sairaslomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta yrittämään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta yrittämään

Vieras
Hei!
miten pitkän sairasloman saitte punktion jälkeen? Onko se punktiopäivän lisäksi 2 päivää?
Millainen selitys sairasloman syyksi tulee? Olen jostain lukenut, että siihen tulee jokin koodi, tietääkö joku koodia???
Löytyykö sitä helposti netistä esimerkiksi...
Tyhmiä kysymyksiä, mutta mietityttää.. :ashamed:

Mielestäni olisi viisikin päivää saanut, mutta itse olin vain punktiopäivän sairaslomalla. Lääkäri sanoi, että pitkä sairasloma liittyy suureksi osaksi psyykkisiin tekijöihin ja asian henkiseen työstämiseen, eli mitään fyysistä estettä palata töihin ei ole (jos kaikki kunnossa, varmaan tapaukset ovat erilaisia).

Oon ihan samaa mieltä. 4 päivää olisi ihan hyvin riittänyt mulle. Punktio ilta ja seuraava päivä oli järkyttäviä. Vatsaa jomotti ja särki eikä kipu hellittänyt kunnolla edes Panacodilla. Melkein lähdin päivystykseen. Kolmas päivä meni toipuessa, kipua sillonkin, mutta paljon vähemmän. Alkion siirto oli neljäntenä päivänä. Tänään on viides sairauslomapäivä ja päivä on mennyt kotona pyöriessä ja palstalla surffatessa. Töissä voisi olla hyvin, rahaa tienaamassa........

Mulle kirjotettiin 8 päivää sairaslomaa eli sain rauhassa toipua ja selvitellä päätäkin. Paperissa oli koodi ja itse etsin netistä mitä se tarkoittaa. Muistaakseni oli naisesta johtuva hedelmättömyys tms.

Sain 4 päivää yhteensä, varmuuden vuoksi. Oli töissä aika kiire aika ja stressiä ja ei ole mukava hoidoissa juosta myöskään kun toisessa kaupungissa käy, siis on se fyysiesti raskasta ja pieni lapsikin mukana, ei kiva retuuttaa. Menin töihin kuitenkin jo aiemmin. Voin erinomaisesti punktion jälkeen. Ei kipuja ja en ottanut ylim. lääkkeitä. Puntkio meni myös kivuttomasti ja puudutukset. Osan kipulääkkeestä sai sitten suoneen suoraan.

Yhteistyössä