Sain tietää uskottomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jk

Vieras
Sain äskettäin tietää että tyttöystäväni on ollut minulle uskoton..

Olin jo aiemmin epäillyt häntä mutta silloin hän vaan suuttui minulle siitä että epäilin häntä moisesta. Kun sitten sain varman tiedon asiasta, pyysi tietenkin anteeksi ja lupasi lopettaa kaiken yhteydenpidon kyseiseen mieheen.

Hän sanoi ihastuneensa mieheen ja nukkuneensa hänen kanssaan muutaman yön, suudelleensa joskus kännissä yms. Kuitenkin näin viestejä joissa hän sanoi miehelle rakastavansa tätä... Nyt tietenkin kun jäi kiinni, ei haluaisi menettää minua, ja siksi tuntuukin että jättää kertomatta osan asioista joita on tapahtunut. Sanoo ettei koskaan harrastanut seksiä kyseisen miehen kanssa, vaan pelkästää nukkui vieressä ja suuteli joskus. Jotenkin vain vaikea uskoa ettei muuta olisi tapahtunut..

Miten olette itse selvinneet tälläisesta, onko suhde palautunut samaksi mitä se oli ennen pettämisestä kuulemista? Ja miten tässä nyt voisi luottamusta rakentaa? Vituttaa nimittäin jatkuvasti tuo asia, miksi hän meni moista tekemään, minä luulin kaiken olevan kunnossa..

Ja miten uskottavalta teistä kuulostaa väite ettei seksiä ole ikinä ollut jos on nukuttu yhdessä ja suudeltu ja rakkautta vannottu, tunnen itseni typeräksi jos uskon hänen väitteitään..

Kommentteja kiitos..

Mikälainen urvelo edes haluaisi jatkaa sellaisen naisen kanssa joka valehtelee, selittelee, lupailee ja pettää?

Jos sinulla on munaa siellä jalkojen välissä, niin jätät tuollaiset ämmät ja hankit itsellesi kunnollisen naisen.

Ja jos ei sinulla sellaisia ole, niin ei kannata ihmetellä kun naisesi taas seuraavan kerran lähtee etsimään sellaista jostain muualta....

Sehän se on, kun niistä ei varvinmerkkiä jää!
Et sinä kyselisi, jos uskoisit aukottomasti. Onko se nainen niin hyvä, ettet voi/uskalla/halua hänestä luopua?
Minäpä sanon sinulle, jos minä menisin jonkun miehen kanssa nukkumaan, samaan sänkyyn, niin takuulla siellä tapahtuisi jotakin muutakin!
On sinun asiasi, mitä uskot, sillä kaikkea sinulle ei kerrota koskaan ja mitäpä sinä sillä tiedolla enää tekisitkään..joko jatkat ja elät lopun ikääsi, siinä pelossa, että milloin nainen taas eksyy jonkun miehen kanssa nukkumaan..tai teet oman ratkaisun ja menet jonkun toisen naisen kanssa nukkumaan, toisen, joka haluaa nukkua vain sinun kanssasi....ja kokeile, jääkö se vain nukkumiseen!

Kyllähän se mahdollista on, että eivät ole muuta tehneet kuin nukkuneet...kokemusta on. Tosin minun tapauksessani kysymys oli silloin siitä, ettei kumpikaan halunnut edetä ""ihan sille tasolle"" asti, kun molemmat silloin seurustelimme tahoillamme. Emmekä muuten sitten ikinä harrastaneet sitä itseään, vaikka minä silloisestani erosinkin...hän ei!

En ehdi nyt vastata ""kokonaista"" viestiä, mutta perus ajatukseni on, että vaikka seksiä ei olisikaan tapahtunut, niin tyttöystäväsi on pettänyt sinut jo ollessaan loojaaliton sinua kohtaan.
Varsinkin naisille se läheisyys/hellyys juttu on usein itse aktia tärkeämpää...

