Saksa on jälleen tilanteessa, jolloin roskaväki aplodeeraa pakolaisten palavalle vastaanottokeskuks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruotsalaiset ääliöt järkkäävät matuille tarkka-ampujakursseja!

http://mvlehti.net/2016/01/25/ruots...-turvapaikanhakijoille-osana-kielikoulutusta/

Ja sitten meidän pitäisi sohia näitä avaimilla!!
Vajakit ovat tyhmiä, mutta ollaanko me tosiaan näin tyhmiä?
Jälleen kerran väärin. Kannattaisiko välilä tarkistaa faktoja?

" In English: Because of the recent international citations of the 2013 Allehanda article "Laddad för prickskytte", I as News Editor feel that a few clarifications are in order. Several websites refers to the immigration project in Sollefteå as "sniper training". This is not a correct description. The word sniper training implies military combat education which is something completely different from this. Although the refugees in the pictures can be seen holding what looks like sniper rifles, it is in fact biathlon sports equipment. Biathlon is since the 1960s recognised as an Olympic discipline, and the Sollefteå Ski High School runs an international upper secondary school programme for elite competitors. This is where the refugees were invited to try rifle shooting, the only element of biathlon possible in the summer. It was done by the authorities as part of their work with local immigration. I hope this clarifies the circumstances surrounding this article."

Jälleen kerran väärin. Kannattaisiko välilä tarkistaa faktoja?

" In English: Because of the recent international citations of the 2013 Allehanda article "Laddad för prickskytte", I as News Editor feel that a few clarifications are in order. Several websites refers to the immigration project in Sollefteå as "sniper training". This is not a correct description. The word sniper training implies military combat education which is something completely different from this. Although the refugees in the pictures can be seen holding what looks like sniper rifles, it is in fact biathlon sports equipment. Biathlon is since the 1960s recognised as an Olympic discipline, and the Sollefteå Ski High School runs an international upper secondary school programme for elite competitors. This is where the refugees were invited to try rifle shooting, the only element of biathlon possible in the summer. It was done by the authorities as part of their work with local immigration. I hope this clarifies the circumstances surrounding this article."

No kai siitä on jotain apua snaipperin hommissa jos osaa ampua tosi hyvin ampumahiihtokiväärillä. Ei siitä nyt niin hirveen kauan ole kun ampumahiihdossa vielä käytettiin sotilaskivääristä tuunattuja pyssyjä.

No olihan tossa nyt selvästi tarkoitettu sen roskasakin olevan juuri niitä kantiksia. Nyt tietty voi väittää että kommentti tarkoitti ihan KAIKKIA jotka noin käyttäytyy. Paskat sanon mä!

lainaus ketjun viestistä #5
mun kirjoittama:

roskaväki on täysin oikea nimitys ihmisille jotka käyttäytyy kuin roskaväki. kukaan normi järjellä varustettu ihminen ei yritä estää palomiesten työtä tai hurraa kun joku rakennus palaa. oli se sitten mihin tarkoitukseen tahansa tarkoitettu.

missä kohtaa syytän pelkästään kantiksia?

Siinä kohtaa kun viestin kirjoitit. En ikinä tuu uskomaan vaikka tässä väännettäis kymmenen sivua tätä asiaa että tällä olis tarkoitettu myös turviksia. En ikinä.
Nyt vaan on väitettävä niin koska viesti kääntyi itseään vastaan. Ensi kerralla sit vähän tarkempana!

no mitähän mä mahdoin tarkoittaa kysyessäni et miksi rikollisuuteen voidaan vastata rikollisuudella, ja kysyin myös miksi tällainen on hyväksyttävää?

Sä myös otit esille samassa asiayhteidessä meidän omat sotien veteraanit ja kuinka he sotivat maamme meille. Kysyin tästä sulta jo aikaisemmin, silkassa rakkauden huumassako he sotivat?

no väitinkö niin? mistäs luulet et sodat alkaa? yleensä vihasta..siksi sanoinkin et vihalla ei voiteta mitään.
sota on täysin eriasia kuin tilanne nyt, mut vihalla ja kostolla se sota on lähempänä kuin sillä et lakia noudatetaan ja sitä kunnioitetaan.
mut edelleen, näytä mulle kohta jossa väitin et vain kantikset on roskasakkia tehdessään rikoksia? mulle, toisinkuin eräille, ei ihonvärillä ja kansalaisuudella ole mitään tekemistä edes rikollisissa touhuissa, rikolliset on ihan yhtä syyllisiä tekoihinsa oli ne sitten minkä värisiä tai maalaisia tahansa.
jos nyt joku laittaisi palstalle linkin missä mamut hurraa tulipalon ympärillä, täällä jengi huutais oodineita ja hitleriä apuun, mut tässä kyseisessä tapauksessa hurrataan reiluille ja isänmaallisille ihmisille. ihan pimeetä touhua.
lueppa vaikka tekstejä, niin on mainittu et vahingolliseen tarkoitukseen olevia rakennuksia saa ihan "luvan" kanssa polttaa, joten minä en ole se joka hyväksyy joidenkin rikokset ja suojelee muita, ihan toiset ihmiset sitä tekee.

No kumman puolen sä valitset jos se sota tulisi? Oman isänmaasi vai valloittajien puolen?
Ja edelleen mun tulkinta sun viestistä oli sellainen että siinä tarkoitettiin kantisten olevan roskasakkia. En pysty siis osoittamaan tätä suoraan. Mutta mun tulkinta vs. sun väittämä on ihan yhtä tosia. Mä voin tulkita kuten haluan ja sä voit väittää kuten haluat.

no jos mun mielestä on tärkeää noudattaa suomen lakia ni mitäs veikkaisit kenen puolella? mitäs itse aattelit tehdä, jos sun mielestä suomen laki ja myös päättäjät on väärässä? käännytkö niitä, eli samalla isänmaatasi vastaan?
ja toki saat tulikita ihan miten haluat, mut älä väitä mua valehtelijaksi tai selittelijäksi sen takia et sä ymmärrät väärin.

no jos mun mielestä on tärkeää noudattaa suomen lakia ni mitäs veikkaisit kenen puolella? mitäs itse aattelit tehdä, jos sun mielestä suomen laki ja myös päättäjät on väärässä? käännytkö niitä, eli samalla isänmaatasi vastaan?
ja toki saat tulikita ihan miten haluat, mut älä väitä mua valehtelijaksi tai selittelijäksi sen takia et sä ymmärrät väärin.
Rakastan isänmaatani ja pelkään hallitusta.

Yhteistyössä