Sain voimakkaan mielikuvan jostakin tällä palstalla olevasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei se täysin tavaton ajatus ole, että tätä palstaa lukisi nyt joku hyvin ahdistunut ja masentunut.
Kenties jopa puna-asuinen.

En ole hörhö, palstahörhöluokituksella, vaan kohtalaisen tervejärkinen. Mutta joskus voi tälläistäkin tapahtua.

No ei se täysin tavaton ajatus ole, että tätä palstaa lukisi nyt joku hyvin ahdistunut ja masentunut.
Kenties jopa puna-asuinen.

En ole hörhö, palstahörhöluokituksella, vaan kohtalaisen tervejärkinen. Mutta joskus voi tälläistäkin tapahtua.

Niimpä, sattumalla voi olla osuutta asiaan mutta tuohan on ihan älytöntä. Suomessa tehdään oikeasti itsareita todella paljon, ei ole leikin asia!!

Tämä niin sopisi minuun. Ikähaarukka ei aivan tästää... Punaiset vaatteet yllä, ruskeat keskipitkät hiukset ja sain juuri keskenmenon, joten kyllä on mielentila todella huono.

Voisit olla sinä. Pahan olon tunne oli tuona hetkenä niin epäselvä etten saanut siitä otetta. En voinut kohdistaa sitä menetykseen tai muutosvaiheeseen tai minnekään yksittäiseen ongelmaan, mutta se tunne oli hyvin voimakas ja levisi ympärilleni kuin raskas pilvi. Se oli aivan kaikkealla muuallakin kuin ruumiissa. Jos se olet sinä, sinä lähetit minulle signaalin ja aistin sen. Halusin jotenkin kertoa että sinut on aistittu ja tahdoin auttaa tuossa pahassa olossa, koska se oli aistimuksessani läsnä niin voimakkaasti. Jotenkin tähän tunteeseen liittyi vahva tunne tulevaisuudesta ja päätösten teosta. Aivan kuin joku olisi haparoinut raskaiden vaihtoehtojen ja päätösten välillä ja pelännyt kadottavansa jotain. Tulevaisuus oli aistimuksessa myös läsnä hyvin voimakkaana. Ihminen jonka kanssa olin hetkellisesti kontaktissa, ehkäpä juuri sinä, on suuressa roolissa jossain tulevassa elämänvaiheessa. Sitä en tiedä onko tulevaisuudessa kyse jostain yksittäisestä tilanteesta vaiko ehkä pidemmästä ajanjaksosta.

[QUOTE="apua";28779142]Noi viimiset kuvat oli tosia pelottavia,etenkin tuo viimeinen...kuka viitsii tehdä pilkkaa tälläisesta? :([/QUOTE]Kuka henkisesti terve viitsii ottaaa tällaisia aloituksia yhtään millään tavalla vakavasti?

[QUOTE="vieras";28779161]Niimpä, sattumalla voi olla osuutta asiaan mutta tuohan on ihan älytöntä. Suomessa tehdään oikeasti itsareita todella paljon, ei ole leikin asia!![/QUOTE]

Mutta jospa tämä ketjun aloittaja ei leiki.

Vaikka tietysti tavallaan olisi toivottavaa, että leikkisikin, että olisi vaan mautonta pilaa, ettei olisi ketään palstalla, joka miettii synkkiä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mutta jospa tämä ketjun aloittaja ei leiki.

Vaikka tietysti tavallaan olisi toivottavaa, että leikkisikin, että olisi vaan mautonta pilaa, ettei olisi ketään palstalla, joka miettii synkkiä.

Itse juuri tuossa mietin, että onko se sitten kuitenkaan niin paha asia, vaikka tällainen keskustelu tässä pyörii? Jospa tästä joku saa elämäntahtonsa takaisin. Sama kai se on, miten se elämäntahto palautuu. Tapahtuuko se sitten kotimeedion tai ammattiauttajan toimesta, ei kai menetelmällä tässä ole merkitystä.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Sä näit luultavasti mut. Mulla on punainen paita ja olen elämässäni täysin umpikujassa. En pysty edes kertomaan kaikkea mikä mieltä painaa. Mä aivan pelästyin kun luin sun tekstin, tuli vahva tunne että tarkoitat mua. Mulle tuli vahva tunne myös että mun pitää vastata sulle vaikka harvoin olen tänne mitään kirjoitellut. Mä en ole nyt tekemässä itselleni mitään, mutta tavallaan olen luovuttanut. Olen 26v.