Sama juttu kuin muillakin vastaajilla; Sinulle on valehdeltu jonkin aikaa, eli kysymys ei ole mistään hairahduksesta , vaan tietoisesta pettämisestä. Minä en jatkaisi kyseisen tyttöystävän kanssa.

voit olla varma siitä että naisesi on nainut siellä yöreissulla sen tyypin kanssa. Itsekin olen ollut yötä erään varatun kanssa nyt jo muutaman kerran ja joka kerta olen päässyt naimaan sen kanssa yöllä ja uudelleen vielä heti aamulla.
Saman peiton alla ollessa kun ei voi välttyä toisen kosketukselta ja suudelmilta, siinä tosiaan lämpö nousee, himot hyrrää kenellä vaan ja hyvää se tekee hmmm....

Jos naisesi status todella on ""tyttöystävä"" eikä esim yhteisen lapsen äiti, niin mitä helvettiä edes miettimään kannattaisiko tuon kanssa enää kärvistellä. Onhan tuo aiheellisesta mustasukkaisuudesta ""suuttuminen"" oiva osoitus rehellisyyden tasosta. Yritti saada sinut tuntemaan huonoa omatuntoa siitä, että hän teki väärin. Hyi helvetti.

Ymmärrän hyvin että tuollaisen vedätyksen jälkeen et luota tuohon enää pätkääkään - miksi luottaisit? Kun seurusteluvaiheessa tapahtuu tuollaista, niin en oikein jaksa ymmärtää mistä löytyisi se motivaatio yhdessä jatkamiseen. Liikaa kuormaa suhteelle.

Mieti millaiseksi ääliöksi tunnet itsesi sitten kun on yhteinen asuntolaina ja kakara ja vaimo jää uudestaan kiinni? Voitko enää edes teeskennellä hämmästynyttä?

Muija kierrätykseen!

Jos rakkautta on vannottu, ni eikö rakastelu olisi suht looginen jatkumo?

Oma näppituntuma kyllä on, että ehdoton enemmistö ei jätä pelkkään yhdessä nukkumiseen ja pieneen pussailuun, kun saman peiton alla ollaan (etenkään kännissä!!). Joku aikaisemmin kirjottaneista näköjään voi, mutta takuu varma vähemmistö. IMHO

Tosin samaan hengen vetoon todettava, että kokemusta tämmösestäkin vähemmistöstä on nuoruusvuosilta. Eli voin myös vahvistaa, että mahdollista se on. Lopputulema oli silloin kuitenkin se, että mami jätti silloisen kihlattunsa ja sitten päästiin jo asiaankin. Mitään rakkautta tässä tapauksessa ei tosin oltu vannottu.

On kokemusta kyllä petettynä olemisestakin ja voin sanoa, että helvettiä se on siitä selviytyä ja siinä sitä rakkautta todella punnitaan. Ainakin mulla. Toisaalta on tommonen kärvistely yllätävä kyllä erittäin opettavaistakin eli aina jotain hyvääkin=). Mieti ite onko vielä motivaatiota. Sepä sen jatkon kait ratkasee...

Tyttöystäväsi taitaa olla aika nuori. Kuvauksesi perusteella ainakin. Tuollaisia nuoret naiset voivat joskus olla, pelaavat ihmissuhdepelejä, leikkivät rakastumisen tunteilla, menevät sitten liian pitkälle. Joillakin voi olla peruuttamattomasti epärehellinen luonne, joka ei mene enää erehdyksen piikkiin.
Kun asianosaiselle pojalle tilanne valkenee, kohtaa likka karun todellisuuden: hän ei olekaan yksin maailmassa, eikä ainoa jolla on tunteet.

