Sain pari mulkaisua leikkipuistossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Syötin vauvalle banaanin ja kun kävin heittämässä kuoret roskiin, vauva alkoi huutaa rattaissa.
Isompi lapsi keinussa pyysi mua antamaan vauhtia ja ajattelin ensin että rauhoitan ensin vauvan, mutta jotenkin sitten vaan päätin antaa nopsaan siinä vauhdit ja sitten mennä vauvan luo.

No, kävipä sitten niin että kun nopeasti annoin sitä vauhtia, tyttö ei juuri sillä hetkellä pitänytkään kiinni, tai irrotti juuri otteen, ja putosi selälleen maahan. Ei onneksi korkealta, mutta huuto tuli kuitenkin.

(Ja tiedän että mun olis pitänyt huomata ettei pidä kiinni, mutta mulle vaan tuli joku oikosulku.)

No, siinä sitten vieressä keinuvan laspen isoäiti jaksoi voivotella moittivasti, ja koki asiakseen vielä ilmoittaa hetken päästä tulleelle serkullenikin huolestuneena että lapsi putosi keinusta ja sai kipeää.

Myös kauempana olevat tuijottivat, ihan kuin olisi ollut isompikin haaveri.

Hitsi, kai sitä jokaisella välillä käy vahinkoja, vai käykö?

Kyllä käy vahinkoja. Se on inhimillistä. Toisaalta sekin on inhimillistä, että seuraa tilannetta jos lapsi tippuu keinusta. Eikä se tarkoita sitä, että syyttää äitiä tapahtuneesta. Ja mitä tulee isoäiteihin ne ei aina muista millaista on olla pienen lapsen äiti. :hug:

Käy niitä. Meidän nuorimmainen tuli hienosti etuperin tk:ssa käydessämme portaita alas ja kuinka ollakaan, tasapaino petti ja otsaan tuli vekki.Arvatkaas missä minä olin sillä hetkellä? En sen vieressä vaan portaiden alapäässä, ajattelin juuri ottaa kännykameraan kuvaa kun hän tulee hienosti portaita alas :snotty: . Noo, onneksi se hoitsu mua sitten siinä lohdutteli, ettei niihin aina kerkee mukaan. :|

:hug:
Taatusti käy vahinkoja kaikille.

Mie kerran annoin yen lapsen pikkuvauva-aikanaan pyöritellä mun sormua mun sormessa... ja ykskaks pojalla olikin yks sormus suussa, ja kun mie koitin ottaa pois, niin juuttuikin kurkkuun :o
Sain kyllä sen sit tulemaan pois, mutta podin pitkään huonoa oloa, kunnes lopulta annoin itselleni huolimattomuuteni anteeksi, ja ajattelin, että kaikille sattuu varmasti vahinkoja välillä. Ja ne kuitenkin kun huomaa, niin muistaapa taas seuraavalla kerralla olla tarkempi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmittaa:
Syötin vauvalle banaanin ja kun kävin heittämässä kuoret roskiin, vauva alkoi huutaa rattaissa.
Isompi lapsi keinussa pyysi mua antamaan vauhtia ja ajattelin ensin että rauhoitan ensin vauvan, mutta jotenkin sitten vaan päätin antaa nopsaan siinä vauhdit ja sitten mennä vauvan luo.

No, kävipä sitten niin että kun nopeasti annoin sitä vauhtia, tyttö ei juuri sillä hetkellä pitänytkään kiinni, tai irrotti juuri otteen, ja putosi selälleen maahan. Ei onneksi korkealta, mutta huuto tuli kuitenkin.

(Ja tiedän että mun olis pitänyt huomata ettei pidä kiinni, mutta mulle vaan tuli joku oikosulku.)

No, siinä sitten vieressä keinuvan laspen isoäiti jaksoi voivotella moittivasti, ja koki asiakseen vielä ilmoittaa hetken päästä tulleelle serkullenikin huolestuneena että lapsi putosi keinusta ja sai kipeää.

Myös kauempana olevat tuijottivat, ihan kuin olisi ollut isompikin haaveri.

Hitsi, kai sitä jokaisella välillä käy vahinkoja, vai käykö?

Tapahtuu niitä vahinkoja muillekin, vaikkei saisi.
Minun tyttöni tippui talvella kiipeilytelineeltä, noin kolmen metrin korkeudesta suoraan maahan... Tuijotettiin minuakin, vaikken voinut tehdä muuta kuin pitää kaikkia sormia suussani yhtäaikaa kauhusta.

Voi samperi. :hug:
Tuo oli melkeen niinku mun kirjottama, mulle kävi just noin muutama vuosi sitte ku meiän keskimmäinen oli vauva. Se huusi vaunuissa ja samaan aikaan esikoinen 3v. huutaa kiikussa että "äiiiiiitiiiiiii vauhtia nyt!!"
Sitte vaa menin ja pukkasin vauhtia, ja yhtäkkiä! Poika heitti kuperkeikan ilmassa ja lässähti pyllylleen maahan! Jumankeesi että säikähin, siinä ois voinu käydä tosi pahasta mutta onneks ei käyny!
Poika itki, vauva itki ja oli tosi lähellä etten minäki itkeny säikähdyksestä. Kyyneliä sain nieleskellä! :ashamed:

KIITOS! heti helpotti! =)
Kyllä ihan varmasti muistan pitkään et miten sitä vauhtia annettin, enkä tuosta vaan nopsaan katsomatta.

Joo, ehkä ne kauempana olevat olivat vaan "huolissaan" että jos tuli jotain vakavaa.
Olis vaan tehnyt mieli mennä puskaan piiloon... :D

Yleensä oon tosi varovainen mut jotenkin joskus menee pää ihan lukkoon ja kroppa tekee melkein kuin itsestään jotain, vaikka on just päättänyt toisin. :D

just.ärvaas mitä mulkoiluja mä sain niskaani kun poika tippui monitoimikiipeilytelineessä olevista autonrenkaista ylhäältä alas noin 2metriä selkä edellä.. ja itse seison vieressä..eipä sitä samalla sekunnilla kerkee reagoimaan..onneksi säästyimme haavereilta..kädet täris kyllä pitkän aikaa sen jälkeen..

Ehkä ne ei oo ehtineet vielä palstalle.
Vielä huomenna tutkailen olisko joku silminnäkijä vaikka tähän ketjuun tullut "paljastamaan totuuden".

Ne sitten valehtelee, mä mitään huojunut enkä alkoholilta haissut! :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
just.ärvaas mitä mulkoiluja mä sain niskaani kun poika tippui monitoimikiipeilytelineessä olevista autonrenkaista ylhäältä alas noin 2metriä selkä edellä.. ja itse seison vieressä..eipä sitä samalla sekunnilla kerkee reagoimaan..onneksi säästyimme haavereilta..kädet täris kyllä pitkän aikaa sen jälkeen..

Huih, varmasti säikähdit!
Onneksi ei käynyt kuinkaan!

Yhteistyössä