Salailusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Kertokaahan mielipiteenne: mies on sopinut exänsä kanssa maksavansa tälle ekstraa elareiden päälle. Ja tekee tämän kertomatta minulle, maksaa käteisellä. Ja mä kun luulin, ettei ne edes tapaa toisiaan, kun lapset on jo niin isoja, että niitä ei tarvitse kotiovelle viedä.. Ollaan oltu naimisissa jo neljä vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Exä (jolla on tuhlaileva elämäntapa) kinuaa lisää rahaa; "tili on tyhjä", kuuluuko mieheni antaa hänelle rahaa? Miksi hän ei kerro tällaisia asioita minulle?
On petetty olo, varsinkin kun mies on jo kerran aikaisemmin menettänyt luottamuksensa minulle. :(

No ei sun miehen kyllä tarvi maksaa yhtään ylimääräistä, ainoastaan elarit. Ihmettelen miksi on noin "antelias". Ei nuo asiat oikein muuten selviä kuin puhumalla.....

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Kertokaahan mielipiteenne: mies on sopinut exänsä kanssa maksavansa tälle ekstraa elareiden päälle. Ja tekee tämän kertomatta minulle, maksaa käteisellä. Ja mä kun luulin, ettei ne edes tapaa toisiaan, kun lapset on jo niin isoja, että niitä ei tarvitse kotiovelle viedä.. Ollaan oltu naimisissa jo neljä vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Exä (jolla on tuhlaileva elämäntapa) kinuaa lisää rahaa; "tili on tyhjä", kuuluuko mieheni antaa hänelle rahaa? Miksi hän ei kerro tällaisia asioita minulle?
On petetty olo, varsinkin kun mies on jo kerran aikaisemmin menettänyt luottamuksensa minulle. :(

Ei kuulu mutta noin tapahtuu meilläkin,tosin niin että exän laskuja maksaa elareiden lisäksi kun ex jo viikon päästä tilipäivästä ihmettelee et ku on rahat loppu....ei muuten maksais mutta haluaa et lapset saa asua kodissaan ja ex osaa sen käyttää tosi hyvin hyödykseen

No onkos se raha pois teidän elämästä? Tarkoitan siis että oletteko tiukilla? Toisaalta ymmärrän että haluaa antaa niille "entisillekin lapsille" hyvän elintason, mutta sitä ei pitäisi tehdä silloin jos nykyisellä perheellä on rahat tiukilla.
Ja tuo on ehdottoman väärin että sitä salaillaan.

No mistä sä tämän tiedon olet saanut?
Kyllä mä uskon että vaikka he ovatkin eronneet niin on ihan normaalia tavata, vaikka lapset olisivat jo isoja. On kuitenkin ne yhteiset lapset :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No onkos se raha pois teidän elämästä? Tarkoitan siis että oletteko tiukilla? Toisaalta ymmärrän että haluaa antaa niille "entisillekin lapsille" hyvän elintason, mutta sitä ei pitäisi tehdä silloin jos nykyisellä perheellä on rahat tiukilla.
Ja tuo on ehdottoman väärin että sitä salaillaan.

Entiset lapset? Hmmmm... mielenkiintoista.
Ap arvaskohan sun mies mitä mieltä asiasta olet?

musta on outoa että antaa rahaa rahana, ei se varmaan mee niille lapsille, jotenki tuntuis siltä, että jos ei se ex-vaimo saa rahaa riittämään, niin omat menot liian isot.

voisitko ehdottaa miehelles, että ostaisitte lapsille jotain ylim, taio antais niille taskurahaa tms eikä siis lasten äidille ylimääräistä.

pakko vielä huomauttaa että jos mä olisin eronnu niin tuntuis oudolta ajatukselta (siis ainakin nyt) että kinuisin mun mieheltä ylimääräisiä rahoja itelleni. jotenki tuntuu että haluisin mieluummin näyttää että kyllä mä pärjään, baikka ilman sua...

Ollaan sovittu, että meillä on yhteiset rahat ja talous (tilimmekin ovat yhteisiä), siksi juuri tämä käteisellä maksaminen ja siitä kertomatta jättäminen tuntuu niin suunnitellulta mieheni taholta.. varsinkin, kun hänellä on salailua ollut ennenkin..
Oudointa mielestäni on se, että exä lapsineen teki juuri matkan ranskaan ja aikoo ostaa vanhemmalle lapselle tietokoneen synttärilahjaksi! Meidän yhteiset lapset kun saavat noin 20 ? arvoisia lahjoja...

Yhteistyössä