Sairaala-sarjan synnytykset,omani oli kyllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
paljon "kauheampaa katsottavaa", tai siis huusin kuin eläin, epätoivoisena hikisenä rukoilin imukuppia (ponnistusvaihe kesti 1h45min), olin hiestä aivan märkä, mua juotettiin välillä pillillä, lääkäri kutsuttiin paikalle kun sydänäänet laski välillä jne.. siis se huuto mikä tuli oli oikeesti semmonen että sellaista ei kuule kuin synnytyksessä, sellaista eläimellistä ja paniikinsekaista, mies parka kun se joutui sitä pään takaa seuraamaan. onko muilla ollut "dramaattisia" synnytyksiä?

eihä ne tollases ohjelmas näytä mitää kamalia..niitä tosi helppoja että enpäs huuda ja lapsi tuli jo ulos..joillai sellaisiaki..ite ainaki kärsiny ja riehunu siellä taju poissa.

mulla taas on pistäny silmään se et ne kaikki ponnistaa lähes samassa asennossa, puoli-istuvassa tai selältään.. itellä ei kyl tullu siinä asennossa mitään ponnistamisesta ( kesti tunnin ), ja sen takia en tayssiin mennykä kun vaihtoehtokin oli..

Me kun kotiuduttiin synnäriltä ja katsottiin sitten tuota sairaalasarjaa ja siellä tuli synnytys. Ihanan rauhallinen tilanne, yksi kätilö, synnyttäjä ponnistaa pari kertaa ja vauva on sylissä! :)

Meidän tytön synnytys ei ihan niin rauhallisesti mennyt, sali täynnä porukkaa, lääkäri vetää naama irvessä tyttöä imukupilla ulos, yks kätilö työntää vatsan päältä ja kaks piteli jaloista! :D

Mutta eihän ne tietty voi telkkarissa niitä rajuimpia synnytyksiä näyttää ja se voi olla, että jos synnytyksen kuluessa tulee jotain odottamatonta niin ne passittaa kuvausryhmän ulos..

Äitihän itse saa päättää näytetäänkö kuvattu synnytys vai, joten jos se on mennyt huudoksi, niin äiti ei ehkä anna lupaa sen näyttämiseksi.

Olisikin jännä onko kaikki kuvatut synnytykset päätyneet telkkariin.

Yhteistyössä