Salarakas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salarakkautta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin ns toinen nainen muutaman vuoden, on - off -suhde naimisissa olevaan mieheen. Kun siitä vaimon jättämisestä ei oikein tullut mitään, oli minulla muita suhteita. Tämä mies ei halunnutkaan minua päästää irti/pois vaan erosi vaimostaan. Oltiin yli 9 v. avoliitossa kunnes halusin erota ja lähdin.

Salarakas? Mikä se on?

Mulla ei ole moista ikinä ollut mutta kolmen miehen kanssa, joilla sit alunperin tai loppupeleissä, onkin ollut suhde toiseen samaan aikaan, kanssa olen tovin aikaa viettänyt.

Nykyisen kanssa olaan oltu kimpassa pian kymmenen vuotta. -Jätti sen ajan avopuolisonsa pari viikkoa tapaamisemme jälkeen lopullisesti.

Salarakas? Mikä se on?

Mulla ei ole moista ikinä ollut mutta kolmen miehen kanssa, joilla sit alunperin tai loppupeleissä, onkin ollut suhde toiseen samaan aikaan, kanssa olen tovin aikaa viettänyt.

Nykyisen kanssa olaan oltu kimpassa pian kymmenen vuotta. -Jätti sen ajan avopuolisonsa pari viikkoa tapaamisemme jälkeen lopullisesti.

Salarakas
sanasta tulee mieleen aina Martina.

Olen naimisissa ja minulla on salarakas. Suhde salarakkaan kanssa alkoi jo ennen kuin aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. Kun avioliitossa menee hyvin, en koskaan tapaa salarakasta. Kun avioliitossa on haasteita (esim. oma mies pihtaa tai juopottelee), niin käyn tapaamassa salarakasta.
Joskus käyn vain lounaalla salarakkaan kanssa. Joskus olemme olleet hänen mökillä rakkauslomalla tai veneessä panemassa.
Tästä ei tiedä kuin 2-3 luottoystävääni.
Salarakas kohtelee minua hyvin, siksi suhde on kestänyt. Oma mies on hyvin itsekäs. En ole avioeroamassa.

Kuumimmat

Yhteistyössä