Sain sitten mieheltä... lahjan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotona kiree tunnelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotona kiree tunnelma

Vieras
Tulin väsyneenä illalla kotiin töistä ja mies tulee iloisesti vastaan. Ilmoittaa hymyssä suin ostaneen mulle lahjan. Hän oli miettinyt mikä voisi mua ilahduttaa ja muistanut kun olin puhunut et tällaista tarvitaan. Ja mähän piristyin heti! Työpäivä ei tuntunut enää niin raskaalta ja ajattelin miten ihanaa tulla kotiin kun rakas mies on ollut niin huomaavainen.

Mutta tiedättekö mikä tämä lahja oli jonka mies ylpeänä paljasti?! No mä kerron: pullo Ajaxin keittiöpuhdistussuihketta, pullo Ajaxin kylpyhuoneenpuhdistussuihketta ja 2 pulloa Palmoliven käsipesuaineita. Että silleen. Ja jumalaut kun kyse ei edes ollut mistään pilasta vaan tuo pihi sika oikeesti kuvitteli ostavansa MULLE LAHJAN. TEKEVÄNSÄ MULLE PALVELUKSEN. Sano vielä ylpeänä kuinka HÄN nyt ajatteli nämä ostaa ettei mun tarvi.

Sitten se kehtaa vielä mököttää kun mä en ollut tarpeeksi kiitollinen ja innoissaan asiasta. INNOISSAAN?! Sehän hitsi soikoot osti vaan kotiin perustarvikkeita joita me kaikki käytetään?!! Luuleko se et me eletään joskus 50-luvulla jossa mä nyrkin ja hellan välissä olevana emäntänä annan illalla patjan jousten laulaa silkasta kiitollisuudesta kun mieheni on ostanut mulle lisää siivousvälineitä?! Pitääkö se sitä niin itsestään selvänä et mä ostan kaikki kodintarvikkeet et jos hän kerrankin ostaa jotain se on mulle LAHJA?! LAHJA hitto vieköön!!

Kas kun se ei ole vielä keksinyt et koska ne on nyt MUN niin kukaan muu ei "saa" niitä myöskään käyttää...

Siis onko teillä omat rahat?

Ehkä se mies oikeasti ajattelee antaneensa hyvän lahjan, eikä todella ymmärrä miksi mökötät. Miehet ei yleensä vaan tajua. Älä ole liian ankara.

Oletko koskaan sanonut miehelle mikä sun mielestä on lahja ja mikä ei? Minä olen alusta asti sanonut, että jos haluaa ostaa mulle lahjan niin sen pitää olla jotain henkilökohtaista minulle eikä mitään keittiötavaraa tai siivoustavaraa. Toki muuten saa kyllä kotiin ostaa puuttuvia tavaroita, mutta jos kattilan tuo ja lahjaks väittää niin pamautan sillä päähän. Osti muuten kerran hopeisia ruokailuvälineitä mulle ja pahoitteli, että mites näitten kanssa nyt sit kun joku muukin saattaa näillä syödä, mut sen siedän sentään jos jotain hienompaa astiaa ostaa, koska haluan sellaisia itselleni.

Juu mun ex osti mulle kanssa kerran synttärilahjaksi mopin ja sangon ja oli aidosti yllättyny kun oli saaaaaaaatanaaaaaallllllllisen kiukkunen mokomasta lahjasta.... no nyt jo naurattaa kun tästä on vuosia aikaa. Mutta miehet :headwall:

Taidan olla ainoa joka olis A: ottanut huumorilla ja B: tykännyt ihan oikeesti lahjasta koska kaikki käytännöllinen, tarpeellinen kelpaa mulle. Olen outo lintu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Voi teitä!:
Taidan olla ainoa joka olis A: ottanut huumorilla ja B: tykännyt ihan oikeesti lahjasta koska kaikki käytännöllinen, tarpeellinen kelpaa mulle. Olen outo lintu. :D

Et ole ainoa :)
Nimim. hieman kyllästynyt miehen "epäkäytännöllisiin lahjoihin" ja yllätyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Mun mies ilahdutti minua kerran rikkaimurilla. Oli muuten mukava ylläri ja tuli tarpeeseen. Isäni ilahdutti aikoinaan äitiä ostamalla imurin synttärilahjaksikohan se oli. Äitee sai raivarit ja meikäläinen ihmetteli jo silloin, että mikäs tossa nyt niin kauheeta oli. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

No minullekin olisi ollut kiva yllätys. Paitsi että mies kyllä tietää että käytän vain perinteistä etikka-sooda-mäntysuopa- linjaa siivouksessa.

Näinä yhdessäolon vuosina olen saanut joka vuosi joululahjaksi kattilan tai pannun, lampun tms. yleishyödyllisen jutun. Synttärilahjaa en ole halunnut, koska nuo joulupannut riittävät nykyiseen käyttöön :whistle:

Rahat on yhteiset, joten sikäli voin ostaa milloin tahansa itseäni miellyttäviä juttuja. Miehet nyt harvoin osaavat yllättää ellei vinkkaa suoraan ja kuvan kanssa - ja mikä "lahja" se sitten enää olisi.

Yhteistyössä