sairaalassa käyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
sen pojan yskän ja syömättömyden takia.... sanoi että selvästi on uloshengitys vaikeaa ja kuuluu vinkunoita.. labraan ja huomen soittaa.. poika ei edelleenkä syö eikä juo mitään..
kysyin sitten lekurilta kun tytöllä 7kk on muutaman päivän jo rohissut ja eilinen lekuri sanoi että kuuluu rohinoita, niin kysyin että kun yöllä alkoi kovat vinkunat ja tänä aamuna yht äkkiä kuume oli 39 niin kuunteli ja sanoi että kanssa kuuluu vinkunoita ja rohinaa.. käski seurata huolellisesti vauvan vointia ja ottaa heti yhteyttä jos jotain tulee että sitten otetaan labrat ja keuhkokuvat.. mutta 2 tuntia sitten kuume oli 39,4 ja annoin kuumelääkettä niin äsken oli 40,9 :/ ja tk:ssa ei vastaanottoa edes päivystystä 16 jälkeen ja soitin phks:sän tk päivystykseen ja kerroin tilanteen niin niitten mukaan voidaan hyvin vielä seurailla :/ mun mielestä ei koska vauva hengittää tooosi nopeasti koko ajan ja kova kuume.

Minä lähtisin sinne päivystykseen ja kertoisin siellä vielä uudestaan tilanteen ja että oli käsketty heti ottaa yhteyttä jos vointi huononee.En katselis kotona ens yötä.Pikaista paranemista pienille!!

ei niinku selvästi ainakaan näytä että ahdistaa vaan hengittää silleen pinnallisesti( onks se ahdistusta) sitten välillä rohisee.. mennään tässä illan aikana käymään jos vauvan vointi sallii niin odotan klo 20 asti koska sitten phks:ssä on lastenlekurin päivystys :)

mun lapseni sinerteli rs:n kourissa. Sairaalaan päästyä lääkäri katsoi silmiini ja sanoi: en ole nähnyt näin viime hetkille tuotavaa lasta. räkä lensi, yski ja sinerteli. Ihan kauheeta. Lähde jo!!!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun lapseni sinerteli rs:n kourissa. Sairaalaan päästyä lääkäri katsoi silmiini ja sanoi: en ole nähnyt näin viime hetkille tuotavaa lasta. räkä lensi, yski ja sinerteli. Ihan kauheeta. Lähde jo!!!
mun vauva oli kolmen viikon kun sillä oli kyseinen tauti, lähetettä sairaalaan en saanut, ennen kuin viime tipassa. kun sairaalaan päästiin sydän pysähty, mutta saatiin onneksi uudestaan käyntiin. joutu olemaan hengityskoneessa useamman päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:
mun vauva oli kolmen viikon kun sillä oli kyseinen tauti, lähetettä sairaalaan en saanut, ennen kuin viime tipassa. kun sairaalaan päästiin sydän pysähty, mutta saatiin onneksi uudestaan käyntiin. joutu olemaan hengityskoneessa useamman päivän.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja aamukasteen raikastama etana:

:hug:

Ja meinaat edelleen täällä olla?? Hopi hopi sinne lääkäriin!!

esikoinen heräs äsken ja kuumetta 40.. lekurin pitäs tänään soittaa niistä eilisistä verikokeista.. aattelin kysyä josko otettas keuhkokuvat kun pojalla on keuhkokuumeita elämän aikana 4 ollut.. yskää kuitenki alkoi pari viikkoa sitten kun oli kuumetta jopa 42 niin varmistettais ettei olis keuhkokuume... molemmat lapset on niin raasuja kova kuume ja molemmilla paha hengittää :/

Yhteistyössä