Minkälainen suhteenne oli ennen paljastumista? Kokeeko tyttö usein, että rajoitat häntä tai väheksyt? Kukaan ei ehkä syytä että tekisit niin, mutta tyttö voi kokea asian niin.
Hän voi luulla oikeuttavansa sillä pettämisensä. Sen perusteella sinun pitäisi kuitenkin harkita, pystytkö ikinä olemaan huomauttamatta ja muistelematta asiaa? Jos tiedät itsesi, ja epäilet että vitutus ei tule loppumaan, niin kannattaa tehdä miehekäs ratkaisu, ehkä jopa erota. Nuori tyttö katuu ja itkee, poika sitten säälii ja jatkaa, mutta haista-paska-meininki voi ottaa yhä suuremman roolin arkielämässä.

Se, onko kyseessä pettäminen vai ei, ei kylläkään riipu teknisistä yksityiskohdista, vaan siitä miltä se sinusta tuntuu.

Ainahan löytyy lieventäviä asianhaaroja.
- Suutelitteko..""joo, mut vain kolme kertaa.""
-Oletko rakastunut häneen? ""Joo mut en niin paljoa että...""
- Olitteko sängyssä ""..Ei oltu""
- Olitteko sängyssä..""No oltiin mutta housut oli jalassa""
- Oliko nappi auki? .. ""Oli mut vetskari ei ollut..""
- Olitteko sängyssä? ""Joo mutta mitään ei tapahtunut""
- No miten nappi sitten oli auki ""No en tiedä""
- Nussitteko? ""No ei nussittu?""
- Nussitteko..?"" No nussittiin mutta vain kolme työntöä munalla ja sitten ei enempää..""

Ymmärrät varmaan pointin..eli mitä sinä toisten nussimisia tenttaamaan. Elämä on valintoja. Tyttösi on tehnyt eräänlaisen valinnan. Voihan se häntäkin pelottaa, jäädä yksin. Mutta suhde on pilalla, kun se on pilalla- jos se on pilalla.

Kuinka hän malttaisi olla pettämättä seuraavalla kerralla tilaisuuden tullen..? Kynnys madaltuu kerta kerralta, mene ja tiedä-
Eroa tai et, mutta varaudu siihen, että et koskaan tule tietämään kaikkea mitä tapahtui.
Jos tyttöystäväsi ei luota sinuun niin, että uskaltaisi kertoa totuuden siitä kuinka ""pitkälle mentiin"" niin ei hän tule luottamaan jatkossakaan. Hän on kerran mennyt loiventamisen nimissä sanomaan, että seksiä ei ollut, eikä hän voi enää tarinaansa muuttaa ilman uutta sotaa. Eli suhteen syvenemistä kriisinmyötä, kuten jotkut ovat asian kokeneet, ei voi tapahtua jos kaikkia kortteja ei lyödä pöytään.
Ja jos tiedät suuttuvasi jostain mitä kuulet, niin älä kysele tyhmiä yksityiskohtia, vaan vedä raja johonkin. Jos se rajan tuollepuolen jäävä osa on jotain, mitä et voi unohtaa, niin ei siinä kauaa mene kun paise puhkeaa.

No HARVEMMIN aikuiset ihmiset ""vain nukkuvat"" yhdessä, kun kielletyillä poluilla ollaan. Joskus tietysti sitäkin tapahtuu, mutta kyllä suutelut ja rakkaudentunnustukset pääsääntöisesti johtaa itse asiaan.

Mielestäni villakoiran ydin on siinä, että tyttöystäväsi KIELTÄÄ tehneensä asioita ja selittelee...

Tutkiskele sisintäsi, sieltä löydät vastauksen puhuuko hän totta vai ei. Mieti tilanne niin, että sinä olisit tyttöystäväsi tilalla - miten homma olisi edennyt. Eli jos olisit kertonut rakastavasi jotakin toista, niin mitä se rakkaudentunnustus olisi kaiken kaikkiaan kätkenyt itselläsi taakseen.

Voit päästä yli, jos voit. Jos asia kaihertaa nyt, se kaihertaa vuosienkin päästä. Vanha huora, öh anteeksi koira, ei opi uusia temppuja.

