Oli varmaan kamala tulla tajuihin tuossa olotilassa. Itse olen useasti pyörtynyt ja olo on niin kamala, sekava, epätodellinen kun tulee tajuihin. Kamalaa olis herätä synnytys kipuihin, ihmeellisesti kätilöt suhtautui asiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:Äh, missasin jakson :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:Äh, missasin jakson :headwall:
sen näkee netti-tv:stä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulda73-4:kätilöt vain kyseli et hengitätkö, avaa silmäsi ym.....ja sit kun tuli tajuihin niin alkoivat vaan hoputtamaan ponnistamaan.
olisin odottanut että olisivat rauhassa kertoneet mitä tapahtui....
Alkuperäinen kirjoittaja hulda73-4:kätilöt vain kyseli et hengitätkö, avaa silmäsi ym.....ja sit kun tuli tajuihin niin alkoivat vaan hoputtamaan ponnistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:erit vanhemmathan sillä vauvalla oli
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:Äh, missasin jakson :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei se ollut sama vauva..
Ja mun mielestä ne sen kätilön kommentit oli aika erikoisia...tyyliin kivunlievitystä olisi pakko ottaa..