Sain tietää aamulla klo 8, ETTÄ MIEHELLÄNI ON SUHDE VELJENI VAIMOON!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just de
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, aivan kamala tilanne sinulla... älä edes yritä nyt ottaa mieheesi yhteyttä, hävetköön ja ryvtköön omissa oloissaan, kyllä hänen on jossain vaiheessa pakko tulla kotia, ainakin tavaroitaan hakemaan tms.
minä ainakin ottaisin eron...kaikki puoleksi..eläisin lasten kanssa itsekseni ja olisin paljon onnellisempi :)
hyi, oikein puistattaa ajatuskin tuosta hänen "suhteesta" ...ja mistä kukaan tosiaan tietää onko heidän välillään sattunut vakavampaa vai ei, mutta veikkaan että ON!
Paljon voimia sinulle!!!!!!!

Nyt menisin vaikka päivystämään miehen työpaikalle ja kunnon PUHUTTELU!
Jos 10v on takana niin kyllä nyt jotain keskustelua luulisi saatavan aikaiseksii??????
Ja sitäpaitsi jos ei fyysistä pettämistä ole edes tapahtunut niin miksi pitää heti erota??

paitsi että ai niin,täähän on provo!

:hug:

On kyllä aika raukkamainen äijä, jos yrittää lapsia "sisältävän" kymmenen vuoden suhteen "hoitaa loppuun" tekstiviestitse tai sähköpostitse. WTF?? Ottaisi nyt edes vastuun tekemisistään.

Onko veljesi vaimo vielä kotonaan? Tiedätkö, mitä veljesi meinaa tehdä? Tai hänen vaimonsa? Meinaako nuo teidän puolisot nyt sitten lyöttäytyä avoimesti yhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja just de:
Tää on ihan uskomatonta! Olen ihan sekaisin raivosta ja kaikesta muustakin.

Molemmat osapuolet myöntää syyllisyytensä, mut kuulema mitään vakavampaa ei ole tapahtunut. Kestänyt tämän kevään.

Ja tuomitkaa vaan mut niin sain tämän tiedon miehen tekstareita penkomalla. Mulla oli vaan niin vanha etiäinen, et nyt ei ole kaikki kunnossa niin tarkistin ja mitäs sieltä löytyikään; vahingossa poistamatta unohtuneita viestejä, joista asia kävi hyvin selvästi ilmi.

Mitähän mä nyt teen? Meillä 2 lasta 4,5v ja 2v, yhteinen talo velalla 150 000, autolaina. En vaan millään jaksaisi tällaista paskaa ja mistä edes lähteä liikkeelle!?

Äh,anna olla jos mies on noin urpo.Laitatte talon ja auton myyntiin ja ostat itselles oman.Älä vaan jää tollaseen suhteeseen,saat varmasti paremman miehen itsellesi.Kerran pettää aina pettää.Henkinen pettäminenhän on paljon vakavampaa kun fyysinen,henkisessä on tunteet mukana.

Yhteistyössä