Sainpa äsken melkoisen puhelun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
No niin, sain erään toisen osallistujan kiinni. Hän tiesi, että minut oli unohdettu ja oli siitä hyvin pahoillaan. Olivat sopineet, että kaaso hoitaa asian ja soittaa minulle, mutta tuosta maksuasiasta hän ei tiennyt. Lupasi puolustaa minua morsiammelle jos kaaso alkaa asiasta vinkumaan. Tämä kaaso on kuulemma ollut aivan hulluuden partaalla järkätessään polttareita.

Se on aika yleistä :whistle: :D

No niin, sain erään toisen osallistujan kiinni. Hän tiesi, että minut oli unohdettu ja oli siitä hyvin pahoillaan. Olivat sopineet, että kaaso hoitaa asian ja soittaa minulle, mutta tuosta maksuasiasta hän ei tiennyt. Lupasi puolustaa minua morsiammelle jos kaaso alkaa asiasta vinkumaan. Tämä kaaso on kuulemma ollut aivan hulluuden partaalla järkätessään polttareita.

Ehkä tuo kaason kiukuttelu menee häästressin piikkiin, joten koeta katsoa tuo äskönen episodi läpi sormien. Ehkä hänenkään ei ollut tarkoitus olla niin jyrkkä.
Mutta maksua älä laita. Sinun ei kuulu maksaa polttareista mitään, koska et niihin osallistu etkä ole saanut olla mukana niitä suunnittelemassakaan.

Tosi kamala tuo soittaja! Oikein paha mieli tuli, kun kuvittelin että itselle tehtäisi noin.

Soita polttareiden jälkeen morsiamelle ja kysy miten meni, ja pahoittele ettet päässyt kun vasta edellisenä päivänä sulle ilmoitettiin.

Mun mielestä sun kannattaa soittaa morsiamelle polttareiden jälkeen ja kertoa, miten asiassa kävi. Että sä olisit mielelläsi osallistunut, mutta sulle unohdettiin kertoa ja päivän varoitusaika ei riittänyt.
Silloin morsiamelle ei jää oloa, että sä et vaan halunnut tulla polttareihin.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Tosi kamala tuo soittaja! Oikein paha mieli tuli, kun kuvittelin että itselle tehtäisi noin.

Soita polttareiden jälkeen morsiamelle ja kysy miten meni, ja pahoittele ettet päässyt kun vasta edellisenä päivänä sulle ilmoitettiin.

hyvä idea!

Kiitos teille mielipiteistänne ja kannustuksesta! Ajattelinkin soittaa morsiamelle viikonloppuna ja kertoa asiallisesti syyn miksi en päässyt. Vähän helpotti tieto siitä, että kaaso vaikuttaa olevan ainoa, joka asian kanssa riehuu.

Mutta nyt lähden töihin. Hauskaa päivänjatkoa kaikille! Ja kiitos, että sai tänne purkaa, ettei tarvitse kiukkuisena mennä tökkimään ihmisiä. Olen labrassa töissä :)

Huh, näitä näköjään riittää... Itsekään en maksaisi, mutta häihin toki menet, onhan sinut sinne kutsuttu eikä kaaso ole se, joka päättää kuka sinne saa tulla, osallistut polttareihin tai et. Minäkin soittaisin morsiammelle jälkikäteen ja pahoittelisin kun en päässyt kun kutsu tuli vasta päivää aikaisemmin.

Minun hyvä ystäväni meni jokunen vuosi sitten naimisiin ja sain minäkin kutsun polttareihin vasta pari pvää ennen niitä, koska kaaso ei "muistanut" soittaa aikaisemmin. Olimme jo ehtineet tehdä muita lomasuunnitelmia, joten en päässyt, toki jos olisin aikasemmin tiennyt niin olisin voinnut järjestää asiat toisin...Rahaa eivät sentään kinuneet, en olisi mitään maksanutkaan. Kaaso oli ihminen, jonka kanssa olen huonosti väleissä joten ihan tahallinen tämä unohdus oli ja morsiankin pahoitteli myöhemmin kun minä en polttareihin päässyt (jolloin toki kerron miksi) En kyllä uskonut että tälläisiä ihmisiä voi olla mutta kyllä voi!

Kiitos teille mielipiteistänne ja kannustuksesta! Ajattelinkin soittaa morsiamelle viikonloppuna ja kertoa asiallisesti syyn miksi en päässyt. Vähän helpotti tieto siitä, että kaaso vaikuttaa olevan ainoa, joka asian kanssa riehuu.

Mutta nyt lähden töihin. Hauskaa päivänjatkoa kaikille! Ja kiitos, että sai tänne purkaa, ettei tarvitse kiukkuisena mennä tökkimään ihmisiä. Olen labrassa töissä :)

Onneksi purit tänne :)

vie vaikka morsmaikku itse sitten ravintolaan syömään ja pidä "omat polttarit" hänelle :)
törkeä temppu kaasolta, tulee tosiaan rahastuksen makua...
Mietin hetken jos ois osallistunut pienemmällä summalla mutta mielummin sitten maksa hänelle tosiaan vaikka illallinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Olisko huono idea soittaa jo nyt ennen polttareita ja kertoa miksi ei pääse.

Siis ei tarvitse haukkua tai kertoa rahan kerjuusta, mutta sanoa että sait viestin liian myöhään.

Jos polttarit on yllätys morsiammelle tuskin kannattaa soittaa etukäteen ja kertoa etten nyt pääse mukaan ;) Saattaisi kaasolla kiehua yli jos jo kerran ennestään on hermot pinkeänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hipsukka:
Olisko huono idea soittaa jo nyt ennen polttareita ja kertoa miksi ei pääse.

Siis ei tarvitse haukkua tai kertoa rahan kerjuusta, mutta sanoa että sait viestin liian myöhään.

Jos polttarit on yllätys morsiammelle tuskin kannattaa soittaa etukäteen ja kertoa etten nyt pääse mukaan ;) Saattaisi kaasolla kiehua yli jos jo kerran ennestään on hermot pinkeänä.

Niin unohdin tuon pointin. Minä kun pääsin itse vaikuttamaan polttaretteni ajankohtaan, ohjelmasta tietenkään en tiennyt mitään.

Yhteistyössä