Saisinko Blogi PR apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Kirjoitan lifestyle blogia, ja lukijoita minulla on tällä hetkellä noin 100-200 päivässä. Suunnitelmissa on tehdä blogista suurempi, ja tunnetumpi seuraavan vuoden kuluessa, ja tahtoisin nyt vinkkejä mistä löydän blogilleni lukijoita?

Toinen asia jota mietin on 'sponsoreiden' hankkimista. Tahtoisin saada yhteistyökumppaneita, jonka mainoksia voisin sijoittaa blogiini, ja vastineeksi käyttäisin heidän vaatteitaan lapsellani. Kannattaako minun ottaa suoraan yhteyttä yrityksiin jo nyt vai pitääkö lukijoita rutkasti enemmän? Itse ajattelen asian niin, että saisin enemmän lukijoita, jos tunnettuja vaatemerkkejä mainostaisi blogissani, ja näin saisin enemmän kuuluvuutta.

Blogia olen kirjottanut nyt n. 10kk ja hurahtanut siihen aivan totaalisesti. Rakastan kirjoittamista, ja pieneltä lukijakunnalta olen todella saanut hyvää palautetta. Ajattelen että miksi ei yrittää tehdä tästä parempaa ja suurempaa :)

Toivon että saan asiallisia vastauksia ;)

Tuskin blogeilla on omia sponsoreita! He vaan itse ostavat merkkivaatteita ja tahtovat kertoa niistä muillekin ja jakaa ostovinkkejä. Eivät he niistä itse mitään hyödy!
Mutta, miinua ainakin kiinnostaisi tietää blogistasi enemmän! Tätä kautta ainakin saisit lisää lukijoita :) Mikä blogi on kyseessä?

en bloggaa itse, mutta mulla on semmonen käsitys että noita tuotelahjoja ja muita tarjotaan niille blogeille, joilla on suuri lukijakunta. Toki voit itsekin olla yhteydessä sellaisiin tahoihin, joiden voisit kuvitella olevan kiinnostuneita. Monillahan esim blogiarvontojen lahjat/palkinnot ovat jonkun ulkopuolisen tahon lahjoittamia (mainostarkoituksessa tietenkin).
Luulisin kyllä että täytyy olla todella suosittu blogi että yksikään mainostaja olisi valmis vaatettamaan lapsesi.. ehkä jonkun yhden vaatekappaleen voi saada, mutta tuskin paljon sen kummempia kumminkaan.

[QUOTE="vieras";25622384]en bloggaa itse, mutta mulla on semmonen käsitys että noita tuotelahjoja ja muita tarjotaan niille blogeille, joilla on suuri lukijakunta. Toki voit itsekin olla yhteydessä sellaisiin tahoihin, joiden voisit kuvitella olevan kiinnostuneita. Monillahan esim blogiarvontojen lahjat/palkinnot ovat jonkun ulkopuolisen tahon lahjoittamia (mainostarkoituksessa tietenkin).
Luulisin kyllä että täytyy olla todella suosittu blogi että yksikään mainostaja olisi valmis vaatettamaan lapsesi.. ehkä jonkun yhden vaatekappaleen voi saada, mutta tuskin paljon sen kummempia kumminkaan.[/QUOTE]

Itseäkin kiinnostaa mainostaminen hyötymielessä...
Mikä on suuri lukijakunta? Riittääkö alle 100 lukijaa?
Blogissani on tällä hetkellä 94 kirjautunutta lukijaa ja kävijöitä päivässä kolminkertainen määrä.... Olisiko jo tarpeeksi lukijakuntaa, että kehtaisi ottaa yhteyttä firmoihin :D

[QUOTE="vieras";25623849]Oi, mä pidin tosta ekasta kuvasta jossa sun poikas hymyilee/virnistää :) ja tosi ihana toi Adidaksen huppari!![/QUOTE]

Tuo adidaksen huppari on kirpparilta löydetty 5€ :)

Ja kyllä Mio on maailman ihanin :) vaikka saatan olla hieman puolueellinen asian suhteen :D

[QUOTE="mercedes";25623899]Pervot löytää tuolta heti hieman alastokuvaa itselleen (Y)[/QUOTE]

Hyvä että sanoit, kävinkin poistamassa kyseisen kuvan, nyt kun kerran vähän mainostan blogia :)

Yhteistyössä