Mitäpä olette mieltä, jos on sairaslomalla, ja viimeisinä saikkupäivinä kun alkaa olemaan jo tervehtynyt, lähtee ryyppäämään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:Se on jokaisen ihan oma asia mitä sairaslomallaan tekee. Eli saa juopotella jos siltä tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:Se on jokaisen ihan oma asia mitä sairaslomallaan tekee. Eli saa juopotella jos siltä tuntuu.
Ei muuten ole ihan sama asia. Kyllä joihinkin puuhiin noi työnantaja puuttua, ja antaa esim varoituksen, jos saa selville...
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:Se on jokaisen ihan oma asia mitä sairaslomallaan tekee. Eli saa juopotella jos siltä tuntuu.
Ei muuten ole ihan sama asia. Kyllä joihinkin puuhiin noi työnantaja puuttua, ja antaa esim varoituksen, jos saa selville...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:Se on jokaisen ihan oma asia mitä sairaslomallaan tekee. Eli saa juopotella jos siltä tuntuu.
Eli jos saat saikkua esim abortin tai masennuksen takia ja sorrut ryyppäämään niin varotusta paukkuu jos pomo saa tietää. Vissiin.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi:Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:Se on jokaisen ihan oma asia mitä sairaslomallaan tekee. Eli saa juopotella jos siltä tuntuu.
Eli jos saat saikkua esim abortin tai masennuksen takia ja sorrut ryyppäämään niin varotusta paukkuu jos pomo saa tietää. Vissiin.
En puhunut ryyppäämisestä, joten älkää laittako sanoja suuhuni...
Alkuperäinen kirjoittaja näin mulle:Minulle kävi kerran niin, että olin sairaslomalla ja istuskelin patiolla muutaman kaverin kanssa (en itse juonut kuin limpparia koska kaksi vahvaa antibiottikuuria päällä ja sen kanssa ei saanut ajaa autoa ja työ oli sellaista missä ajetaan autolla) ja pomo sattui näkemään ja kun töihin menin niin oli vetänyt hernettä nokkaa ihan tuhannesti. Oli kyllä muutenkin ihan kpää pomo. Mutta nähtävästi hänen mielestään en olisi saanut nokkaani ulos asunnosta laittaa kun sairaslomalla olin. Että tiedä sitten miten olisi käynyt jos vielä ruuppäämään olisin ratkennut. Tosin otin kyllä melko pian lopputilinkin ko. paikasta. menipäs vähän jo asian vierestäkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:Moni näköjään luulee, että työnantajalla ei ole mitään oikeuksia sairasloman suhteen, mutta itseasiassa, työnantajan ei edes tarvitsisi maksaa sairasajanpalkkaa, jos työntekijä on aiheuttanut taudin tai tapaturman tahallisesti, tai kevytmielisellä elämällä (juu, hauskalta kuulostaa). Senpä takia en itse ainakaan lähtis mihinkään "ei pakolliseen" paikkaan, ettei vaan sattuis mitään, ja sitten ei saiskaan korvauksia...