Saitko lapsesi elämäsi rakkauden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Ovatko kaikki siinä onnellisessa tilanteessa että saivat lapsen/lapsensa sen elämän suurimman rakkauden/ sielunkumppanin kanssa? Vai onko lasten isä se "hyvä" valinta, hyvä isä ja hyvä avio/avomies mutta ei elämäsi rakkaus?

Lapseni isä on lapselleni maailman paras isä muttei elämäni rakkaus. Kuitenkin ollaan kaikki yhtä suurta perhettä lapsen silmissä eikä lapsen tarvitse elää välikäsissä :) Olen onnellinen.

sain onnekseni maailman ihanimman miehen, muutaman vuoden onnellista yhteiseloa, häät ja niistä vuoden kuluttua ensimmäisen lapsemme. Seitsemän vuoden jälkeen rakastan miestäni enemmän ja syvemmin kun voisin edes kuvitella ja saamme kolmannen lapsemme.

Olen onnellinen, etten ehtinyt tehdä lapsia aiemmassa liitossani, mikä oli sinänsä ihan ok, mutta siitä puuttui tämä elämää suurempi rakkaus ja selvä sielunkumppanuus.

Alkuperäinen kirjoittaja miten on:
Ovatko kaikki siinä onnellisessa tilanteessa että saivat lapsen/lapsensa sen elämän suurimman rakkauden/ sielunkumppanin kanssa? Vai onko lasten isä se "hyvä" valinta, hyvä isä ja hyvä avio/avomies mutta ei elämäsi rakkaus?

En saanut...tosin en tiedä olenko suurinta rakkautta vielä kohdannutkaan...olen sen verran järki- ja jalat maassa ihminen, että tuskin mun kohdalle moista osuisi tai en edes huomaisi.

Lapset olen exän kanssa saanut eli ei hän se elämäni rakkaus sit ollukkaan, vaikka toki häntä sillon rakastin.
Nyt odotan vauvaa ja uskoisin, että tulevan lapsen isä on se mun elämäni rakkaus :heart:

Yhteistyössä