Ex-mieheni väitti ihan samaa.en usko tuollaisiin väitöksiin ja minua loukkasi jo se,että ""nukkuu"" vieraan naisen luona.eikö sinua loukkaa myös...ns.nukkuminen.
Se on varmaan niin,miten itse suhtaudut eli hyväksytkö uskottomuuden tai esim. jos kerran hairahtuu,voiko antaa anteeksi ja miten olette sopineet alunperin nämä hommat.
Itsellä oli sopimus,että vieraita ei pidetä.Vaikea oli antaa anteeksi,enkä antanutkaan.
sitten vielä valehtelu ja toisen tyhmänä pitäminen,juuri niinkuin sinunkin tapauksessa.Minua ainakin loukkaa valehtelu parisuhteessa.

Ymmärrän miten vaikea on uskoa toisesta jota rakastaa tuollaista, sehän on sama kuin epäiltäisiin sinun älykkyyttäsi meneekö joka selitys vain läpi.

Itsekin kuitenkin miehen vieressä vain nukkuneena voin sanoa että nukuttiin mutta taatusti ei suudeltu, eikä ainakaan rakkautta vannottu.
Sitten on nämä muut nukkumiset johon kaikki muu raivoisan rakastelun ja suutelun innottamana laittaa rakkautta vannomaan. ..
Kenties muijasi tuli jätetyksi käytön jälkeen joten sinunkin varma rakkautesi hivelee itsetuntoa, mutta ei ihan oikein kyllä ole sinua kohtaan jos sinut syyllistetään.
Osa ihmisistä kun on niin alhaisia että omat paskamaiset luonteenpiirteet täytyy esittää että toinen johdatti huomioimattomuudellaan toisen pettämään jne.

Kannattaa miettiä miksi luottaisit tuollaiseen puolitotuuden esittäjään jatkossakaan ??
Nyt voi tuntua että yhtä hyvää ei ikinä löydy ja yksin on niin raastava olla mutta usko pois huono suhde vie sinun luottamuksen seuraaviin naisiinkin ja näin tulet vain kostaneeksi kärsimäsi pahat väärille kohteille.
Siksi olisi parempi kuin heti erottaisiin ettei suotta koko itsetunto romahda toisen tekojen tähden ja uudelle rakkaudellekin voi antaa sitten tilaa kun se on tullakseen.

Pettäjät eivät pysy totuudessa, suoltavat mitä uskomattomimpia selityksiä ja valheita teoilleen. Onkohan heillä omaatuntoa ollenkaan, kun näkevät sen tuskan määrän kumppanissaan?

Jos rakkautta on vannottu, sitä on vannottu. Eikö se riitä sinulle? Mikä surkimus lienet. Näytä moukalle ovea. Ja kehtaa tulla tuollaista kertomaan.Tuota ei voi antaa anteeksi. Se toistuu. Elät jatkuvassa pelossa.

joo uskottomuutta on jo tollainen nukkuminen ja pussailu....tarviiko sulle kertoa että meihen ...jormakin ...oli hänen pillussaan....juokse muuten tai tuskin saat mielenrauhaa hänen kanssaan....

Mä olen tehnyt noin. Menin nukkumaan yhden miehen luo, kun seurustelin. Siellä ei pussailtu, eikä todellakaan naitu. Sain anteeksi ja opin läksyni. En tekisi tuollaista enää toisten.

Kylläpä ihmiset ovat uskomattoman julmia alkuperäistä kohtaan.

Kyseessä on kuitenkin mies, joka rakastaa/on rakastanut tyttöystäväänsä. Ja täällä häntä roimitaan ja ykskantaan sanotaan, että jätä moinen eukko.

Eikö kuitenkin olisi kaikille parasta, että hän ja tyttöystävänsä voisivat yrittää sopia asioita.

On niin helppo ulkopuolisena tuomita ja osoitella sormella. Mutta eri asia lienee, kun asia sattuu omalle kohdalle. Meinaan, että itse en ole ketään koskaan pettänyt, mutta jos oma mieheni hairahtuisi, en todellakaan tietäisi, mitä tehdä. Rakastunut ihminen kuitenkin toimii ihan eri tavalla kuin täysin kylmä, ulkopuolinen tarkkailija.

