V v Vieras 08.11.2009 #1 Te, jotka teette lyhennettyä työaikaa, minkälainen työaikanne on ja mikä kuukausipalkka?
J juuh Vieras 08.11.2009 #2 En ole sairaanhoitaja, mutta... palkka maksetaan yleensä työajan suhteessa, jos teet 80% työaikaa saat 80% palkasta...
En ole sairaanhoitaja, mutta... palkka maksetaan yleensä työajan suhteessa, jos teet 80% työaikaa saat 80% palkasta...
S sutinasussu Aktiivinen jäsen 15.12.2007 15 447 0 36 08.11.2009 #3 En sh, mutta tein pitkään 78,8% työaikaa. Käteen jäävään palkkaan tuo ei juuri vaikuttanut, koska tein paljon viikonloppuna töitä ja lisät siis nostivat tuota palkkaa.
En sh, mutta tein pitkään 78,8% työaikaa. Käteen jäävään palkkaan tuo ei juuri vaikuttanut, koska tein paljon viikonloppuna töitä ja lisät siis nostivat tuota palkkaa.