Sä näit luultavasti mut. Mulla on punainen paita ja olen elämässäni täysin umpikujassa. En pysty edes kertomaan kaikkea mikä mieltä painaa. Mä aivan pelästyin kun luin sun tekstin, tuli vahva tunne että tarkoitat mua. Mulle tuli vahva tunne myös että mun pitää vastata sulle vaikka harvoin olen tänne mitään kirjoitellut. Mä en ole nyt tekemässä itselleni mitään, mutta tavallaan olen luovuttanut. Olen 26v.

Luitko tuon viimeisimmän - tätä edeltäneen kommenttini? Sitä kirjoittaessa mietin etteivät nämä tuntemukset ehkä liity keskenmenoon niin kuin tuossa aiemmin tuli erään kirjoittajan kanssa puhetta vaan juurikin jonkinlaiseen eksymiseen ja vastausten etsimiseen. Olen niin hukassa tämän kohteen hakemisen kanssa. Saan näitä aistimuksia mutta tosi harvoin tunnen yhtä selvästi sen mistä se viesti tulee. Nyt olin aivan varma alusta alkaen että kohde lukee tätä palstaa. Älä siis luovuta! Sinulla on merkitys etkä voi muuttaa sitä merkitystä teit sitten minkä päätöksen tahansa! En usko että kaikkien kohtalo on ennaltamäärätty mutta uskon, että kaikilla meillä on jokin tietty osa tässä ketjureaktiossa jota elämäksikin kutsutaan. Jos nyt luovutat ja annat periksi et koskaan täytä omaa merkittävää tehtäävääsi ja tärkeä ketju katkeaa. Jotain tärkeää jää tapahtumatta. Tämä on viesti jonka sain välitettäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hätääntynyt;28779267:
Luitko tuon viimeisimmän - tätä edeltäneen kommenttini? Sitä kirjoittaessa mietin etteivät nämä tuntemukset ehkä liity keskenmenoon niin kuin tuossa aiemmin tuli erään kirjoittajan kanssa puhetta vaan juurikin jonkinlaiseen eksymiseen ja vastausten etsimiseen. Olen niin hukassa tämän kohteen hakemisen kanssa. Saan näitä aistimuksia mutta tosi harvoin tunnen yhtä selvästi sen mistä se viesti tulee. Nyt olin aivan varma alusta alkaen että kohde lukee tätä palstaa. Älä siis luovuta! Sinulla on merkitys etkä voi muuttaa sitä merkitystä teit sitten minkä päätöksen tahansa! En usko että kaikkien kohtalo on ennaltamäärätty mutta uskon, että kaikilla meillä on jokin tietty osa tässä ketjureaktiossa jota elämäksikin kutsutaan. Jos nyt luovutat ja annat periksi et koskaan täytä omaa merkittävää tehtäävääsi ja tärkeä ketju katkeaa. Jotain tärkeää jää tapahtumatta. Tämä on viesti jonka sain välitettäväksi.

Ystävä hyvä, kuka oletkaan pyydän että lopetat. Tuo on sairasta. Saat apua varmasti kun menet lääkäriin. Mene ja kerro kaikki.

[QUOTE="vieras";28779282]Ystävä hyvä, kuka oletkaan pyydän että lopetat. Tuo on sairasta. Saat apua varmasti kun menet lääkäriin. Mene ja kerro kaikki.[/QUOTE]

Kiitos huolenpidosta.

Joudun lopettamaan olosuhteiden pakosta mutta olen välittänyt viestini ja uskon että oikea ihminen luki sen. Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.

Leikkii tai ei, niin on psyykkisesti sairas.

Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.
Tässä länsimaalaisessa,rationaalista ajattelua palvovassa yhteiskunnassa henkisyyttä pidetään usein heikkouden tai sairauden merkkinä.
Asioita jotka muissa maissa ovat aivan normaaleja.
Se että uskoo aistivansa jotain näkymätöntä, ei ole merkki sairaudesta vaikka se voi joissain tapauksissa olla sitäkin.
Ap.n tapauksessa ap voi olla sairas tai sitten terve, kukaan palstapsykiatri ei sitä voi tietää kun ei alan oikeilla ammattilaisillakaan ole helppoa vetää rajoja siihen mikä on tervettä ja mikä sairasta.
Plus että kuka tahansa fiksu ja realistinen, itselleen rehellinen ihminen ymmärtää ettei voi tietää onko näkyvä ainoa todellisuus.
Ajatus on energiaa ja energiaa on kaikki ja kaikkialla.

