saiskos hinnoitteluapua...:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirpparifriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirpparifriikki

Vieras
Olen laittamassa Viking Goretex talvikengät kokoa 24 kirpparille, ovat aivan kuin uudet ja hinta uutena oli 65 euroa. Joo, kirppari on kirppari, en mäkään valtavia hintapyyntejä ymmärrä mutta kun kaikki vanhemmat tietää että nuo Vikingit on oikeasti kalliita ja en nyt ihan haluis viittä euroakaan laittaa... Mitä laittaisit hinnaksi? Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24189561:
En osaa vastata sun kysymykseen muuten kuin, että laita huutikseen.

Mä ainakaan en vielä osta talvikamaa kirpalta. Varsinkin kengän koko voi taaperolla venua yhtäkkiä parissa kuukaudessa paljonkin.

Hitto vieköön, taidat totta turista. Ehkä mä sittenkin säästän nuo siistimmät talvivaatteet huutopaketiksi syksymmälle....

Mäkään en osta talvikamaa vielä kirppikseltä, itse asiassa kierrän kaukaa pöydät jotka pursuavat talvitamineita, ei kiinnosta kesällä miettiä talvea. Ja mitä hintaan tulee, kirppis on todellakin kirppis. Maksaisin ihan maksimissaan 10e, ja sillon kenkien pitäs olla TOSI hyvät! Talvella kuitenkin saa alesta halvallakin hyviä kenkiä, joten jos on joulun jälkeen hiukan pitkänäköinen, voi hommata jo seuraavan talven kengät uusina edullisesti, eikä tarvitse maksaa maltaita kirppiksellä käytetyistä merkkikengistä.

Minä hinnoittelisin ne varmaan 20e. Tosin myisin vasta elokuun puolella, en nyt. Nyt varmaan haetaan sikahalpoja löytöjä.

Ei oo tarvinnut halvalla myydä koskaan hyväkuntoisia goretex-kenkiä. Kulutetuista gorelenkkareista nyt 6e voikin pyytää.

Yhteistyössä