[QUOTE="Vieras";28544839]Ei lääkkeet vie muistia. Toki väärinkäyttö haittaisi mutta ap ei kuulosta siltä. Tuollaisen vääryyden jälkeen aika harva olis varmaan ehjä ja iloinen ja työkykyinen. Ei mielenterveysongelmat taroita laiskuutta. Eikä sitä ettei sopisi vanhemmaksi, oikeanlainen tuki auttaisi, ei huostaanotto.[/QUOTE]
niinpä.me emme sitä tukea saaneet

vaikka meille luvattiin mun taustat tuntien et saamme tukea.minä käytän lääkkeitä niinku lääkäri ne määräsi, rivatril aamulla ja illalla ja 1-2 oxamin tarvittaessa ja aamuisin se uusi hoitava lääke jonka noudan kun saan rahaa.
ei tässä ole ollenkaan ehjä eikä työkykyinen.jokainen päivä on kuin yhtä tyhjän kanssa..
myisin vaikka maalauksia tms.mutta en saa mainostettua missään, tykkään touhuta kotona, en ihmisten ilmoilla.työkokeiluja on mut kaikki menneet päin häränpeffaa, oon aina lopettanut saikkuun samoin kävi koulun

ja nyt menossa pahin kriisi ikinä minulla ja miehelläni yhteisen elon aikana.
toki mulla on traumaperäisiä sairauksia vaikka kuinka mutta niitähän hoidetaa mutta tulin tänne kyseleen kokemuksia onko kellään tällaisilla syillä kirjoitettu saikkua jos on kuinka kauan ja mitä seuraavaksi? oon just muuttanu isoon kaupunkiin pikku tuppukylästä sekin on outoa, ja yhtäkkiä putoan varoittamatta rahoineni tyhjän päälle vaik sossus vannottiin et ei sit tukee kukaan sulta pois ota et oo vaan syksyyn..sit on laskui joita pitää lyhentää marraskuulle saakka ni milläs lyhennän ku miehen rahat menee vuokraan ja ruokaan ja muihin laskuihin.mul omii laskui ja lääkeostot ja matkat lääkäriin.
kertokaa samalla vinkkei kotityöskentelyyn et voiko esim.koneella tehdä jotain etätyötä kotoa käsin? se sopisi minulle kotihommien ja pikkuharrastusten lisäksi.mielelläni tekisin maalauksia ja kaikkee myyntiin mutta en tiedä miten missä mainostaa, kun kaikkeen tarttee rahaa. :/ ja sitä miulla ei ole.