Salarakas/Fuckbuddy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 35v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Mulla on aikaa kun ei tarvi paneskella ukkomiehia saunassa ja hiippailla toisten koteihin panemaan toisten isaa toisen naisen kotiin. Mulla on joskus joutoaikaa ja tykkaan lukea taalla juttuja. Ma vaan naen punasta joku kirjottelee tanne paneskelevan varattua miesta ja oikein kirjottaa novellia kuinka ihanaa se on.

Se ei ole lainkaan ihanaa. Mun paras kaverini sairastu kun sen vanhemmille tuli avioero. Teinina silla oli muutenkin ongelmia ja koulupaineita sun muuta niin sai viela tietaa, etta isa on maannu vieraan kanssa ja sen aiti romahti masennukseen ja tytto sai vatsahaavan ja koulu karsi niin, etta lukio jai kesken. Se ei ole parantunut vielakaan.

Mun toisella kaverille kavi vahan sama. Se huora tuli viela niille kaymaan ja kertomaan miten se oli harrastanut seksia sen perheen isan kanssa. Oli viela ylpee siita.

[viestiä moderoitu]

löysää vähän pipoas ja nussituta itses vieraalla jos ahistaa noin paljon. veikkaan ettet ole munaa saanu vähään aikaan!?

Alkuperäinen kirjoittaja 4224124:
Mulla on aikaa kun ei tarvi paneskella ukkomiehia saunassa ja hiippailla toisten koteihin panemaan toisten isaa toisen naisen kotiin. Mulla on joskus joutoaikaa ja tykkaan lukea taalla juttuja. Ma vaan naen punasta joku kirjottelee tanne paneskelevan varattua miesta ja oikein kirjottaa novellia kuinka ihanaa se on.

Se ei ole lainkaan ihanaa. Mun paras kaverini sairastu kun sen vanhemmille tuli avioero. Teinina silla oli muutenkin ongelmia ja koulupaineita sun muuta niin sai viela tietaa, etta isa on maannu vieraan kanssa ja sen aiti romahti masennukseen ja tytto sai vatsahaavan ja koulu karsi niin, etta lukio jai kesken. Se ei ole parantunut vielakaan.

Mun toisella kaverille kavi vahan sama. Se huora tuli viela niille kaymaan ja kertomaan miten se oli harrastanut seksia sen perheen isan kanssa. Oli viela ylpee siita.

[viestiä moderoitu]

löysää vähän pipoas ja nussituta itses vieraalla jos ahistaa noin paljon. veikkaan ettet ole munaa saanu vähään aikaan!?

Aivan samaa mieltä.

[viestiä moderoitu]

Ois ihanaa elaa uskollisen kumppaninsa kanssa parisuhteessa, jossa kumppanit voi luottaa toisiinsa. Se on suuri siunaus loytaa joku jota rakastaa ja menna naimisiin ja saada lapsia. Parisuhde on kaunis asia ja avioliitto on pyha lupaus.

Saa useampaa? Mita se tarkottaa? Saa aviomiestaan ja kun se on toissa niin saa naapurin aviomiesta ja toisen puolen naapurin aviomiesta?
Siihenko se kauneus ja viehattavyys ois tarkotus kayttaa?

Mulla on sellanen olo kun ma luen noita teidan kirjotuksia, etta entas jos ma saisinkin miehen, niin kauankohan menis kunnes sillakin ois joku salarakas. Jos mun mieheni loytais jonkun toisen naisen, niin ma toivoisin, etta se kertois siita suoraan. Vaikka ma itkisinkin varmaan silmat turvoksiin ja multa sarkyis sydan, niin ois kuitenkin parempi, etta ma en kuitenkaan jais petetyksi.

Ei mulla ole mitaan seksia vastaan. Jos vaikka porukka paattaa menna harrastamaan ryhmaseksia tai saunomaan keskenaan. Miksi mulla ois mitaan sanottavaa siita jos joku kertoo rakastelleensa monen eri miehen kanssa tai monen eri naisen kanssa tai vaikka kaikkien kanssa yhta aikaa. Onhan sellasiakin pareja jotka hakee kolmatta pyoraa tai makaa neljastaan niin, etta kyseessa on kaksi pariskuntaa.

En ma valita mita tapahtuu niin kauan kun ei ole uhreja

Ei kukaan ole synniton, mutta se jos huomauttaa toiselle, etta toi ei ollu kivasti tehty sun lahimmaista kohtaan ei kyllakaan ole mikaan kiven heitto. Jos joku kertoo, etta hei petan kumppania kommentoikaa. Mita kenenkaan pitais kirjottaa hyva hyva! Jos joku kertoo, etta kaytin lastani hyvaksi niin pitaisko senkin saada ymmarrysta tai jos joku kertoo, etta raiskasin yhen tyypin pusikossa ja oli kivaa, niin pitaisko siihenkin sanoa, etta voi kun ymmarrettavaa?

No kuinka moni täällä on kertonu käyttävänä lasta hyväksi tai raiskanneensa jonkun jossain pusikossa?? Vähän eri asia kuin kahden aikuisen välinen seksi jossa kummatkin on yhtä lailla mukana.

