Oltiin tänään odottamassa bussia lasteni kanssa, tytöt on iältään 2v ja kuopus 6kk:tta. Pysäkillä oli kaksi kolmekymppistä naista lapsineen, siis suunnilleen minun ikäisiä (olen 28). He vilkuilivat lapsiani ja rupesivat suureen ääneen puhumaan toisilleen, että "kuvottavaa kun jokku äidit pukee lapsensa niiiiiin viimesen päälle, pitää olla kaikki vaatteet sävy sävyyn, ihme et tuol ämmälkin ei oo pinkkiä tai violettia päällä, rattaatkin on pinkit, ei v***u mitä pröystäilyä". Olin ihan äimänkäkenä! En ees osannu sanoa mitään nasevaa takaisin, vaikka kotona tuli kyllä mieleen ties mitä...
Tytöilläni oli ihan normi vaatteet päällä, juu, molemmilla pinkkiä ja lilaa, mutta nuoremmalla siskonsa vanhat vaatteet ja muutenkin olen ostanut uutena ehkä 10% tyttöjen vaatteista, muut on kirppareilta tai huuto.netistä muutamalla eurolla.
Kun lapsille kumminkin joutuu vaatetta ostamaan, miksi ei saisi ostaa kauniita vaatteita. Kallein vaate minkä oon lähiaikoina hankkinut oli 20 välikausihaalarista esikoiselle(huuto.netistä).
Onko joillain vieläkin tää mummini käyttämä "rumat ne vaatteila koreilee"-lausahdus totisinta totta? :O
Tytöilläni oli ihan normi vaatteet päällä, juu, molemmilla pinkkiä ja lilaa, mutta nuoremmalla siskonsa vanhat vaatteet ja muutenkin olen ostanut uutena ehkä 10% tyttöjen vaatteista, muut on kirppareilta tai huuto.netistä muutamalla eurolla.
Kun lapsille kumminkin joutuu vaatetta ostamaan, miksi ei saisi ostaa kauniita vaatteita. Kallein vaate minkä oon lähiaikoina hankkinut oli 20 välikausihaalarista esikoiselle(huuto.netistä).
Onko joillain vieläkin tää mummini käyttämä "rumat ne vaatteila koreilee"-lausahdus totisinta totta? :O