Salaa raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari 20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari 20

Vieras
Auttakaa.. haluaisin ihan hirveästi lasta mut mun mies ei.. siis oon yrittäny vakuutella sille et ollaan valmiita saamaan lapsi.. mut se ei vaan haluu ja mä niin haluisin.. ajattelin nyt jättää pillerit pois kertomatta kundi kaverille ja tulla raskaaks silleen.. mitä mieltä ootte?

En kannata... valheella on lyhyet jäljet ja parhassa (lue:huonossa) tapauksessa mies ei TODELLAKAAN halua lasta ja jäät yh:ksi... Ja luottamus suhteessa olisi kyllä auttamatta mennyttä tuon jälkeen...

Toivottavasti olet vitsi.
Kyllä saat kärsiä ja pahasti moisesta juonittelusta, usko pois. Toivottavasti jätät tuhoiset sekä lapselliset aikeesi vain leikittely/ajatustasolle, etkä niitä toteuta.

et voi toista pakottaa isäksi, jos hän ei sitä halua.
se ei olisi oikein isää eikä lastakaan kohtaa.
vaikka mies oppisikin rakastamaan lastaan, mieti miten monta kertaa asia voi kalvaa hänen mieltään ja varmasti jossain riidan vaiheessa saat siitä kuulla ja karvaasti.

Minä sanoisin varmaan miehelle, että saa ruveta itse huolehtimaan ehkäisystä mutta ite jätän pillerit pois. Eli en todellakaan jättäis pillereitä pois salaa vaan kertoisin asiasta miehelle ja jos hän TODELLA on sitä mieltä, ettei halua lasta niin hoitakoon ehkäsyn ite.

täytyy myöntä että sama asia on käynyt joskus mielessäni. Onneksi kuitenkin jätin sen toteuttamatta ja meillä on kaksi yhteisesti haluttua ihanaa lasta. Kolmas haaveissa:) Joten miehesi voi hyvinkin pian ilmoittaa että on valmis, vaikka susta tuntuu nyt siltä että ei se halua koskaan.

Minkä ikäinen mahdat olla? Jos oot yli kolmikymppinen niin sit jo ehkä biologisestikin rupee kropan kello kilkattaan. Mut jos oot twentysomething niin yritä nyt tyttö hyvä keksiä elämällesi vielä muuta... Ite olin 17-vuotiaana jo kovan vauvakuumeen kourissa. En meinannut lainkaan löytää itselleni sopivaa kumppania ja nykyisen mieheni löysinkin kolmikymppisenä. Nyt meillä on kaksi lasta ja olen erittäin onnellinen etten pakottanut ketään miestä isäksi kun eivät olleet siihen halukkaita. Tavallinen, turvallinen perhe-elämä on lapselle parhainta eli koitapa nyt laittaa mittapuut kuntoon ja mieti!!!!! Luulen et oot aika nuori eli sulla on vielä aikaa!!! Ja jos et oo enää ihan nuori niin sitte kannatta harkita miehen vaihtoa.

Kiitti vastauksista mut tein jo päätöksen että jätän pillerit pois ja katotaan miten asia etenee.. uskon et poikaystävänkin hyväksyy asian kun saa tietää et oon raskaana!

Alkuperäinen kirjoittaja Sari 20:
Kiitti vastauksista mut tein jo päätöksen että jätän pillerit pois ja katotaan miten asia etenee.. uskon et poikaystävänkin hyväksyy asian kun saa tietää et oon raskaana!

Mieti vielä hetki. Mieti asiaa poikaystäväsi kannalta ja VARSINKIN sen tulevan lapsen kannalta.