Sainpas mielenkiintoisen puhelun :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Meillä on miehen kanssa omat kännykät (tottakai), lisäksi on prepaid-liittymä jota käytettiin joskus reilu vuosi sitten kai viimeeksi, kunnes löydettiin se taas muutama päivä sitten laatikosta ja otettiin käyttöön kun puheaikaakin oli vielä. Tää prepaid-kortti on siis "varakännykässä " nyt.

No, jokin aika sitten "varakännykkä " soi, tuntematon numero oli, ja minä vastasin että haloo. Siellä oli nainen joka ensitöikseen tokaisi että "kuka vittu sä oot ja miks sä oot mun miehen kanssa soitellu?". Olin ihan että täh...kysyin, että kukas se sun miehesi mahtaa olla. "Hakan" (nimi muutettu), vastasi nainen. Esittelin itseni: olen XXX, YYY:n vaimo ja mun mies on varmaan sun miehelles tästä numerosta soittanut... :xmas:

Pyyteli anteeksi, sanoi heippa, ja sulki luurin.

Erittäin mielenkiintoiseksi asian tekee se, että kyseinen nainen (mua noin 10 v vanhempi) on aina ja ikuisesti selittänyt, miten mieheen täytyy luottaa, miehelle täytyy antaa vapautta, hänelle ei tulisi mieleenkään rajoittaa miehensä menoja tai tutkia tämän taskuja, yms :xmas: . Ylimieliseen ja ärrrrrrsyttävään sävyyn tuota aina selitti, kun joskus muutama vuosi sitten pari kolme kertaa kahvilla yhdessä istuttiin :whistle:. Mä kuulemma pilasin meidän parisuhteen (!!!) sillä, etten päästänyt miestäni Tanskaan hänen miehensä kanssa, vaikka en mistään Tanskan-reissuista ollut kuullutkaan ja mies oli ihan itse oma-aloitteisesti sanonut ettei lähde koska vaimo on viimeisillään raskaana (odotin kuopusta tuolloin). Kaikenlaisia kaikkitietäviä neuvoja siitä, miten turkkilaisen miehen kanssa tulee elää, sieltä sai vaikkei kukaan niitä edes kysynyt, mutta eipä näytä hänkään elävän kuten opettaa :laugh:

Mä tiedän olevani henkisesti epäkypsä ja kaikkea, mutta soitin jo yhdelle kaverille joka on myös saanut nauttia ko. naisen "miten turkkilaisen miehen kanssa tulee olla ja elää "- neuvoista :snotty:

Yhteistyössä