Varmasti olisi helpompaa sanoa tyttöystävälle hyvästit ja haistattaa pitkät. Mutta kuinka moni ihminen, joka rakastaa toista, sanoo oikeasti näin. Aika harva.

Mielestäni alkuperäisen pitäisi puhua - siis oikeasti puhua - naisensa kanssa ja saada tämä ymmärtämään, että pystyäksenne jatkamaan suhdetta, on oltava TÄYSIN rehellinen. Sinun on kestettävä kaikki, mitä sieltä tyttöystävän suusta tulee ja hänen on se pystyttävä rehellisesti kertomaan. Vasta sitten voitte pohtia, haluatteko/pystytteko jatkamaan yhdessä?

Yhden kerran voi pettämisen antaa anteeksi, mutta jos jatkossa tulee toinen kerta, niin sitten enää ei. Tätä mottoa olen itse pyrkinyt viljelemään eteenpäin.

Ei meistä kukaan ole virheetön ja ihminen ansaitsee aina toisen mahdollisuuden.

Mutta se edellyttää, että olette toinen toisillenne täysin rehellisenä, vaikka tieto satuttaisikin.

Näytä tämä viestiketju naisellesi ja puhukaa sitten.

Ja täyttä totta.

""Olin jo aiemmin epäillyt häntä mutta silloin hän vaan suuttui minulle siitä että epäilin häntä moisesta. Kun sitten sain varman tiedon asiasta, pyysi tietenkin anteeksi ja lupasi lopettaa kaiken yhteydenpidon kyseiseen mieheen. ""

Tämä kohta tarinassasi on tärkein. Kertoo paljon tyttöystäväsi persoonasta. Että haluaa siirtää huonon omantuntonsa sinulle epäilystäsi ja suuttuu ja loukkaantuu sinulle, vaikka oikeastaan tyttöystävä olisi voinut ymmärtää sinun reaktiotasi. Vaikuttaa sellaiselta narsistiselta manipuloinnilta, mikä ei kerro hyvää ihmisestä ja suhteen jatkosta. Jutun salaaminen, kieltäminen ja osatotuuksien kertominen niin kauan, kunnes totuus pikkuhiljaa paljastuu, ei sekään ole luotettavan ihmisen piirre.

Kiero ja petollinen luonne. Kannattaa välttää, vaikka muutoin olisi viehättävä ja altis tunnustamaan rakkauttaan.

Jos tämän alkuperäistekstin olisi kirjoittanut nainen, jonka mies on pettänyt häntä, häntä olisi jo joku ehtinyt epäillä pihtariksi, joka ei anna miehelleen tarpeeksi. Nyt kukaan ei ole ruvennut syyttelemään syytöntä, etsimään aihetta petokseen petetystä.

Jos ap olisi nainen, hänelle kerrottaisiin ettei se muna käytössä kulu. Ettei kannata välittää siitä, jos mies vain osoittaa olevansa sukupuolensa prototyyppi, ja vain biologiansa ohjaamana sortui vierasta vakoa kyntämään. Nyt kukaan ei ole yrittänyt puolustaa petturuutta.

Jos ap olisi nainen, joku olisi tarttunut tuohon, että hän löysi viestejä, joissa kumppani tunnusti rakkauttaan toiselle. Jos ap olisi nainen, hänet olisi ristiinnaulittu puhelimen tutkimisesta ja pidetty saarnat siitä, kuinka väärin hän itse on kumppaniaan kohtaan tehnyt. Nyt kukaan ei ole katsonut toisen viestien tutkimista edes maininnan arvoiseksi asiaksi.

Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin.

