Sairastuinpa sitten sikainfluenssaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "possu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"possu"

Vieras
Joo, tällä hetkellä olen kotona sikainfluenssan kourissa. Ensin tuli kurkku kipeäksi, sitten iski yskä ja korkea kuume. Sen jälkeen kerralla pamahtikin kaikki mahdolliset oireet päälle: päänsärky, kurkkukipu, korvakipu, väsymys, nivel- ja lihaskivut, ripuli, nuha ja yleinen voimattomuus. Nyt tätä on jatkunut jo lähes viikon ja tuntuu, että ei tästä taida parantuakaan. Kuumetta ei ehkä enää ole, ainakaan kovin paljon mutta sellainen tajuton väsymys ja voimattomuus jatkuu, tuntuu ettei mitenkään jaksa olla jaloillaan, on varmaan tauti vetänyt aika heikoksi yleiskunnon. Raskaanakin olen, toivottavasti vauva jaksaa kaiken läpi. Pahinta tässä vaiheessa on ihmeellinen tunne päässä, päänsäryn kaltaista mutta ei kuitenkaan päänsärkyä... "töttöröö" oloksi kutsun.

Enpä olisi uskonut tänä vuonna sairastuvani tähän tautiin, kun ei siihen viime vuonna suuressa aallossa sairastunut, mutta kaikki on mahdollista.

Mullakin tod. näk. on vaikka sain viime vuonna sen rokotteen. Tuli ehkä lievempänä sen ansiosta kenties? Mies ja lapsi eivät ole sairastuneet, heidätkin rokotettu.

[QUOTE="heippuli";22874580]Saitko ap viime vuonna rokotteen? (minä en ottanut) Millä viikolla olet raskaana?[/QUOTE]

Sain viime vuonna rokotteen. Ja raskaana olen viikolla 19.

Yhteistyössä