Sain viikonloppuna lahjaksi arabian 24h sarjan toffee värisiä astioita muutaman. Mutta eikö niitä valmisteta enää edes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelee

Vieras
Mitä järkeä antaa sellaista lahjaa? Perhettäkin on,niin ei muutamalla astialla mitään tee ja jos itse ei enää niitä voi mistään lisääkään hankkia.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eikä olla kerätty edes kyseistä sarjaa.

No kyllähän monia astioita voi antaa ilman että tarkoitus on tehdä niistä täydellinen sarja. Aina ei tartte olla täydellistä sarjaa ja usein yhdistellään eri sarjoja yhteen.

Joskus voi olla vaikea antaa toiselle mitään, jos ei esim osaa toisen astiakaappia ulkoa :D

On samaa sarjaa,mutta ne kaksi väriä ja pintaa on eri planeetoilta. Taidan laittaa pokkana kiertoon... Mukit nyt oisi vielä mennyt eri parisina,mutta nämä ei... Ehkä vien ne pokkana lahjana eteenpäin. En kyl kehtaa.

Etpä niistä itse ole maksanut, joten tuskin huutavaa vääryyttä on tapahtunut. Vai olisiko pitänyt saada koko sarja samalla kertaa ? Luulisi että jokainen tietä, mitä arabian kamat maksaa.

Itse käyttäisin niitä ihan arkikäytössä. Iltateetä ym. telkkarin vieressä juodessa on hyvä olla kuitenkin aluslautanenkin eikä pelkkä muki, ettei mene pöytä pilalle.

Yhteistyössä