Omasta kokemuksestani voisin sanoa, että tällaisestakin voi parisuhde elpyä, mutta se edellyttää ehdotonta rehellisyyttä. Ja se edellyttää sitä, että asia käsitellään kunnolla. Hautaamalla haamut ne nousevat ennenpitkää kuitenkin takaisin pinnalle. Jotta petoksesta selviää, pitää pettäjän katua tekojaan aidosti ja osata pyytää vilpittömästi anteeksi. Ja hänen on kyettävä kestämään se kritiikki ja syytökset, jotka petetyltä tulee kuulemaan. Petetyn taas on yritettävä aktiivisesti antaa anteeksi, ja tajuta kohtuullisten ja kohtuuttomien syytösten välinen ero. Ja aikaa tälle prosessille pitää antaa riittävästi...

Kiitos kommenteista. Turhana näen minun haukkumiseni vätykseksi yms., kai jokainen jolla on hiemankin kokemusta parisuhteesta tietää sen ettei rakkaus lopu siihen paikkaan kun tällaista saa tietoonsa.. Ei se lopu ja tietenkin uskoo ja toivoo että hommasta voisi tulla jotain.

Ja tietenkin tyttöystäväni on ollut todella pahoillaan ja katuvainen, ja yhteydenpito toiseen mieheen loppui kyllä kuin seinään. Mutta tottahan on sekin että vaikkei sitä seksiä olisikaan ollut (mitä on edelleen vaikea uskoa) petti, valehteli ja kusetti nainen minua pahan kerran. Pahinta tässä on vielä se, että oltiin vielä juuri menty kihloihin ja minä oikeasti halusin olla hänen kanssaan loppuelämäni, eli kyseessä ei ollut mikään puolivakava suhde enää. Voitte varmaan kuvitella että kuinka maailma romahtaa kun saakin tietää sitten jotain tällaista kun on oltu olevinaan niin onnellisia ja otettu vastaan onnitteluja sukulaisilta ja kavereilta! Ja edelleenkin kysellään millos häät on.. Yritäpä siinä sitten näyttää onnelliselta kihloista jne.

Mutta jotenkin tuntuu että tässä meni nyt jotain rikki, onko se pysyvää vai väliaikaista, sen näyttää aika. Anteeksi voin antaa, jokainen meistä tekee virheitä, unohtaminen ja surun ja loukkaantumisen tunteet eivät ihan heti häviä. Päällimäisenä on ehkä tunne siitä, että eikö kihlattuni arvostanut suhdettamme yhtään, kun meni tuollaista tekemään, vai mikä oli syynä? Järkevää vastausta en ole häneltä saanut asiaan vieläkään.

Varo nyt ap, jos naisesi on varustettu tuon tasoisella moraalilla, niin ei siitä hyvää seuraa. Näytellä osaa katuvaa kuka tahansa, mutta pettää ei osaa kuin sen luonteiset.

Lueppa aiempi kirjoittamani tekstini nimimerkillä. Siihen lisään vain että
helpommalla henkisesti ja tulevan elämäsi kanssa teet kun teet ihan selkeän topin ihmiseen joka menee kihloihin ja sen jälkeenkin pettää. Ymmärsin että kihlausaikanne ei ole ollut järin pitkä- niimpä sukulaisten ym. kyselyt ei ole niin tärkeitä jokainenhan kuitenkin toivoo että olet onnellinen suhteessasi on se sitten hän tai joku muu tuleva jota ei vielä ole olemassakaan. Iselläni samantyyppinen rankka kokemus 4kk kihloissa joka johti lopulliseen eroon enkä päivääkään ole katunut sitä siirtoa. Meinaan jos toisen miehen sänky kiinnostaa jo tässä ihastumisvaiheessa noin, kuinka luulet että se ei tulevaisuudessa kiinnostaisi , kun vaimosi arvelee ettei jää kiinni ? ja miehet ja naiset pettäjänä toimivat täysin samoilla menetelmillä.

Eräät on täällä jopa syyllistäneet että jospa se onkin pojan jormassa se vika. Kannattaa tietysti rehellisesti miettiä sitäkin kestääkö kemiat kun arki iskee ??
Mutta päätöksen omasta elämästäsi teet vain sinä ap. !

Yhteistyössä