Uskon näihin juttuihin jonkun verran koska itselle on muutamia kertoja tapahtunut asioita mitkä ei ole järjellä selitettävissä. Eilen kun sain tämän viestin, mieheni soitti että kotona tapahtuu ihmeellisiä asioita, oli ollut pihalla kun sisällä oli syttynyt valot ja sammunut parin sekunnin sisään. (oli yksin kotona) Jotenkin yhdistin tämän tapahtuman ap:n viestiin. Itselläni on sairaus päällä enkä ole uskaltanut mennä lääkäriin (muutokset kurkussa, poskissa, syöpää epäilen) että saan tuomion ja tyyliin ettei tarvi ainakaan joululahjoja hankkia. Tämä ei ole ainoa murhe mun elämässä, monta muuta murhetta on lisäksi ja siksi mulla on ollut synkät ajatukset. Olen luovuttanut ja ajatellut että en tarvii hoitoja, kuolo korjaa pois ja sitten ei tartte murehtia.
nyt kun sain tän viestin, joku mussa heräs, ehkä mä sittenkin meen lääkäriin, ehkä mä selviänkin hoidoista ja saan lisäaikaa elämääni. Kuka tietää, mutta mä olin jo aivan täysin luovuttanu mutta tämä viesti toi mulle ajatuksia että ehkä tämä elämä ei lopu vielä, ehkä mulla on vielä tarkoitus täällä oloon.