Saisko apua ja tsemppiä tähän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätähätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätähätä

Vieras
Mun karppaus on lähtenyt tosi hyvin käyntiin, ja olen jo saanut painoa pudotettua niin että kaksoisleuka on hävinnyt. Oon pysynyt ruodussakin, mutta nyt mä voisin vaikka tappaa suklaasta! Mun vieressä on levylliset pähkinäsuklaata ja maraboun vadelmasuklaata, ja mä haluan syödä niitä!!

Ja toisaalta en halua pilata mun laihtumista sillä :( Pitäis olla nättinä ens pe kun lähden työmatkalle ja mukaan lähtee eräs mies jonka kanssa on ollut vipinää.

Kertokaa mulle miljoona syytä, miksi mä en koske noihin suklaisiin :(

Mä suosittelen tiputtamaan ne suklaalevyt naapurin postilaatikosta sisälle. Pääset tuostakin kiusauksesta. Turha ottaa yhtä palaa, ei suklaata voi syödä niin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mä suosittelen tiputtamaan ne suklaalevyt naapurin postilaatikosta sisälle. Pääset tuostakin kiusauksesta. Turha ottaa yhtä palaa, ei suklaata voi syödä niin vähän.

Tätä mä just mietin. Ei tosiaan jäis yhteen palaan mun suklaan syönti :/

Oisko tähän tullut erilaisia vastauksia, jos oisin jättänyt kertomatta tuon työmatka jutun..? Ei hätää naiset, sekä työkaverimies että minä ollaan vapaita molemmat.

Mä olen kuullut , että jos suklaata syö sen verran kuin mitä se oikeasti maistuu hyvältä , niin se on korkeintaan pari palaa mitä sitä söis.

Mä sanoisin , että älä syö. Huomenna on kivempi olo kun ei tartte miettiä , että oliks tosiaan pakko syödä ne suklaat ja "pilata" karppaus sillä.

Aattele asiaa niin , että kun oot pitänyt kuukauden tiukan ruokavalion , saat pitää yhden päivän , jolloin syöt mitä haluat. Näin olen kuullut , että pitäis tehdä.

Ja muuten - jos on pitkään syömättä suklaata , niin se ei maistu enää hyvältä =( Mä olin kuukauden ilman suklaata kun otin kielikorun , eikä se tosiaan maistunut enää kuin rasvaiselta :(

Yhteistyössä