Sain sitte varattua terkkarille ajan (sisältää sepustuksen menkoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Synnytyksestä vuosi ja menkat alko n. 2kk synnytyksestä. Pillereitä oon syöny ja tietääkseni en oo raskaana (testinkään mukaan.. :D )

Menkat ollu tosi oudot.. vuoto todella todella niukkaa ja kestäny vaa pari päivää.. vuoto ollut sellasta rusehtavaa ja seassa ollut kyllä vertakin.. :x

Monesti mietin, että pitäs varaa aika lääkärille jne.. mut oon vaa lykänny sitä :ashamed: Nyt sitte ku pilleriresepti pitää uusia ni pitää keskustella sen lääkärin kanssa.. Ja mua on alkanu mietityttään onks tuol kaikki ok..

Kauheet menkkakivut on tullu takas.. Ja mua pelottaa.. suvussa äidin puolella on ollu monella naisella endometrioosia.. :|

lohdutukseksi voin sanoa, että mulla oli epämääräisiä vuotoja vielä noin 8 kk synnytyksen jälkeen. Menkat ei olleet vielä alkaneet mutta rusehtavaa ja välillä veristä tiputteluvuotoa tuli vähän väliä. Ja arvaa ravasinko lääkärillä. Synnytyksessä tulleen repeämän arpi oli parantunut huonosti ja tilanne korjaantui kokonaan vasta kun hormonitoiminta palautui ennalleen. Eli ei ole välttämättä mitään vakavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Kauheet menkkakivut on tullu takas.. Ja mua pelottaa.. suvussa äidin puolella on ollu monella naisella endometrioosia.. :|

Onko tuossa endometrioosissa mitään muita "oireita" mitä olisit itsessäsi huomannut?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko tuossa endometrioosissa mitään muita "oireita" mitä olisit itsessäsi huomannut?

en oo huomannu.. kaikilla suvun naisilla kellä on endometrioosia ollu, on ollu ihan järjettomän kovat kuukautiskivut.. en oo perehtynyt asiaan kyllä muuten.. mutta pitää kysellä enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en oo huomannu.. kaikilla suvun naisilla kellä on endometrioosia ollu, on ollu ihan järjettomän kovat kuukautiskivut.. en oo perehtynyt asiaan kyllä muuten.. mutta pitää kysellä enemmän...

Toivotaan että lääkärissä jotain selviää johtuuko jostan vai ei mistään :)

Yhteistyössä