Sain selville, että mies pettää ja nyt haudon kostoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliayna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai sitten teet miehelle van suuren palveluksen tämän kosto suunnitelman kanssa. Jos mies todella on sinua pettänyt, se tarkoittaa varmaan että jonkinlainen tunteiden hiipuminen on tapahtunut. Ehkä hän on vaan helpottunut kun saa syyn ottaa eron. Monet miehet ovat huonoja jättämään.

Mä en ymmärrä tässä sitä, että miten voi kostolla SATUTTAA miestä, jolla on jo toinen??? Eiköhän sille ole sitten jo avioliitto ihan yksi ja hailee.

Minä käyttäisin tuon miehen työmatka-ajan raivoamalla ja märisemällä ystävälle, käymällä mielikuvissani kaikki mahdolliset 'kostot' yms läpi. Kuluttaisin kiukkuni sillä välin. Miehen tullessa sitten vain kertoisin haluavani erota ja toivovani miehen ottavan kamansa ja poistuvan heti asunnosta.

Silmä silmästä ja maailma on sokea. Oikeasti, kostaminen ja vihaaminen ei ole viisasta. Ero ja jatkossa harkintaa parinvalinnassa, unohtamatta sopivaa määrää itsearvostusta.

Mitä enemmän valitsee järjellä kuin pelkällä tunteella unohtamatta tunteita, sen minimoidumpia riskit ovat. Jos mies A saa sukat pyörimään jaloissa ja mies B ei saa aivan yhtä paljon, mutta on piirteiltään ja arvoiltaan "hyvä" verrattuna A:han, olisi järkevää valita B.

Moikka. Mun mies jäi kiinni pettämisestä. Mä vain tunsin sen yks yö, kun oltiin eri osoitteissa, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Salapoliisina tai ainakin melkein, sain tietää missä nainen asui. Huoralle ja ukolleni tuli aikamoinen herätys kun ryntäsin sisään. Raahasin ukon himaan ja pakotin panemaan muo seuraavat viis tuntia ja kattomaan silmiin. Ei ollu helppoa miehelle. Sitten sanoin etten kosta ja annan anteeksi. Paras kosto on se että pettäjä saa juurikin ansionsa mukaan ja joutuu elämään joka päivä sen asian kanssa. Kun katsoo silmiin niin tajuaa aina sen vääryyden. Jos itse menee pettämään kostoksi, on vaipunut samalle tasolle. Minua ainakin helpottaa kun tiedän olevani parempi ihminen ja hänen yläpuolellaan. Hän saa hyvittää mulle koko loppuikänsä tekoaan. Meillä siis oli tuolloin 8kk poika ja olin raskaana vieläpä...

[QUOTE="Miltzi";28770522]Moikka. Mun mies jäi kiinni pettämisestä. Mä vain tunsin sen yks yö, kun oltiin eri osoitteissa, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Salapoliisina tai ainakin melkein, sain tietää missä nainen asui. Huoralle ja ukolleni tuli aikamoinen herätys kun ryntäsin sisään. Raahasin ukon himaan ja pakotin panemaan muo seuraavat viis tuntia ja kattomaan silmiin. Ei ollu helppoa miehelle. Sitten sanoin etten kosta ja annan anteeksi. Paras kosto on se että pettäjä saa juurikin ansionsa mukaan ja joutuu elämään joka päivä sen asian kanssa. Kun katsoo silmiin niin tajuaa aina sen vääryyden. Jos itse menee pettämään kostoksi, on vaipunut samalle tasolle. Minua ainakin helpottaa kun tiedän olevani parempi ihminen ja hänen yläpuolellaan. Hän saa hyvittää mulle koko loppuikänsä tekoaan. Meillä siis oli tuolloin 8kk poika ja olin raskaana vieläpä...[/QUOTE]

Oot miehen yläpuolella? Kyllä sä olit paljon miestäs pahempi jos menit ja raiskasit sen.

Mä kostin kisuamalla melkein jokaisen miehen kaverin kans...seksiä harrastin yhden kans. Mutta miehellä olikin suhde mun ystävään. Kaverille ladoin suorat sanat ja edelleenkään 3 vuoden jälkeen emme ylimpiä ystäviä ole, mutta voimme olla saman katon alla jos tarve vaatii. Miehen kanssa olen edelleen yhdessä, mutta tähän päivään asti se on saanut miettiä että mitä teen ja kenen kans...en mitään enää, mutta annetaan luulla ;) Ei vaan, oikeasti toivon, että asia jäisi jo taakse ja pääsisimme jatkamaan ja siitä puhuimmekin viimeksi kun mies oli kotona eli että keskitymme vain toisiimme ja meidän perheeseemme. Mutta ihan helppoa se ei ole

Yhteistyössä