Sairastun henkisesti - pelkään maailmantapahtumia, etten voi enää näin elää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvitsen apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarvitsen apua!

Vieras
Hei,

Olen täällä kirjoittanut suuresta ahdistuksesta mahdollista sotaa kohtaan. Olen siis raskaana ja meillä entuudestaan kolme lasta. Elämäntilanne entuudestaan stressaava. Nyt sitten luen uutisia koko ajan ja etsin tietoa - ja löydänkin Suomeen kohdistuvasta uhasta. Näitä tietoja etsiesssäni olen eksynyt myös profetia sivuille, ja nämä sivustot ovat lisänneet entisestään tuskaani. Nyt jo olen niin epätoivoinen, että tiedän etten voi tämän pelkoni kanssa elää. Erilaiset profetiat ovat vuosia sitten jo ennustaneet, että Suomi joutuu Venäjän hyökkäyksen kohteeksi. Uudet rajatkin on jo selvillä. Tästä löytyy paljon tietoa netistä.

Toinen syvästi ahdistava asia on se, että monessa monessa profetiassa ennustetaan maailman lopun tulevan vuonna 2012 eli kolmen vuoden päästä. Miksi niin moni on saanut samanlaista tietoa asiasta eli ei kai tämä vuosi väärinkään voi olla.

En pysty elämään tämän pelkoni ja ahdistukseni kanssa. Toisaalta en uskalla tästä julkisesti puhua, koska pelkään että asia vaikuttaa lapsiini tai että menetän ne.

Mietin päivät ja yöt näitä asioita. Ensimmäinen ajatus aamullla on se, että kohta tänne hyökätään. Ja myös se, että kun olen lukenut kuvauksia miten maailmanloppu tapahtuu, sekoittaa pääni.

Haluan helpotusta olooni, minä en pysty elämään näin. Lapsiani katson ja koko ajan mietin, että miksen saa elää heidän kanssaan elämääni ja nähdä heidän kasvavan. Tämä uusin vauvakin ehtii siis elää vain 3,5-vuotiaaksi.

Tällä palstalla saan tietysti p....skaa niskaan, sen tiedän. Mutta toivon, että joukkoon osuisi edes yksi joka osaisi jotenkin auttaa. Mitä voisin tehdä? Olen aiemminkin kärsinyt todella, todella kovasta sairastumisen pelosta niin että se on jo haitannut normaalia elämääni.

Ennen en ole näitä asioita seurannut enkä mistään lukenut. tieto lisää tuskaa, mutta nyt on tuska niin suuri, että en jaksa elää pelkoni kanssa.

Taloa rakennetaan ja en ole kiinnostunut talosta yhtään sillä mietin vaan, että tämä talo menetetään ja turhaa sitä tehdään parin vuoden vuoksi. Ja mitä sitten kun Suomeen hyökätään, talo jää sittenkin.

Anteeksi tämä teksti. Olen todella huonossa kunnossa henkisesti juuri nyt.

Olet hyvässä tilanteessa siksi, että ymmärrät itsekkin että tarvitset apua. Eli lähde hakemaan vaikka äitiysneuvolan kautta apua ahdistukseesi, kyllä sitä löytyy. Tsemppiä.

:hug: Sinulle!

Minä taas mietin kaikkee kolari juttuja ja pelkään välillä ajaa autoa.
Onneksi maailmaloppua on ennustettu niin paljon että ei ne tutkijatkaan enää taida tietää milloin se tulee. Ja muilla ihmisillä on niin helppoa kirjoitella internettiin kaikkee tuollaista että maailmanloppu tulee 2012.
Eräs ystäväi sanoi että hän elää tätä päivää kuin se olisi viimeinen.
Ota ilo näistä "viimeisistä" päivistä ja iloitse lapsista ja talon rakentamisesta.

Äläkä usko kaikkea mitä netissä lukee, koska ne tosiaan jää vaivaamaan mieltä.
Yritä jaksaa lasten takia ja paljon voimia sinulle ja vielä ISO :hug: sinulle!

kaikenlaisia maailmanlopun / sodan ennustuksia on pulpahtanut (siis joku keksinyt) aika-ajoin ennenkin esille. eivät ne ole pitäneet paikkaansa, toteutumatta ovat jääneet. ennustaminen on onneksi niin vaikea laji. näillä "ennustajilla" on omat ikävät tarkoitusperät, joten älä usko heitä.
suosittelen hakeutumaan hoitoon. esim. oma lääkäri voi auttaa.

tältäkin palstalta löytyy näitä, jotka suorastaan haluaa hysterisoida koko palstan. He eivät ajattele että täällä voi olla herkempiä ihmisiä palstailemassa. Jonkin näköistä sairautta on tuo hysterian levittäminen. Mutta jätä nuo profetiat lukematta ja elä päivä kerrallaan ja mene keskustelemaan jonkun kanssa.

jännä juttu näin muutama yö sit unta jossa oli vuosiluku 2012..aamulla ku heräsin mietin kovasti mitä näin,sit yhtäkkiä tuli mieleen tuo luku mutta en muista mihin sde liitty

ja mä en oo ollut tietoinen tuosta ennusteesta mitä kirjotit...

