Sain tänään siskoltani kuulla, että lapsemme ovat piloille lellittyjä kakaroita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"outoa"

Vieras
Minulla lapset 8v tyttö ja 5v tyttö ja poika. Siskolla 5v tyttö ja 1v poika.

Minun ja siskon välit ovat olleet pari viikkoa kireällä erään juorun takia. Siis sisko oli kertonut kavereilleen sun muille minusta valheellisia tietoja syystä jota en tiedä.

Tänään sisko ja minä juteltiin kahdenkesken tästä jutusta. Sisko sanoi että lapseni ovat piloille lellittyjä kakaroita, ja syyt tässä:

a) minä ja mieheni vietetään paljon aikaa lasten kanssa
b) jokainen lapsi saa myös "yksityistä" aikaa vanhempien kanssa
c) jokaisella oma huone
d) kaikki istuvat autossa turvavyöistuimissa
e) meidän pihalla trampoliini, muoviset (olisko plaston) keinut ja muovinen liukumäki
f) jos pyöräilemme yli 5km matkoja, nuoremmat istuvat pyöränistuimissa
g) lapsilla 5 pakkausta legoja yhteisenä
h) nuorempi tyttö harrastaa satubalettia, vanhempi pianonsoittoa ja poika jalkkista
i) kerran viikossa on karkkipäivä (eikö ole ihan normaalia?)
j) heillä on omat hammastahnat, ei yhteinen
k) matkustamme kesäisin johonkin huvipuistoon+vesipuistoon
l) käymme n. joka toinen kesä ruotsinlaivalla
m) 8v:llä viikkoraha 5e
n) yleensä kun käymme lasten kanssa kaupassa (n. 1krt/kuukausi) saavat sieltä pillimehut, mutta huutoraivareita ei tule vaikkei sitä mehua saisikaan

Mielestäni nämä syyt ovat outoja ja osa jopa naurettavia. Kysyin siskolta että ovatko lapseni ylvästelleet hänen lapsilleen, mutteivä kuulemma ole. Siksi ihmettelen tätä. Mitä olette mieltä?

[QUOTE="vieras";26834331]Puhuiko sun siskosi jotain lasten käytöksestä? Jotain mitä sinä et ehkä tiedä..[/QUOTE]

Ei, kun vain noista syistä. Kun kysyin ovatko lapseni ylvästelleet hänen lapsilleen ta jotain niin sisko sanoi että eivät ole. Hän sanoikin että käyttäytyvät todella hyvin ja ottavat muut huomioon, mutta noiden syiden takia ovat pilalle lellittyjä.:( Mutta serkusten välillä ei ole minkäänlaista kärhämää, emmekä siskon kanssa aio heille tästä omasta kränästämme kertoa. Puhumme vain kahdestaan tästä asiasta.

terv. ap

Sekö siis luetteli sulle kohta kohdalta syyt ja sä sitten kirjasit ne ylös sitä mukaa? Vai miten sä voit mitenkään muuten muistaa kaikki nuo kohdat noin tarkkaan?

Juu, luetteli kohta kohdalta, mutten kyllä niitä kirjannut, mulla on hyvä muisti. Eikä tossa kaikki ollut, mutta loput alkavat mennä oikeasti ihan kummallisiksi kuten esim tämä: vanhin lapsi saa olla kaverinsa luona joskus yötä. :O

terv.ap

[QUOTE="vieras";26834424]Ap jättää ihan selvästi jotain hyvin olennaista kertomatta.

Tai sitten sisko on vajaa..Mutta veikkaan ekaa vaihtoehtoa.[/QUOTE]

Kaikki olennainen tieto on kirjoitettuna aloitusviestissä.

terv.ap

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26834440:
Kaikki olennainen tieto on kirjoitettuna aloitusviestissä.

terv.ap

Ei mene läpi. Haluat vaan kuulla, että siskosi olisi sinulle kateellinen, nostaako se nyt jalustaasi korkeammalle?

Kerro kuule ihan rehellisesti kun alotitkin, mitäs pahaa itse olet puhunut siskostasi? Muuta kun juoruilet hänestä täälä.

[QUOTE="vieras";26834457]Ei mene läpi. Haluat vaan kuulla, että siskosi olisi sinulle kateellinen, nostaako se nyt jalustaasi korkeammalle?

Kerro kuule ihan rehellisesti kun alotitkin, mitäs pahaa itse olet puhunut siskostasi? Muuta kun juoruilet hänestä täälä.[/QUOTE]

Ei nosta jalustaani mihinkään, sitäpaitsi kysyin mielipiteitä siitä, ovatko lapseni noilla perusteilla piloille lellittyjä kakaroita. En ole käskenyt kenenkään sanoa että sisko olisi kateellinen.

En ole puhunut siskkosta pahaa kenellekkään. Edes mieheni ei tiedä minun ja siskoni riidasta. Mitä juoruilua tämän kertominen täällä on? Varsinkaan kun tämä on tosipuhetta eikä paskan jauhamista.

terv.ap

Miksi sä ap ajattelet, et vaan sun lapsesi kehuskelevat.

Mitäpä jos se oletkin ihan sinä itse, et vaan huomaa edes sitä ja siskosi on kyllästynyt sun jatkuvaan brassailuun...Ihan yhtä paskan jauhamista tämä täälä niin kauan kun et itse puhu asioita siskosi kanssa vaan meuhkaat täälä.

[QUOTE="vieras";26834532]Miksi sä ap ajattelet, et vaan sun lapsesi kehuskelevat.

Mitäpä jos se oletkin ihan sinä itse, et vaan huomaa edes sitä ja siskosi on kyllästynyt sun jatkuvaan brassailuun...Ihan yhtä paskan jauhamista tämä täälä niin kauan kun et itse puhu asioita siskosi kanssa vaan meuhkaat täälä.[/QUOTE]

No en kehuskele noilla (enkä muillakaan) asioilla siskolleni enkä muille. Minulla on tapana puhua toisten kanssa muunlaisista asioista, paitsi tietty jos tulee puhetta lomamatkasta tai joku kysyy jotain.

terv.ap

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26834399:
Juu, luetteli kohta kohdalta, mutten kyllä niitä kirjannut, mulla on hyvä muisti. Eikä tossa kaikki ollut, mutta loput alkavat mennä oikeasti ihan kummallisiksi kuten esim tämä: vanhin lapsi saa olla kaverinsa luona joskus yötä. :O

terv.ap

Erittäin omituista kommunikaatiota teillä.

Yhteistyössä