Sairaan kyllästynyt raskauteen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huopatossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huopatossu

Vieras
Mä oon nyt viikolla 34 ja aivan TOtAALISEN kyllästynyt tähän odottamiseen ja olotilaan... =( Aivan kuin olis neljän seinän sisään lukittu päivisin, kun kaikki on töissä, ja ite ihmettelen kotona.

Ja tiedän, ettei enää montaa viikkoa tarvi odottaa, mutta kyllästyttää silti. Huoh. Muita samassa epätoivoisessa odotuksessa kieriviä?

heh..tää ei oo ehkä samalla tavalla mutta minäkin oon. koska en ollu edes asennoitunu tähän. |O :snotty: kaikki vaivat ottaa päähän ja tuskin menee ohi ennen kesää. :whistle: eli innolla ootan loppuodotusta..olo vaan pahenee... :headwall:

:hug: sinne. sulla niin vähän jäljel niin yritä nauttia edes vähän. =)

Oon ollu sielläkin, eniten ketuttaa nyt se, kun ei ees tiedä mitä sieltä ostaa, vauvan vaatteita nurkat täynnä, ja itelleen ei enää täs vaihees kannata ostella. Kyrpii vaan mennä sinne pyörimään kun vessatkin maksaa...

Alkuperäinen kirjoittaja maximus:
ottaisin vaivasi ilomielin kannattavikseni jos vain saisimme kauan kaivatun pienokaisen!!!! Kehtaatkin.

Etkö huomaa, että tämä odottaa tässä vain, että pääsisi synnyttämään! Kaipaatko sinä raskautta vai lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja maximus:
ottaisin vaivasi ilomielin kannattavikseni jos vain saisimme kauan kaivatun pienokaisen!!!! Kehtaatkin.

ei kyllä ikinä tarvii pettyä tässä komentti-asiassa. tämmösiä kommentteja tulee joka kerta! |O taitaa olla enemmän jonkun viihdettä.. :whistle:

mä en kyllästyny kantaa mun pientä sisällä joka liian aikaisin hätäsektiolla syntyi ja nukkui ikiuneen juur noilla ap:n vkoilla tasan 3kk sitten.. ikävä sua muru

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
mä en kyllästyny kantaa mun pientä sisällä joka liian aikaisin hätäsektiolla syntyi ja nukkui ikiuneen juur noilla ap:n vkoilla tasan 3kk sitten.. ikävä sua muru

Mä oon tosi pahoillani sun puolesta, mutta en siltikään voi muuttaa tätä tunnetilaa toiseksi, mä oon kyllästynyt raskaana olemiseen, ja thats it. Ei kukaan voi toiselle sanella mitä se tuntee ja mitä ei.

Joidenkin mielestä tälläiset tunteet pitäisi kieltää, mutta miksi? Eiköhän sekin ole osa tätä raskautta, sillä kaikki jotka ovat raskaana olleet mun tutuista ovat jossain vaiheessa olleet totaalisen kyllästyneitä odottamiseen.

Ja mä olen kyllästynyt, todella kyllästynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:
koittakaa kestää,mulle tehtiin hätäsektio vkolla 36.Viimeset viikot oli tuskaa,eikä ihme,lapsivettä oli hirveästi(4litraa ultra-arviossa).

Miten tuo lapsiveden määrä vaikutti olotilaan, ja siksikö sektio tehtiin, vai..? Meidän vauvakin on perätilassa, ja esikoinen syntyi viikolla 37, jotta tuskaillaan tässä sitäkin sitten.

Voin täysin sua komppaa kyllä.
Itse olin viimeiset kuukaudet ihan että Voisi jo syntyä.. :P
Ainakin minulla on liikkuminen ollut lopussa lähes nollaa liitoskipujen vuoksi. Itse yritin keksiä jotain pientä projektin tynkää että olisi riittänyt puuhaa.
Hyvää joulua sinne! =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ymm'rrän taäysin... sua toka lapsi meni mul yli ja kolmas sit meni enkeliksi.... kiitos eteisistukan

Miten se eteisistukka vaikutti? Oon kyllä tosi pahoillaini, en voisi kuvitella omalle kohdalleni, että kuinka selviäisin...

vatsa oli kuin rantapallo ja synnytyslääkärikin sanoi että ei ole koskaan nähnyt näin suurta vatsaa yhtä lasta odottavalta(ja naistenklinikalla kuiteskin syntyy paljon vauvoja).Synnytys alkoi lapsivedenmenolla ja sektio tehtiin kun synnytys ei edennyt.Sektiossa huomattiin,että napanuora oli vauvan kaulan ympäri kahdesti,ei siis ihme ettei syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:
Voin täysin sua komppaa kyllä.
Itse olin viimeiset kuukaudet ihan että Voisi jo syntyä.. :P
Ainakin minulla on liikkuminen ollut lopussa lähes nollaa liitoskipujen vuoksi. Itse yritin keksiä jotain pientä projektin tynkää että olisi riittänyt puuhaa.
Hyvää joulua sinne! =)

Kiitti =) Tuntuu joskus, että tämän odotusajan pitäis olla kokoajan sellaista ruusuilla tanssimista ja onnellista ja seesteistä masun taputtelua, jota voisi jatkaa loputtomiin....

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ymm'rrän taäysin... sua toka lapsi meni mul yli ja kolmas sit meni enkeliksi.... kiitos eteisistukan

Miten se eteisistukka vaikutti? Oon kyllä tosi pahoillaini, en voisi kuvitella omalle kohdalleni, että kuinka selviäisin...

siten että aloin vuotamaan verta rajusti ja sitä meni litra-pari.. oli omakin henki vaarassa... pieni ei kestänyt sitä=(

Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:
vatsa oli kuin rantapallo ja synnytyslääkärikin sanoi että ei ole koskaan nähnyt näin suurta vatsaa yhtä lasta odottavalta(ja naistenklinikalla kuiteskin syntyy paljon vauvoja).Synnytys alkoi lapsivedenmenolla ja sektio tehtiin kun synnytys ei edennyt.Sektiossa huomattiin,että napanuora oli vauvan kaulan ympäri kahdesti,ei siis ihme ettei syntynyt.

Voi olla että sellaisen mahan kanssaoli aika tuskaa... =) Kun tälläisen suht norminkin kanssa on tekemistä... Onneksi kaikki meni teillä hyvin kuitenkin!

Mä olen kuluttanut aikaani shoppaillen mutta tosiaan viimeviikot on ollut kolotusta ja kipua siihen malliin, ettei meikäläisestä enää oikein ostoksille tahdo olla.

Olen nyt ommellut paljon vauvalle vaippoja ja keskittynyt kodin kuntoon laittoon. Ostettiin muutama lautapelikin, joskaan ei olla vielä keretty pelaamaan, kun tämä joulunalusaika on niin täynnä kaikkea muuta.

Kutsuttiin nyt joulun ja uudenvuoden väliin muutama tuttavapari pelaamaan, jotta saan vähän aikuista seuraa vielä ennen vauvan syntymää, sillä ajoittain tosiaan tuntuu, että seinät kaatuu päälle. Ennen olin niin kova menemään ja harrastamaan, nyt olen liki invaliidi ja "vankina" omassa kodissani.

Ei onneksi enää montaa viikkoa kestä, jotta vauva syntyy mutta eipä se kivun ja kolotuksen hetkellä aina lohduta.

Yhteistyössä