missäs mä noin sanoin?Jos vedät nyrkkitappelua grillijonossa ja vastapuoli tuikkaa tuon ylemmän esineen sun silmään, niin se ei satu, koska se on tehty avaamaan lukkoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
missäs mä noin sanoin?Jos vedät nyrkkitappelua grillijonossa ja vastapuoli tuikkaa tuon ylemmän esineen sun silmään, niin se ei satu, koska se on tehty avaamaan lukkoja?
"Avaimia voi käyttää nyrkkirautana"
Mikä kohta tässä nyt on se vaikea osa ymmärtää?
Ammuit jo. Jalkaasi. Ja useamman kerran. Mutta olet jo varmaan tottunut siihen. Niin usein sä sitä teet.Onneksi niitä aseita ei saa niin helposti.... ampuisin itseni.
Jos vedät nyrkkitappelua grillijonossa ja vastapuoli tuikkaa tuon ylemmän esineen sun silmään, niin se ei satu, koska se on tehty avaamaan lukkoja?
Onneksi niitä aseita ei saa niin helposti.... ampuisin itseni.
Se oli kysymys. Osaatko vastata?missäs mä noin sanoin?
Eihän minulla vielä ole sitä asettakaan...Ammuit jo. Jalkaasi. Ja useamman kerran. Mutta olet jo varmaan tottunut siihen. Niin usein sä sitä teet.
No sit sun täytyy tehdä niin. Itse saat valita.No mihin sitä avainta tarvitaan? Riittää kun tunkee sormet silmiin ja repii silmämunat irti, onnistuu helpommin paljain käsin ilman avaimia. Tuo poliisin avainneuvo on onneton.
No mihin sitä avainta tarvitaan? Riittää kun tunkee sormet silmiin ja repii silmämunat irti, onnistuu helpommin paljain käsin ilman avaimia. Tuo poliisin avainneuvo on onneton.
No sitten sä olet todellinen lahjakkuus, kun onnistut helposti siinä ilman asetta.Eihän minulla vielä ole sitä asettakaan...
Korkeintaan avaimella olen tökkinyt reittä ja vähän nilkkaakin![]()
Ai avaimella tökkimisessäNo sitten sä olet todellinen lahjakkuus, kun onnistut helposti siinä ilman asetta.
aika monessa itsepuolustus kurssi jne jutussa kehoitetaan pitämään avaimia helposti saatavassa paikassa, et eiköhän se ole todettu et niistä on oikeasti apua.
http://nsdc-itsepuolustus.blogspot.fi/2012/12/apuvalineiden-kaytto-itsepuolustuksessa.html
http://www.izenzei.fi/itsepuolustus/
http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2008/211008_e.htm
Nyt alkaa olla jo niin paskat jutut, että myötähäpeä käy liian kovaksi. Jatka ihmeessä, ei ole enää pitkä matka.Ai avaimella tökkimisessä
Oletko kännissä vai miten puhut noin sekavia?
Ei niin. Suomessa aseet tulee pysymään ainoastaan rikollisilla, kantaväestö saa pärjätä sillä torjuvalla lapasella miten parhaiten taitaa. Matut raiskaa ja me ei voida sille niin yhtään mitään. Odotapa ensi kesään niin saat nähdä.ja sit kohta kaikki ammuskelee jotain ohikulkijoita kun on varma et se melkeinaattelietraiskaamut.. huoh
onneks tämä asejuttu ei tule koskaan toteutumaan suomessa.
Ja niille kurkunkatkojille järjestetään ilmaisia karatekursseja jotta raiskaukset ja pahoinpitelyt sujuu tulevana kesänä jouhevasti.Tuntuvat naurettavilta tällaiset itsepuolustuskurssit, kun valtakunnassa ei viitsitä itsepuolustuksen nimissä edes vaatia maahan tunkeutuvilta matuilta henkilöllisyystodistuksia tms. Kaikki kurkunleikkaajat päästetään Suomeen ketkä haluavat tulla.
Ja niille kurkunkatkojille järjestetään ilmaisia karatekursseja jotta raiskaukset ja pahoinpitelyt sujuu tulevana kesänä jouhevasti.
Paljonkohan rynkky maksaa, olen miettinyt sellaisen hommaamista, käsiase olisi myös hyvä kyytipojaksi.
Mamut sytyttävät kautta Euroopan rakennuksia palamaan ja estävät palomiehiä sammuttamasta tulipaloja, mutta enpä ole kuullut mamuja haukuttavan roskaväeksi...roskaväki on täysin oikea nimitys ihmisille jotka käyttäytyy kuin roskaväki. kukaan normi järjellä varustettu ihminen ei yritä estää palomiesten työtä tai hurraa kun joku rakennus palaa. oli se sitten mihin tarkoitukseen tahansa tarkoitettu.
Pitää kehittää jonkun tyyppinen avainsinko. Tai ehkä riittää, kun hyökkäyshetkellä riuhtoo avainta irti nipusta ja huutaa SOKKA IRTI!Jaa enpä tiedä, laita hinnat kun saat selville. Siihen asti ammutaan avaimilla.
Se on ihan eri asia.Mamut sytyttävät kautta Euroopan rakennuksia palamaan ja estävät palomiehiä sammuttamasta tulipaloja, mutta enpä ole kuullut mamuja haukuttavan roskaväeksi...
Paljonkohan rynkky maksaa, olen miettinyt sellaisen hommaamista, käsiase olisi myös hyvä kyytipojaksi.
Mamut sytyttävät kautta Euroopan rakennuksia palamaan ja estävät palomiehiä sammuttamasta tulipaloja, mutta enpä ole kuullut mamuja haukuttavan roskaväeksi...
Meillä Tapanilan Erä opettaa matuille karatea.Ruotsalaiset ääliöt järkkäävät matuille tarkka-ampujakursseja!
http://mvlehti.net/2016/01/25/ruots...-turvapaikanhakijoille-osana-kielikoulutusta/
Ja sitten meidän pitäisi sohia näitä avaimilla!!
Vajakit ovat tyhmiä, mutta ollaanko me tosiaan näin tyhmiä?