Sain taas uutta suuntausta "hiuksiin" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Koluttu aihe jo miun osalta, mutta minkäs teet :D

Nyt on toinen sivu ja niska 2mm, toinen sivu 4mm, pääliosaa kynittiin ihan vaan pikkasen eli se on sellanen 2cm ehkä... Väriksi laitettiin supervaaleatuhkaharmaa vai mikä lie se nyt olikaan :laugh: Tosin se tuhkaharmaus jäi vähän niinku puuttumaan, eikä tää kyllä mun mielestä ees mikään supervaalea ole, väri meinaa oli sama mikä laitettiin reilu vuos takaperin tähän, ehkä teho hieman vähentyny... Mutta muuttu se väri aikasemmasta (oma väri ) kuitenkin joten just passeli...
Reilu parin viikon päästä tehdään ehkä vielä jotain muuta kivaa tähän eli joku väriosio ja ehkä kuvioo...

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Mä vaan ootan et omat kasvais nopsaan...
Ne on n.4mm kauttaaltaan :whistle: Ei kivat :laugh:

Oi, onhan ne kivat, miun mielestä :D Kyl mä vielä jossain vaiheessa ajelen kaikki tai lähes kaikki pois :D Nyt vaan koitetaan vähän jotain muuta välillä, lyhyttä kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Ootsie laihduttanu? Näytät hoikemmalta :wave:

En oo vaikka todellakin pitäs :ashamed:
Mutta kiitos :) Kyl mie itekin oon huomannu että kasvot näyttää hoikemmilta, paino kyllä edelleen junnaa ihan siinä yhessä ja samassa luvussa...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Mutta kiitos :) Kyl mie itekin oon huomannu että kasvot näyttää hoikemmilta, paino kyllä edelleen junnaa ihan siinä yhessä ja samassa luvussa...

Jos sulla on muuttunu läski lihakseks :D

Tekemättä mitään? Tuskinpa :laugh: Taitaa olla vaan kaikki ylimääränen kortisoni vihdoinkin poistunu :D

Jos sulla on muuttunu läski lihakseks :D

Tekemättä mitään? Tuskinpa :laugh: Taitaa olla vaan kaikki ylimääränen kortisoni vihdoinkin poistunu :D

Mut etkös sinä tehdy ihan kunnon töitä? jospa siinä...... :D .....kirjoitinpas tuossa muuten rumasti olisi pitänyt sanoa: Jos sulla on muuttunu ylimääräinen rasva lihakseks :whistle:

no joo, kuitenkin hoikemmalta näytät: onnitteluni :flower:

........ja tietenkään et oilis laittanu kuvaa jos sitä ei olis pyydetty.... ;)