Mul on pari fuckbuddya. Tai on ollut, nyt oon rauhottunu. Kumpikin oli itse sinkkumiehiä ja mä suhteessa. Seksi oli tosi hyvää ja oli muutenki niin rentoa ja mukavaa olla,kun ei ollu strings attached. Mut sitten kumpikin ukoista alko jo muutaman kerran jälkeen vinkumaan, et miks mä seurustelen ja mitä mä haluun niistä ja ettei voida jatkaa niin kauan kuin mä olen suhteessa toiseen. Ja sitten tenttasivat, et onko mulla muita heidän lisäkseen ja onko miehen kanssa seksiä. Vaikka itse olivat olleet "vain seksin" perään... Ja aloitteet tulivat joka kerran heiltä itseltään. Mä menin mukaan silkasta seikkailunhalusta.

Miesten logiikka on ihan outoa. Luulis kai et se on win-win tilanne, kun saavat seksiä eikä tarvi olla tunteita mukana tai tarvi muutenkaan ns. panostaa säätämiseen. Mut ihan sama.

Joo kahen VAPAAN aikuisen seksi jossa kummatkin on yhta lailla mukana on ihan ok.

Se etta kaks ihmista pettaa kolmannen tai omat puolisonsa on sairasta.

[viestiä moderoitu]

[viesti moderoitu]

Voi kauheeta, ei saa ottaa... No hei, ei sitä miestä noin vain oteta, ei mies ole mikään tavara! Tiedoksesi, että kyllä mieskin on ihminen, jolla on oma vapaa tahto. Jos hän päättää lähteä pettämään tai toisen naisen matkaan, niin minkäs se puoliso sille voi?

Siitäkö tässä onkin kyse, että syyllistämällä ja haukkumalla naisia yrität estää heitä viemästä mahdollista tulevaa miestäsi (olettaen nyt, että onnistuisit sellaisen ensin saamaan, mitä en oikein usko...)?

Kuka tämä taivasten valtakunnan kukka mahtaa olla?Omituista tekstiä suoltaa.Voisi kuvitella,jostain Afrikan itä-rannikolta kotoisin,soomenkieltä oppinut,joku pakolainen.Alkaako han taalla jotain afrikkalaista sekoilua tooda esiin?

Alkuperäinen kirjoittaja taivasten kukkako?:
Kuka tämä taivasten valtakunnan kukka mahtaa olla?Omituista tekstiä suoltaa.Voisi kuvitella,jostain Afrikan itä-rannikolta kotoisin,soomenkieltä oppinut,joku pakolainen.Alkaako han taalla jotain afrikkalaista sekoilua tooda esiin?

Ken onkaan tama taivaiden kukka?! Niin salaperaiset ovat hanen sanansa. Vois kuvitella, etta tuolta merien takaa, itaisen paratiisin katkoista mis aurinko punaansa suo. Ois sielt Afrikan sydamest saapun han ja saanut paani sekaisin. Taysin hurmioon.

Kiitos kiitos. Mika tassa tekstissa oikeestaan mattaa?

Alkuperäinen kirjoittaja taivasten kukkako?:

Hyvä sohvis, kerrankin olet kartalla. Sekoilusta nimenomaan on kyse.

[viesti moderoitu]

Mikäs tässä kommentissa sen kummallisempaa kuin että henkisesti aikuisen, normaalin ihmisen ajattelua??? Mitä ihmeen vouhkaamista tässä muka on? Ehkä siitä pettämisestä ei tarvitse käyttää sanaa "sairas", mutta on se vähintään hölmöä. Muu pitää ilman muuta paikkansa, eikä henkisesti aikuiseksi kasvanut enää tuollaista tee.

No kyllähän on ketju! Täällähän tuomitaan ihmisiä, niin kuin ois jo se "tuomionpäivä".

Mä vaan ihmettelen sitä että ompa miehet tänä päivänä herkästi vietävissä jos jonkun "tyrkyn" mukaan lähtevät. Mä olen ymmärtänyt että miehilläkin on omatahto!

Siksitoiseksi jos tuollainen "tyrkky" ilmestyy ja mies mukaan lähtee niin pitäis varmaan miettiä että mistäköhän johtuu? Taitaa olla miehellä syynä se ettei kotoa jostain kumman syystä saa niin otetaan sitten muualta mitä halutaan, tosin onhan niitä poikkeuksiakin.

Miksi aina syyllistetään se "tyrkky"?

En tiedä, itse olisin kyllä äärimmäisen "kranttu" mahdollisen salarakkaan valinnassa. Koska jos ei olisi aikomustakaan erota perheestään, mutta olisi "pakotettu" ryhtyä salarakkaaksi, niin en varmanakaan ottaisi ensimmäistä mahdollista naista. Kyllä tietyt valintakriteteerti tulisi nainen täyttää. Ei pelkkä panoseura kyllä kiinnostaisi!

Niin no en ma syyllistais tyrkkya enempaa kuin pettajaakaan.

Ajatelkaa ennemmin niin, etta jos teille myytais varastettua tavaraa ja te tietaistte asiasta niin ostaisitteko ja jos nain olisi niin te oisitte kuitenkin itsekkin tehneet vaarin. Toisaalta joku vois ajatella, etta eihan se ole mun vikani. Enhan ma ole varastanut, mutta on se silti varkautta yhtalailla.

Samoin toisen puolisoon sekaantuminen on sekin toisen oman ottamista vaikka se pettaja ois toki itse mukana, mutta sen seksi ei kuulu kuin kumppanille jolle se on yksinomaan luvattukkin.

Ma sanoin kylla aika tiukasti, mutta toisaalta en katso, etta se oli liian rankasti sanottu ottaen huomioon teon hirveyden.

Yhteistyössä