O
"outoa"
Vieras
Minulla lapset 8v tyttö ja 5v tyttö ja poika. Siskolla 5v tyttö ja 1v poika.
Minun ja siskon välit ovat olleet pari viikkoa kireällä erään juorun takia. Siis sisko oli kertonut kavereilleen sun muille minusta valheellisia tietoja syystä jota en tiedä.
Tänään sisko ja minä juteltiin kahdenkesken tästä jutusta. Sisko sanoi että lapseni ovat piloille lellittyjä kakaroita, ja syyt tässä:
a) minä ja mieheni vietetään paljon aikaa lasten kanssa
b) jokainen lapsi saa myös "yksityistä" aikaa vanhempien kanssa
c) jokaisella oma huone
d) kaikki istuvat autossa turvavyöistuimissa
e) meidän pihalla trampoliini, muoviset (olisko plaston) keinut ja muovinen liukumäki
f) jos pyöräilemme yli 5km matkoja, nuoremmat istuvat pyöränistuimissa
g) lapsilla 5 pakkausta legoja yhteisenä
h) nuorempi tyttö harrastaa satubalettia, vanhempi pianonsoittoa ja poika jalkkista
i) kerran viikossa on karkkipäivä (eikö ole ihan normaalia?)
j) heillä on omat hammastahnat, ei yhteinen
k) matkustamme kesäisin johonkin huvipuistoon+vesipuistoon
l) käymme n. joka toinen kesä ruotsinlaivalla
m) 8v:llä viikkoraha 5e
n) yleensä kun käymme lasten kanssa kaupassa (n. 1krt/kuukausi) saavat sieltä pillimehut, mutta huutoraivareita ei tule vaikkei sitä mehua saisikaan
Mielestäni nämä syyt ovat outoja ja osa jopa naurettavia. Kysyin siskolta että ovatko lapseni ylvästelleet hänen lapsilleen, mutteivä kuulemma ole. Siksi ihmettelen tätä. Mitä olette mieltä?
Minun ja siskon välit ovat olleet pari viikkoa kireällä erään juorun takia. Siis sisko oli kertonut kavereilleen sun muille minusta valheellisia tietoja syystä jota en tiedä.
Tänään sisko ja minä juteltiin kahdenkesken tästä jutusta. Sisko sanoi että lapseni ovat piloille lellittyjä kakaroita, ja syyt tässä:
a) minä ja mieheni vietetään paljon aikaa lasten kanssa
b) jokainen lapsi saa myös "yksityistä" aikaa vanhempien kanssa
c) jokaisella oma huone
d) kaikki istuvat autossa turvavyöistuimissa
e) meidän pihalla trampoliini, muoviset (olisko plaston) keinut ja muovinen liukumäki
f) jos pyöräilemme yli 5km matkoja, nuoremmat istuvat pyöränistuimissa
g) lapsilla 5 pakkausta legoja yhteisenä
h) nuorempi tyttö harrastaa satubalettia, vanhempi pianonsoittoa ja poika jalkkista
i) kerran viikossa on karkkipäivä (eikö ole ihan normaalia?)
j) heillä on omat hammastahnat, ei yhteinen
k) matkustamme kesäisin johonkin huvipuistoon+vesipuistoon
l) käymme n. joka toinen kesä ruotsinlaivalla
m) 8v:llä viikkoraha 5e
n) yleensä kun käymme lasten kanssa kaupassa (n. 1krt/kuukausi) saavat sieltä pillimehut, mutta huutoraivareita ei tule vaikkei sitä mehua saisikaan
Mielestäni nämä syyt ovat outoja ja osa jopa naurettavia. Kysyin siskolta että ovatko lapseni ylvästelleet hänen lapsilleen, mutteivä kuulemma ole. Siksi ihmettelen tätä. Mitä olette mieltä?