Saisinko vähän apua virkkaukseen?

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Oon joko yliväsynyt tai tyhmä, mutta mulla ei nyt aukee, mitä virkatessa tarkottaa * tai *-*
Ohjetta siis tässä...

1. KRS: Virkkaa 2 ks jokaiseen 4 viimeiseen kjs:aan = 8 ks (LUE VIRKKAUSINFO).
2. KRS: Virkkaa 2 ks jokaiseen ks:aan = 16 ks.
3. KRS: *1 ks ensimmäiseen ks:aan, 2 ks seuraavaan ks:aan*, toista *-* koko krs:n ajan = 24 ks. Kaikki pienimmän koon lisäykset on nyt tehty.
KOKO 38/40: 4. KRS: Virkkaa ks:ita ja lisää samalla tasavälein 3 ks = 27 ks.
KOKO 41/43: 4. KRS: *1 ks jokaiseen 3 ensimmäiseen ks:aan, 2 ks seuraavaan ks:aan*, toista *-* koko krs:n ajan = 30 ks.

Eli esim tuossa 3.krs sun pitää toistaa tuota ensimmäisen ja toisen *:n välistä juttua koko kerros. *-* siis tarkoittaa, et toistat sitä, mitä noiden *:n välissä lukee.
Olipa selitys. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24679104:
Oon joko yliväsynyt tai tyhmä, mutta mulla ei nyt aukee, mitä virkatessa tarkottaa * tai *-*
Ohjetta siis tässä...

1. KRS: Virkkaa 2 ks jokaiseen 4 viimeiseen kjs:aan = 8 ks (LUE VIRKKAUSINFO).
2. KRS: Virkkaa 2 ks jokaiseen ks:aan = 16 ks.
3. KRS: *1 ks ensimmäiseen ks:aan, 2 ks seuraavaan ks:aan*, toista *-* koko krs:n ajan = 24 ks. Kaikki pienimmän koon lisäykset on nyt tehty.
KOKO 38/40: 4. KRS: Virkkaa ks:ita ja lisää samalla tasavälein 3 ks = 27 ks.
KOKO 41/43: 4. KRS: *1 ks jokaiseen 3 ensimmäiseen ks:aan, 2 ks seuraavaan ks:aan*, toista *-* koko krs:n ajan = 30 ks.

1 krs= virkkaa 2 kiinteää silmukkaa jokaiseen 4 viimeiseen ketjusilmukkaan = 8 kiinteää silmukkaa

3 krs(kerros) = yksi kiinteä silmukka ensimmäiseen kiinteään silmukkaan, 2 kiinteää silmukkaa seuraavaan kiinteään silmukkaan *-* (= tarkoittaa että kyseinen juttu pitää toistaa X kertaa)

En tiiä meneekö noin....

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen