Saksa on jälleen tilanteessa, jolloin roskaväki aplodeeraa pakolaisten palavalle vastaanottokeskuks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koskahan noi päättäjät niin Saksassa kuin muissakin länsimaissa tajuaa että tilanteelle ois tehtävä jotain. Ja siis jotain konkreettista eikä pikku näpertelyjä.
Ja mielestäni tuo ei ole rasismia vaan Saksankin kansalaiset haluaisivat olla turvassa, kyse ei siis ole ihonväristä tai kansalaisuudesta vaan itsensä ja läheistensä puolustamisesta.
Hyvin sanottu.
Mielenkiintoista seurata, kuinka kauan Suomessakin hallitus voi toimia niin enemmistön tahtoa vastaan, kun mitä nyt on toimittu.

Miten aiot tulevaisuudessa suojella perhettäsi? Typerällä aatteellasi jonka mielestä kaikki ovat samanlaisia ja saman arvoisia? olet hemmetin tyhmä, jos et ymmärrä mitä Euroopassa tapahtuu. Miten se nyt on niin vaikeaa tajuta että elämme todella vaikeita aikoja? Tulemme taistelemaan vastaan ihmisiä joille ihmishenki ei merkitse yhtään mitään, vai miten selität sodat Afrikassa ja lähi-Idässä? Herää jo kultaseni. Lapsesi eivät tule kiittämään sinua tyhmyydestäsi.

luuletko et sun lapset kiittää sua siitä et sä muutut samanlaiseksi ihmiseksi kuin ne joita halveksit? haluatko lapsillesi maan/maailman missä jokainen saa muuttaa lakeja oman mieltymyksensä mukaan ja satuttaa sellaisia ihmisiä joista nyt ei vaan satu tykkäämään?
onnea vaan sulle ja sun valitsemallesi tielle.

no, mulle suomessa on aina ollut tärkeää se että asiat hoidetaan oikeilla keinoilla, eikä korruptiota tms ole, ainakaan isossa mittakaavassa, veteraanit soti maan meille ja toivovat että lakia jne kunnioitetaan nytkin.Jos teidän mielestä mamut on aihe hylätä kaikki suomalaisille kuuluneet arvot ja isänmaallisuus niin se on teidän asianne, mä pidän edelleen kiinni asioista jotka on tästä maasta tehneet sen mitä se on.
mut älkää huudelko et suvakit pilaa maan koska te teette sen ihan itse

Matut ovat täällä KOSKA suomalaiset päättäjät ovat hylänneet laillisuuden, järjen ja suomalaiset arvot.

Vai mitä ajattelet siitä, että ulkomailta vyöryy valehtelijoita maahan ja meidän pitää nämä muka hätää ja vainoa pakenevat elättää verorahoillamme, jotka ovat tarkoitetut kantasuomalaisten yhteisen hyvinvointivaltion ylläpitämiseksi eikä suinkaan onnenonkijoiden elättämiseen.

Juha Sipilä on joko tyhmä tai rikollinen, valitse haluamasi vaihtoehto:

jatkan vielä, et jos tuolla tulipalossa olisi kuollut joku palomies sen takia et tuo roskasakki esti muiden palomiesten pääsyn apuun, niin kenen syy se olisi ollut?
olisiko pokkaa katsoa sen palomiehen lapsia silmiin ja sanoa et hienoa toimintaa niiltä häiriköiltä?
Ajatteleppa, jos joku palomies olisi kuollut, pelastaessaan tyhjää rakennusta, johon aiottiin majoittaa turvapaikanhakijoita. Kenen syy se olisi ollut?

parin aikuisen lapsen äitinä tuskin menen enää kovin nuoresta ja naivi en todellakaan ole. naiviutta on enemmän se et mennään mukaan äänekkäiden huuteluun kun ei nähdä asioita useammalta kannalta, vihalla ei ole koskaan saatu mitään aikaiseksi, vaikka niin naivisti uskottekin.
selitä mulle miten ajatusmaailma rikollisuudella rikollisuutta vastaan on järkevä tai aikuismainen?
Niin no, aika paljon tämä maahanmuuttajien kansanliike on saanut (ja tulee saamaan) aikaiseksi, ihan vain vihan voimalla.

Ajatteleppa, jos joku palomies olisi kuollut, pelastaessaan tyhjää rakennusta, johon aiottiin majoittaa turvapaikanhakijoita. Kenen syy se olisi ollut?

sen sytyttäjän, jos kyse tuhopoltosta
palomiesten mahdollisuudet selvitä tulipaloista ja onnistua sammutuksessa on aika pitkälle kiinni siitä kuinka nopeasti ja kuinka paljon sitä väkeä sinne saadaan paloa sammuttamaan.

luuletko et sun lapset kiittää sua siitä et sä muutut samanlaiseksi ihmiseksi kuin ne joita halveksit? haluatko lapsillesi maan/maailman missä jokainen saa muuttaa lakeja oman mieltymyksensä mukaan ja satuttaa sellaisia ihmisiä joista nyt ei vaan satu tykkäämään?
onnea vaan sulle ja sun valitsemallesi tielle.

Sinä olet ilmeisesti joku teinipissis?

Kun Eurooppaan tuodaan muhamettilaista roskasakkia, niin sinun lapsesi ja lapsenlapsesi tulevat elämään sharialain väkivallan alla. Ihan paskapuhetta, että täällä silloin kukaan enää muuttelee lakeja ja tekee mitä tahtoo. Tämä tilanne alkaa olla nyt, nyt on vielä toivoa jos ottaa lain omiin käsiinsä, kun lainsäätäjä on romahtanut laittomuuden tielle.

no, mulle suomessa on aina ollut tärkeää se että asiat hoidetaan oikeilla keinoilla, eikä korruptiota tms ole, ainakaan isossa mittakaavassa, veteraanit soti maan meille ja toivovat että lakia jne kunnioitetaan nytkin.Jos teidän mielestä mamut on aihe hylätä kaikki suomalaisille kuuluneet arvot ja isänmaallisuus niin se on teidän asianne, mä pidän edelleen kiinni asioista jotka on tästä maasta tehneet sen mitä se on.
mut älkää huudelko et suvakit pilaa maan koska te teette sen ihan itse
o_O Miten kymmenien tuhansien maahanmuuttajien haaliminen ylläpitää isänmaallisuuden aatetta?

sen sytyttäjän, jos kyse tuhopoltosta
palomiesten mahdollisuudet selvitä tulipaloista ja onnistua sammutuksessa on aika pitkälle kiinni siitä kuinka nopeasti ja kuinka paljon sitä väkeä sinne saadaan paloa sammuttamaan.
Mutta jos ketään niistä palomiehistä ei päästetä palopaikalle, niin eikö silloin ole lähinnä huolehdittu heidän turvallisuudestaan ja mahdollisesti pelastettu jonkun henkikin (y)

ei vaan ymmärtämällä asiat niinkuin niistä on kerrottu, ei lukemalla mvltä jonkun keksityn mukanokkelan vitsin ja jakelemalla sitä joka ketjuun kun ei osaa muuta kirjoittaa

Ylen ja Hesarin tyyppisten propagandakoneistojen tuotteiden levittäminen ei ole fiksua.
Ei kannata ymmärtää asioita siten, miten nuo aivopesulafkat asioista kirjoittavat ja kertovat.
Kannattaa käyttää omia silmiä ja aivoja, sillä pääsee jo pitkälle. MV-lehti on puutteistaan huolimatta rehellisempi kuin Hesari.

Sinä olet ilmeisesti joku teinipissis?

Kun Eurooppaan tuodaan muhamettilaista roskasakkia, niin sinun lapsesi ja lapsenlapsesi tulevat elämään sharialain väkivallan alla. Ihan paskapuhetta, että täällä silloin kukaan enää muuttelee lakeja ja tekee mitä tahtoo. Tämä tilanne alkaa olla nyt, nyt on vielä toivoa jos ottaa lain omiin käsiinsä, kun lainsäätäjä on romahtanut laittomuuden tielle.

23v on mun vanhin lapsi, ja olen ollut reilusti päälle 20v hänet saadessani, joten voit ihan itse laskea, jos osaat..
mut voit toki aloittaa jo nyt sellaisen maailman missä lait ei merkitse mitään, mä en siihen ala, enkä usko et enemmistö suomalaisista siihen ryhtyy.Ihmettelen vaan ihmisten halua luopua asioista mitkä on itselle tärkeitä sen sijaan et puolustettaisiin niitä.

avaimia on opastettu käyttämään itsepuolustuksena jo vuosikymmeniä, mut kilistelystä ei ole koskaan puhuttu.

No nämä nykyajan älykääpiösuvaitsevat poliisit nimenomaan väittävät, että avainten kilinä pelottaa raiskaajan pois :D

Yle taas opastaa, että pelkkä seis ja käsimerkki pysäyttää joukkoraiskaajat :D

On saatana kyllä sellaista yleisön aliarviointia noiden tiedotus, että ei muuta kuin halolla päähän.

• Tykkää
Reactions: ..... ja päätön
No nämä nykyajan älykääpiösuvaitsevat poliisit nimenomaan väittävät, että avainten kilinä pelottaa raiskaajan pois :D

Yle taas opastaa, että pelkkä seis ja käsimerkki pysäyttää joukkoraiskaajat :D

On saatana kyllä sellaista yleisön aliarviointia noiden tiedotus, että ei muuta kuin halolla päähän.

no eivät muuten ohjeistaneet, mv vaan väänsi siitä sellaisen jutun ja te uskotte.

23v on mun vanhin lapsi, ja olen ollut reilusti päälle 20v hänet saadessani, joten voit ihan itse laskea, jos osaat..
mut voit toki aloittaa jo nyt sellaisen maailman missä lait ei merkitse mitään, mä en siihen ala, enkä usko et enemmistö suomalaisista siihen ryhtyy.Ihmettelen vaan ihmisten halua luopua asioista mitkä on itselle tärkeitä sen sijaan et puolustettaisiin niitä.

Kyllä suomalaiset ryhtyy, elleivät sitten alistu ja kuole. Äläkä ota kohteliaisuutena, jos sinua kirjoitustesi perusteella erehtyy pitämään teininä. Mieti miten olet nin jälkeenjänyt kehityksessä, kohta voit olla mummo niin raiskauksia ja pääkatkomisiako haluat lapsenlapsillesi?

no, koska ketju meni taas mun tyhmäksi teinipissikseksi hakkumiseen, niin kertokaa toki miksi on hyväksyttävää estää palomiehiä tekemästä työtään, tai sytytellä rakennuksia palamaan? ja saako vaikka vittumaisen naapurin talolle tehdä samoin (pedofiilien rakennuksethan nähtävästi saa polttaa )

no, koska ketju meni taas mun tyhmäksi teinipissikseksi hakkumiseen, niin kertokaa toki miksi on hyväksyttävää estää palomiehiä tekemästä työtään, tai sytytellä rakennuksia palamaan? ja saako vaikka vittumaisen naapurin talolle tehdä samoin (pedofiilien rakennuksethan nähtävästi saa polttaa )

Yhteiskunnassa, joka on luopunut laillisuudesta (kuten Suomi on), on ok tehdä mitä haluaa ja mihin pystyy. Se on siinä vaiheessa viidakon laki, tai Darwinin laki, jonka mukaan vain vahvimmat selviytyvät. Se on evoluutiota.

Yhteistyössä