Saisinkos teiltä vinkkejä hiusmuotoilutuotteista? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Elikkäs.. käytän tällä hetkellä aika usein muotovaahtoa (jotai kampaamosta ostettua ja muitaki joskus) ja tuntuu että se "rasvoittaa" mun hiukset heti.. ELi tulee tosi likasen näköset.. Käytän sitä siis tosi vähän.. Hiuslakkaa en tykkää käyttää..

Mitäs niitä muita juttui si on? :D

Ja siis sen takia "joudun" käyttää ku mun hiukset on tosi littanat jos niit ei laita mitenkää.. Ei ne pysy jos ei jotai töhnää laita..

No tuo tyvikohotus toimii ehkä parhaiten lyhyissä hiuksissa, tosin ei sullakaan kovin pitkät taida olla. :)
Sen voi varmaankin tehdä parilla eri tavalla ja esim. isoilla rullilla jolloin tuloskin on loivempi mutta silti kohottava.
Toisaalta taas hyvä leikkaus ja kevennys osassa hiuksia vois saada ns. kohotusta aikaan. :)

Goldwellin Double boost-suihke. Laitetaan pesun jälkeen hiusten tyveen ja kuivataan. Toimii ainakin mulla. Ja lopuksi kuiviin hiuksiin saman sarjan Big finish-volumespray. Tuo viimeistelysuihke on kylläkin aika "lakkamainen", mutta mä tykkään. Ja kun aiemmin oli pakko pestä nää littanat hiukset joka päivä, niin nyt riittää joka toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Goldwellin Double boost-suihke. Laitetaan pesun jälkeen hiusten tyveen ja kuivataan. Toimii ainakin mulla. Ja lopuksi kuiviin hiuksiin saman sarjan Big finish-volumespray. Tuo viimeistelysuihke on kylläkin aika "lakkamainen", mutta mä tykkään. Ja kun aiemmin oli pakko pestä nää littanat hiukset joka päivä, niin nyt riittää joka toinen.

Double Boost on käytössä mullakin, ja suosittelen lämpimästi. Ei tarvitse kuin suihkaista tyviin ja kuivata pää alaspäin. Tukka tuntuu tuuhealta ja pysyy kohollaan seuraavaan pesuun asti (2-3 päivää ).

Yhteistyössä