[QUOTE="vieras";28779334]Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.
Tässä länsimaalaisessa,rationaalista ajattelua palvovassa yhteiskunnassa henkisyyttä pidetään usein heikkouden tai sairauden merkkinä.
Se että uskoo aistivansa jotain näkymätöntä, ei ole merkki sairaudesta vaikka se voi joissain tapauksissa olla sitäkin.
Ap.n tapauksessa ap voi olla sairas tai sitten terve, kukaan palstapsykiatri ei sitä voi tietää kun ei alan oikeilla ammattilaisillakaan ole helppoa vetää rajoja siihen mikä on tervettä ja mikä sairasta.
Plus että kuka tahansa fiksu ja realistinen, itselleen rehellinen ihminen ymmärtää ettei voi tietää onko näkyvä ainoa todellisuus.
Ajatus on energiaa ja energiaa on kaikki ja kaikkialla.[/QUOTE]

Henkisyys ja tälläinen itsemurhakanditaatin "ilmiantaminen" on vähän eri juttuja. Se on totta että ei se helppoa ole alan ammattilaisillekaan vetää rajaa ja diagnosoida ihmisiä. Psyykkeen sairauksia on hyvin monenlaisia..

Minusta ei vaan ole kiva/reilua, että tuollaista huutelee ja katoaa, löytämättä sitä tyyppiä. Ihan sekopäistä.

Sun sanat lohduttaa tässä tilanteessa tosi paljon, tiedän että tarkoitat mua koska mä osaan tulkita sun viestin. Mä lupaan että en luovuta nyt, mä haen apua ja taistelen. Mä oon liian kauan miettiny ja miettiny ja silti oon antanut asian olla ja yrittäny unohtaa.

[QUOTE="vieras";28779334]Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.

Ajatus on energiaa ja energiaa on kaikki ja kaikkialla.[/QUOTE]

Henkisyys ja kusetus/höpötys ovat joka maassa kaksi eri aivan asiaa.

Joskus ihmisiä pitäisi suojella omalta typeryydeltään.... Tai oikeammin: toivon mukaan kaikki tässä ketjussa ahdistuneiksi tunnistetut tai tunnustautuneet saavat rakkautta, huomiota ja oikeaa apua, ettei tarvitse ihan mihin tahansa tuskaansa projisoida -- ja ihan kaikkea uskoa.

Uskon näihin juttuihin jonkun verran koska itselle on muutamia kertoja tapahtunut asioita mitkä ei ole järjellä selitettävissä. Eilen kun sain tämän viestin, mieheni soitti että kotona tapahtuu ihmeellisiä asioita, oli ollut pihalla kun sisällä oli syttynyt valot ja sammunut parin sekunnin sisään. (oli yksin kotona) Jotenkin yhdistin tämän tapahtuman ap:n viestiin. Itselläni on sairaus päällä enkä ole uskaltanut mennä lääkäriin (muutokset kurkussa, poskissa, syöpää epäilen) että saan tuomion ja tyyliin ettei tarvi ainakaan joululahjoja hankkia. Tämä ei ole ainoa murhe mun elämässä, monta muuta murhetta on lisäksi ja siksi mulla on ollut synkät ajatukset. Olen luovuttanut ja ajatellut että en tarvii hoitoja, kuolo korjaa pois ja sitten ei tartte murehtia.
nyt kun sain tän viestin, joku mussa heräs, ehkä mä sittenkin meen lääkäriin, ehkä mä selviänkin hoidoista ja saan lisäaikaa elämääni. Kuka tietää, mutta mä olin jo aivan täysin luovuttanu mutta tämä viesti toi mulle ajatuksia että ehkä tämä elämä ei lopu vielä, ehkä mulla on vielä tarkoitus täällä oloon. :)

