J
jalkapuoli
Vieras
Mun polvi leikattiin kohta 4viikkoa sitten. Sain 3 viikkoa saikkua ja sit vielä 5 päivää. Tänään soitin lääkärille, ja se sanoi, että no otat rauhallisesti ja odottelet että jalka paranee... Olen työttömänä, joten sinänsä se rauhallisesti ottaminen ei ole ongelma.. Lähinnä tässä mietin sitä, että kun jalassa selvästi tuntuu turvotusta sisällä. Polven alla tuntuu taivuttaessa vanne, joka kiristää iholle ja estää muutenkin polven taivuttelua.. Lisäksi polvi kipeytyy kun sitä enemmän rasittaa. Esim. kauppareissun jälkeen polvi on kipeä.
Mitenkäs joku esim. kela suhtautuu nyt siihen, että mun saikku loppuu. Entä jos saan töitä, ja sitten en pystykään tekemään töitä? Tai jos jalka kipeytyy tässä muuten kesän aikana rasituksessa. Korvaako kela enää niitä uusia sairaslomia, jotka edelleen ovat tähän samaan vammaan kuuluvia.
Eikös lääkäri nyt ole julistanut mun polven terveeksi, kun saikku loppuu?
Onko neuvoja mitä pitäis tehdä?
Mitenkäs joku esim. kela suhtautuu nyt siihen, että mun saikku loppuu. Entä jos saan töitä, ja sitten en pystykään tekemään töitä? Tai jos jalka kipeytyy tässä muuten kesän aikana rasituksessa. Korvaako kela enää niitä uusia sairaslomia, jotka edelleen ovat tähän samaan vammaan kuuluvia.
Eikös lääkäri nyt ole julistanut mun polven terveeksi, kun saikku loppuu?
Onko neuvoja mitä pitäis tehdä?