Sairaudella trollaus/provoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloa ja mautonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja en ole vuosiin ollut työtön työnhakija enkä työkkärin listoilla mutta sitäpä vaan ei palstamammat huomaa eikä tajua että ilman työkkäriäkin voi töitä hakea.

Vitun ääliö. Jos sulla ei ole töitä niin olet työtön ja jos haet töitä niin olet työnhakija. Nämä kaksi yhdessä ja olet työtön työnhakija. Olet itse kertonut olevasi molempia. Tajusitko?

[QUOTE="haha";30055223]Vitun ääliö. Jos sulla ei ole töitä niin olet työtön ja jos haet töitä niin olet työnhakija. Nämä kaksi yhdessä ja olet työtön työnhakija. Olet itse kertonut olevasi molempia. Tajusitko?[/QUOTE]

Kotirouva minä olen koska työttömät ovatt työkkäreiden listoilla ja saavat työttömyyskorvausta itse en saa euroakaan mistään.

Edelleen ihan turhaan mulle uhittelet, en ole sama kirjoittaja kuin tuo toinen tuolla. En kerro mitään. Ymmärrän kyllä, että olet heikkolahjainen. Siitä nimimerkistä voi ihan tarkistaa, että on eri kirjoittaja.

Edelleen ihan turhaan mulle uhittelet, en ole sama kirjoittaja kuin tuo toinen tuolla. En kerro mitään. Ymmärrän kyllä, että olet heikkolahjainen. Siitä nimimerkistä voi ihan tarkistaa, että on eri kirjoittaja.

en mä mitään uhittele sen enempää kuin sinäkään minua. Olisi vaan mielenkiintoista tietää mistä joku väittää mut live-elämässä tuntevansa. Ja olen oppimisvaikeuksista kärsivä ihminen ja tajuan että harmaana voi vaihdella nimimerkkejä miten tykkää.

Yksi nimimerkki per ketju. Muuten voit lentää pihalle, eikä minua muutenkaan kiinnosta kirjoitella saman ketjuun useana ihmisenä. Sinä vissiin tätä harrastat. Kiinnostavaa varmasti, että sinut täältä tunnistettaisi, mutta olet kertonut elämästäsi niin paljon, että varmasti joku tunnistaa. Jos siis joku tuttu täällä käy. Sairaushistoria, talo, avioliitto, lapset, adoptio. Kyllä noista nyt joku Sherlock osaa laskea yhteen.

[QUOTE="wieras";30055249]Äläs nyt, miehesi kehuu aina käydessään miten hänen edustusrouvansa teki taas sitä ja tätä. Olet turhan vaatimaton.[/QUOTE]

joopa joo en nyt ihan tyhmä sentään ole.

Yksi nimimerkki per ketju. Muuten voit lentää pihalle, eikä minua muutenkaan kiinnosta kirjoitella saman ketjuun useana ihmisenä. Sinä vissiin tätä harrastat. Kiinnostavaa varmasti, että sinut täältä tunnistettaisi, mutta olet kertonut elämästäsi niin paljon, että varmasti joku tunnistaa. Jos siis joku tuttu täällä käy. Sairaushistoria, talo, avioliitto, lapset, adoptio. Kyllä noista nyt joku Sherlock osaa laskea yhteen.

Eipä käy mun tuttuja täällä ja vaikka kävisikin eivät osaisi näitä kirjoituksia minuun yhdistää. Niin harva tietää sairauksistani ja adoptiostakaan ei juuri kukaan.

[QUOTE="haha";30055223]Vitun ääliö. Jos sulla ei ole töitä niin olet työtön ja jos haet töitä niin olet työnhakija. Nämä kaksi yhdessä ja olet työtön työnhakija. Olet itse kertonut olevasi molempia. Tajusitko?[/QUOTE]

Tajuatko sinä, ettei työnhakijan tartte välttämättä ilmoittautua työvoimatoimistoon?
Ihan hyvin voi hakea töitä (olla työnhakija) ilmankin.

[QUOTE="wieras";30055256]Enhän sitä ole väittänytkään. Miehestäsi näkee miten olet hänelle tärkeä ja hän Rakastaa sinua. Aina puhuu niin kauniisti eikä moiti.[/QUOTE]

Kiva, pidä hyvää huolta siitä.

[QUOTE="wieras";30055266]Miksi? En minä miestäsi ole viemässä, minulla on omani. On vain mukava kuunnella kerrankin kun joku kehuu vaimoaan, yleensä kun se on toisinpäin. Harvemminhan naisetkaan miehiään kehuu.[/QUOTE]

Joopa joo.

[QUOTE="wieras";30055300]Työasiamme ei kuulu palstalle =) Täällä kun on mainostaminen kielletty.[/QUOTE]

Joopa joo ja tiesin että huijausta muutenkin koska tiedän ettei mies töissä musta juttele.

Yhteistyössä