Uskon näihin juttuihin jonkun verran koska itselle on muutamia kertoja tapahtunut asioita mitkä ei ole järjellä selitettävissä. Eilen kun sain tämän viestin, mieheni soitti että kotona tapahtuu ihmeellisiä asioita, oli ollut pihalla kun sisällä oli syttynyt valot ja sammunut parin sekunnin sisään. (oli yksin kotona) Jotenkin yhdistin tämän tapahtuman ap:n viestiin. Itselläni on sairaus päällä enkä ole uskaltanut mennä lääkäriin (muutokset kurkussa, poskissa, syöpää epäilen) että saan tuomion ja tyyliin ettei tarvi ainakaan joululahjoja hankkia. Tämä ei ole ainoa murhe mun elämässä, monta muuta murhetta on lisäksi ja siksi mulla on ollut synkät ajatukset. Olen luovuttanut ja ajatellut että en tarvii hoitoja, kuolo korjaa pois ja sitten ei tartte murehtia.
nyt kun sain tän viestin, joku mussa heräs, ehkä mä sittenkin meen lääkäriin, ehkä mä selviänkin hoidoista ja saan lisäaikaa elämääni. Kuka tietää, mutta mä olin jo aivan täysin luovuttanu mutta tämä viesti toi mulle ajatuksia että ehkä tämä elämä ei lopu vielä, ehkä mulla on vielä tarkoitus täällä oloon. :)

Olen täällä taas ja ihmettelen että samaan aikaan kuin sinä! Tämä palsta on minulle aika vieras ympäristö, miksi olinkin niin hämmästynyt kun sain niin vahvan tunteen tänne eksyttyäni. Siksi ehkä tulin vielä uudelleen, kokeilemaan. Jos vaikka tunne tulisi uudelleen ja sitten löysin tämän ketjun taas. Jospa vaan tietäisit kuinka vahva se aistimus oli. Nousi koko iho ihan kanannahalle ja näky oli niin selvä kuin olisin katsellut sinua metrin päästä. Niin vahva se oli etten ihmettele yhtään vaikka olisi vaikuttanut teillä kotona asti, meillä oli todellinen yhteys. Nyt et paini asian kanssa enää vaan menet saamaan hoitoa ja vaikutat elämän ketjuun niin kuin sinun kuuluukin vaikuttaa. Sinun ei ole tarkoitus luovuttaa, siitä olen aivan varma. Aivan varma!

Tämä on karmein ketju ikinä. Kuin jostain kauhuleffasta. Eikö kukaan pelkää tuota aloittajaa? En takuulla halua , että joku tuntematon tulee katsomaan minua "metrin päästä" ja välkyttelemään meidän valoja :( HUI!!

Mä olin ihan täydellisesti luovuttanu, näin joka päivä vaan sen kauniin mitä luoja meille on antanut. Ajattelin että tää sairaus on mun kohtalo. Oon elänyt niinkuin sumussa, tarjoten mun lapselle kaiken mitä pystyn nyt vielä antamaan. Surullista mutta mä en oo pystyny menemään lääkäriin, pelkään että ne tukkii mun kurkun tukkoon putkia ettei pysty enää puhumaan tai hengittämään itse. Että mun lapsi joutuu näkemään sellaista, tai läheiset. Siks en oo menny lääkäriin. Mä pelkään.

Minuia ei pelota. Jos se ei koske niitä jotka pelkää, olkaa rauhassa. Jos siitä joku saa apua, se on ihan sama onko se totta vai ei kunhan apua tulee. Minä uskon jollain tapaa yliluonnolliseen. Minun isomummi aina sanoi, että haamuja on ja ne ei tee pahaa, ne suojelaa tai niillä on joku tehtävä tai asia hoidettavana. Kun mummini kuoli ( olin lukioiässä) heräsin yöllä siihen että "näin unta" että nousin sängyssä istumaan ja isomummi oli siinä sängyn reunalla. Hän sanoi, että älä säikähdä, tulin vaan sanomaan hei hei. Aamulla tuli sairaalasta puhelu että mummi nukkui pois ja minulla oli sellainen tunne, että tiesin sen jo, kun puhelin soi. Oli se totta tai myöhemmin tullut muka tosi mielikuva, se ei ainakaan ollut pelottavaa.

Auta myös minua, jos olet ap näkijä. En tahdo jaksaa tätä, jota elämäksikin kutsutaan. Toivoisin saavani jotakin positiivista nyt.

Olen todella pahoillani, mutten ole näkijä. Saan kyllä näitä aistimuksia mutten voi hallita niitä enkä saa niitä omasta tahdostani, ne tulevat itsestään ja täysin arvaamatta. En siis voi nähdä mitään elämästäsi ellei tämä 'jokin' päätä että minun kuuluu jotain elämästäsi nähdä. Kunpa voisinkin auttaa. Tulee niin paha mieli kun olen näin avuton. Voin sanoa sinulle vain niin kuin ihminen toiselle, että sinusta varmasti välitetään ja sinua rakastetaan kunhan uskallat ottaa rakkauden vastaan ja jaksaa sen voimalla eteenpäin.

Kuumimmat

Yhteistyössä