Hae apua! Ei sulta kukaan ota lapsia pois, sitä on turha pelätä. Olen itsekin hakenut pelkoihin apua. Sitä paitsi niinhän kaikki vannoin maailmanlopun nimeen vuosituhannen vaihteessa, eikä sitä silloinkaan tullut. Miksi nyt tulisi? En usko, että on oikeasti mitään hätää.

Minua helpottaisikin jos lyötäisin erilaisia profetioita tuosta maailmanlopun ajankohdasta, mutta kaikki sanovat saman vuoden. Ja ihmiset toistavat sitä, että tämän hetken maailmantapahtumat ovat kuin suoraan Raamatun kuvauksesta, mitä tapahtuu viimeisinä aikoina ennen maailmanloppua. En ole lukenut Raamattua, joten en tiedä, mutta näin olen monesta paikkaa lukenut niiden kommenttia, jotka kyseistä kirjaa tuntevat.

Mä olen kullut venäläisten ajavan jatkuvasti kuorma-autoilla tykistön kranaatteja ja jalkaväen ammuksia Suomen rajan pintaan Kannaksella. Samoin Pietarin alueen lentokentille on ilmaantunut erikoisen suuria lentopommivarastoja...

Niinpä....

Jos muut ihmiset pystyvät elämään tällaisten tietojen kanssa ja jatkamaan normaalia elämäänsä niin minä en pysty. Minä mietin lapsiani, miestäni, itseäni, sitä pääsemmekö pakoon Suomesta kun hyökkäys alkaa.

Ja mietin tuota toista elämäni mahdottomaksi tekevää asiaa. Miten voin elää ja odottaa ja pelätä, että maailmanloppu todella tulee.

Tuli jo mieleen, että pelko on niin voimakas, että jos täällä ei olisi niin ei tarvitsisi pelätä :(

kirjoituksestasi päätellen sinä ehkä tarvitsisit ammatti apua. Toisaalta syövän sairastaneena ja kuolemanpelon kohtaamistakin käsitelleenä neuvoisin sinua tekemääm henkistä työtä pelkojesi kohtaamisessa. Mitä pelkäät...sotaa ....mitä sodassa, kuolemista, kärsimistä ,itsesi vai lasten.....vieraan vallan mahtia ja määräämistä....Seuraava kysymys jos nämä tapahtuisivat mitä sinä yksilönä voisit tehdä? Pelottaisiko toisia ympärilläsi ( tietenkin se on luonnollinen , osin hyödyllinenkin asia).... näin pilko tunteesi osiin ja yksilöi niitä niin huomaat niiden olevan aika luonnollisia ja oikeesti osa elämää kaikilla muillakin. Sitten kun olet päässyt tähän asti otat järjen ja tukivoimavarat joita saatavissa käyttöösi ja koitat kohdata elämän sellaisena kuin se tulee eteen.
Kun meille muillekaan ei ole takuuta annettu mistään näistä asioita mitä sinäkin pelkäät.Minä sain syövän kun nuorin lapseni oli alle 1v ja jouduin sanomaan isommille lapsille että äiti voi kuolla....mitään takeita ei ole etteikö se uusi ja vielä joskus, ehkä kuolenkin siihen mutta se on sitten kun se on. Miksi antaisin sen pilata nämä päivät ja vuodet ( kenties) mitkä minulle ja perheellemme on annettu. Kun en pelolla ja piiloutumisella voi muuttaa väistämätöntä.Olen toki huolissani perheen päjäämisestä, mutta huolestani huolimatta he pärjäävtä hyvin tai huonommin....sekin on elämää. Heitä on toki ikävä lähdön hetkellä, kateuskin on läsnä ehkä he saavat jatkaa minä en. tai jotain .....tällaista ajatutyötä ja pelkojen "pöydälle" nostamista ja muuttamista " ahdistusmöhkäleestä" ymmärrettäviksi asioiksi meille syöpäkurssilla opetettiin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niinpä....
Jos muut ihmiset pystyvät elämään tällaisten tietojen kanssa ja jatkamaan normaalia elämäänsä niin minä en pysty. Minä mietin lapsiani, miestäni, itseäni, sitä pääsemmekö pakoon Suomesta kun hyökkäys alkaa.
Ja mietin tuota toista elämäni mahdottomaksi tekevää asiaa. Miten voin elää ja odottaa ja pelätä, että maailmanloppu todella tulee.
Tuli jo mieleen, että pelko on niin voimakas, että jos täällä ei olisi niin ei tarvitsisi pelätä :(
Mä voin sulle kertoa miten venäläisten maahyökkäys etenee Suomea pitkin. Siinä on kaksi pääetenemisuraa. Tärkein menee Kotkasta kohden Helsinkiä jatkaen Turkuun ja toinen Lappeenrannasta kohden Lahtea jatkaen Tampereelle. Rajanpinnat ja tietty pohjoinen Suomi on myös vaaravyöhykkeessä. Muyalla Suomessa eloa voi jatkaa suht normaalisti. Tietty ulkomaankauppa katkee ja tavarasta tulee pulaa.

