saisinko paremman miehen jos eroaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wwwwww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wwwwww

Vieras
Eli emme ole edes naimisissa mies ei ole halunnut kosia. Olemme olleet yhdessä 12v ja tuntuu etten ole koskaan ehkä rakastanut oikeasti miestäni vaan olen hänen kanssaan turvallisuuden tunteen takia. Mies paljon töissä koko ajan ja vk-loput nukkuu. Jos halutaan tehdä jotain niin minun pitää sitä järjestellä ja ehdottaa. Ei myöskään ole sosiaalinen kuin omien tuttujensa kanssa. Tykkää olla vaan kotona. Aiemmin ei halunnut että meille tulee edes vieraita. Oli silloinkin eri huoneessa. Osittain sen takia meillä ei käy oiein ketään kylässä.
Ei pidä huolta itsestään, ei käy parturissa ja kulkee vanhoissa huonoissa vaatteissa.
Sitten minuun. Minulla ei ole itsellä kovin hyvä työ ja teen nyt 6tuntiä/pvä koska enempää en pysty. Meillä on kaksi lasta. Meikkaan ja katson että vaatteet ovat suht hyvät mutta olen lihonut ja pitäisi laihduttaa. Hiukset ovat pitkät ja olen kasvoista ihan söpö. Itsetunto on hiukka huono osittain huonon suhteen takia ja osittain sen takia että sairastan masennusta.
Pelkään yksin jäämistä loppuelämäksi..kaikissa juhlissa olisi aina yksin. Minulla ei ole paljon kavereita. Vain tuttuja joita näen todella harvoin eli sosiaalinen elämä on huono.
Olen mukava ja empaattinen.

Sitä en tiedä saisitko parempaa miestä jos eroaisit. Mutta itse en olisi koskaan ryhtynyt suhteeseen miehen kanssa jota en rakasta. Enkä olisi täten lapsiakaan tehnyt hälle. Minusta parisuhteessa rakkaus on kaikki kaikessa! Ajatuskin suhteesta ilman rakkautta on ahdistava. En pystyisi.

varmaankin saisit erilaisen miehen, et ehka parempaa.
Ootko puhunu miehelles , etta et ole ihan onnellinen tamanhetkeiseen. Han vois vaikka kayda parturissa . jos tajuais kuinka tarkeaa se on Sulle.

Ite oon samantyyppinen lurjus.

Niin kaikilla ei ole samaa tietoa ja kokemusta elämästä. Aikaisemmat kokemukset elämästämme vaikuttaa valintoihimme. Se vaan on totta! Minulla on ollut niin vääristyneet käsitykset rakkaudesta. Onko se himoa vai mitä? Kunnioitusta jne? Kyllä minä kunnioitankin miestäni, on hyvä isä. Onko rakkaus yhdessäoloa vai sitä että on hauskaa jne. Olen minä alussa ollut mustasukkainen, kaivannut miestäni ja sanonut rakastavani ja haluavani olla aina yhdessä mutta olenko sitten todellisuudessa kuitenkaan syvästi rakastanut niin sitä en osaa sanoa, koska olen suhteessa pystynyt ihastumaan toisiin. Tosin he eivät ole olleet kiinnostuneet minusta.
ap

Mulla vähän samanlainen mies, mutta käy parturissa, kulkee siisteissä vaatteissa. Itse olen vielä 20 kg ylipainoinen, 20 kg jo pudottanut, kroppani on kivasti muokkautunut salilla käymisen vuoksi. Olen vielä mieheni kanssa, tavannut ihanan miehen, katotaan mitä tästä tulee, oon valmis lähteen. Nykyinen mieheni on ku kaveri mulle ollut monta vuotta. Pelkään kanssa yksin jäämistä.

varmaankin saisit erilaisen miehen, et ehka parempaa.
Ootko puhunu miehelles , etta et ole ihan onnellinen tamanhetkeiseen. Han vois vaikka kayda parturissa . jos tajuais kuinka tarkeaa se on Sulle.

Ite oon samantyyppinen lurjus.

Niin ei se aina häiritsekään ja välillä huomaan että mies ihan ok näköinen rähjäisenäkin. Silloin kun on innostunut jostain. Mutta siis olen vain paljon haukkunut miestäni tutuilleni ja he ovat kiertoteitä haukkuneet miestä jollekin muulle. Osittain varmaan voi olla kateuttakin en tiedä.. olen siis tyrinyt suhteen imagollisesti. =)
Muistan kuinka jännitin viedä miestä kotiini ekaa kertaa kun tiesin että äitini ei pitäisi hänestä.
Sanoikin jälkeenpäin että ihan kiva mies muuten mutta aika ujo ja huono iho. =) jee...
äitini vielä aika voimakas henkilö ja vahvat mielipiteet ollut aina. olen aina yrittänyt miellyttää äitiäni. Mutta hänelle varmaan kelpaisi vain täydellinen. Omakaan mies ei ole täydellinen.
Tämä on hiertänyt aina mieheni ja äitini suhteita.
Nykyään kyllä masennukseni myötä ruvennut kehumaan miestäni minulle.

Niin ja sitten jos nyt menee hyvin ja paremmin suhteessa ja mies hieman paremmin käyttäytyvä mutta jos olenkin sellainen joka kaipaa sitä huonoa suhdetta? SEhän olisi kamalaa...pitäisi olla joku juoppo tai vaimonhakkaaja ja sitten olisi siinä kurjuudessa onnellinen. Jos kaipaan jotain jota yritän "parantaa"

ap

Yhteistyössä