R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:No niin, sain erään toisen osallistujan kiinni. Hän tiesi, että minut oli unohdettu ja oli siitä hyvin pahoillaan. Olivat sopineet, että kaaso hoitaa asian ja soittaa minulle, mutta tuosta maksuasiasta hän ei tiennyt. Lupasi puolustaa minua morsiammelle jos kaaso alkaa asiasta vinkumaan. Tämä kaaso on kuulemma ollut aivan hulluuden partaalla järkätessään polttareita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:No niin, sain erään toisen osallistujan kiinni. Hän tiesi, että minut oli unohdettu ja oli siitä hyvin pahoillaan. Olivat sopineet, että kaaso hoitaa asian ja soittaa minulle, mutta tuosta maksuasiasta hän ei tiennyt. Lupasi puolustaa minua morsiammelle jos kaaso alkaa asiasta vinkumaan. Tämä kaaso on kuulemma ollut aivan hulluuden partaalla järkätessään polttareita.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Tosi kamala tuo soittaja! Oikein paha mieli tuli, kun kuvittelin että itselle tehtäisi noin.
Soita polttareiden jälkeen morsiamelle ja kysy miten meni, ja pahoittele ettet päässyt kun vasta edellisenä päivänä sulle ilmoitettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Kiitos teille mielipiteistänne ja kannustuksesta! Ajattelinkin soittaa morsiamelle viikonloppuna ja kertoa asiallisesti syyn miksi en päässyt. Vähän helpotti tieto siitä, että kaaso vaikuttaa olevan ainoa, joka asian kanssa riehuu.
Mutta nyt lähden töihin. Hauskaa päivänjatkoa kaikille! Ja kiitos, että sai tänne purkaa, ettei tarvitse kiukkuisena mennä tökkimään ihmisiä. Olen labrassa töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Olisko huono idea soittaa jo nyt ennen polttareita ja kertoa miksi ei pääse.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Olisko huono idea soittaa jo nyt ennen polttareita ja kertoa miksi ei pääse.
Siis ei tarvitse haukkua tai kertoa rahan kerjuusta, mutta sanoa että sait viestin liian myöhään.
Alkuperäinen kirjoittaja Hipsukka:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Olisko huono idea soittaa jo nyt ennen polttareita ja kertoa miksi ei pääse.
Siis ei tarvitse haukkua tai kertoa rahan kerjuusta, mutta sanoa että sait viestin liian myöhään.
Jos polttarit on yllätys morsiammelle tuskin kannattaa soittaa etukäteen ja kertoa etten nyt pääse mukaanSaattaisi kaasolla kiehua yli jos jo kerran ennestään on hermot pinkeänä.