Ihan täyttä hölynpölyä kaikki tuollaiset profetiat. Eläminen on elämistä varten, joten koitetaan nauttia jokaisesta päivästä. Minäkin olen raskaana ja välillä on kyllä niin herkässä mielentilassa että säikähtää milloin mitäkin asiaa, mutta sekin kuuluu asiaan..Odottavalla äidillä on tottakai kokoajan huoli syntymättömästä lapsestaan, eikä nämä viime aikojen tapahtumat tietenkään mieltä ylennä. Jos jotain tapahtuu niin ei tämmönen tavallinen taatelintallaaja voi asian suhteen oikein mitään tehdä, täytyy vain koittaa elää omaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niinpä....

Jos jotain tulee niin tulee,kukaan ei voi siihen mitään tehdä.Mutta olen varma ettei tulee mitään.Mä tiedän että sä et voi mitään näiden pelkojen kanssa,vaikka usko ne on epärialistiset.Millä viikolla olet,hormoonit tekevät naisesta tommosen :hug:

Täällä sama ongelma paitsi että yritän vältellä lukemasta ennustuksia. Luen vain faktaa eli uutisia. Nyt olin järkyttynyt Venäjän uhkauksista Puolaa kohtaan, jos se liittyy NATOon... kuulemma Venäjä ottaa sen hyökkäyssuunnitelmana itseään vastaan ja toimii sen mukaisesti. Myös Suomea on uhkailtu.... ja minä pöljä asun vielä ihan rajalla!!! Mietin näitä asioita harva se hetki =(

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Tuttu tunne,minulla on kans niitä pelkoja voi tulla vaikka mistä,nytkin on pelko :/ :ashamed: :headwall:
Onko sinulla yv?Jos haluat voidaan puhua,en mä palstalla jaksa puhua,kun saan aina kakka niskaan :hug:

älä sinä enää sotkeudu näihin juttuihin. tuntuu masentavan jo muutenkin.

Siis ns. faktaa.. kuka niistä oikeasti osaa varmuutta sanoa. Mutta siitä on vahva tunne, että tänne tullaan ja rymisten. Maailmanloppu on oikeastaan se ja sama.. siinä mennään kaikki sitten. SOTA on se, joka pelottaa ja tietty se jos maailmanloppu tulee sotien (ydinpommit jne.)

Alkuperäinen kirjoittaja miinavain:
Täällä sama ongelma paitsi että yritän vältellä lukemasta ennustuksia. Luen vain faktaa eli uutisia. Nyt olin järkyttynyt Venäjän uhkauksista Puolaa kohtaan, jos se liittyy NATOon... kuulemma Venäjä ottaa sen hyökkäyssuunnitelmana itseään vastaan ja toimii sen mukaisesti. Myös Suomea on uhkailtu.... ja minä pöljä asun vielä ihan rajalla!!! Mietin näitä asioita harva se hetki =(

Katsos lapsi venäjä on ajettu sen heikkouden vuosikymmeninä nurkkaan ja nyt sillä on tarpeeksi lihaksia murtautua sieltä pois ja sen se tekee, se on ihan sata varma.

Eikä Venäjän politiikassa ole mitään ihmeeellistä. Noin suurvallat käyttäytyvät. Ei USA:kaan hyväksyisi minkään maan ohjuksia tai tutka-asemia oman rajansa pintaan. Siitä syntyisi hirvee häslinki.

Voi sua pienta reppanaa. Mene ihan ekana kaymaan omalla laakarillasi ja han katsoo sinulle sopivan hoidon. Et sina lapsiasi tuollaisen takia meneta. Suomessa kaytetaan niin paljon masennuslaakkeita yms, etta suunnilleen kellaan ei olisi lapsia, jos sellaisesta lapsensa menettaisi. Kylla se siita!

Yhteistyössä