Salatut elämät: Anni ja Severi - Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras12345
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras12345

Vieras
Erityisesti eilisen jakson katsoneet, kertokaas mitä mieltä olette. Tuo epämääräinen sosiaalityöntekijä Anni on nyt jo hyvän aikaa tuppautunut Sievisille todella usein milloin milläkin syyllä. Eilisen jakson lopussa Anni sanoi Severille, että suurin syy hänen käydä heidän perheensä luona, on Severi. Lisäksi Anni vilkaisi jännästi taakseen laittaessaan kätensä Severin olkapäälle.

En tiedä tuliko tästä kaikesta kenellekkään muulle sellaista mielikuvaa, että tämä Anni lähentelisi Severiä? Mitä tuossa nyt Googlesta katsoin, niin useimmat veikkaavat Annin olevan Severin isoäiti (siis Eeron ja Aaron äiti) ja siksi käyttäytyvän noin. Olisi mielestäni hyvin hämmentävä juonikuvio jos omat epäilykseni osuisivat oikeaan ja kiltistä pullantuoksuisesta tädistä tehtäisiin jonkinlainen pedofiili.

Se anni tietää jotenki että se on severin isoäiti. Näin mä veikkaan. Tai sit se tosiaan on yhtä hullu ku kaksospoikansaki ja suunnittelee raiskaavansa tai hautaavansa severin.

Oon jo pidempään veikannu että Anni on Severin mummo.

Yhdessä jaksossa jossa Paula kertoi Annille Severin isän Eeron kaksoisveljestä Aarosta, Anni hätkähti ja nosti käden suulleen niin yllättyneesti/järkyttyneesti että se tuntui asiayhteyteen laitettuna epäsopivalta. Taisi Paula kertoa siinä sen satukirjan taustaa, eli ei edes liittynyt Aaron mielipuolisuuteen tai Eeron sekoamiseen millään lailla jolloin järkytyksen olisi ymmärtänyt.

[QUOTE="vieras";25973044]Ei helevetti, kuka jaksaa katsoo tuollaista paksaa?! Tuohan on jo pahempi kun kauniit ja rohkeat... :D[/QUOTE]

No minkäslaista paskaa itse TV:stä katselet? Oikeasti kaikki tv-sarjat ovat aika typeriä. Kaikki tositv-sarjat? Hahhah! Miljoonat rikostutkijasarjat? Ahahah! Saippuasarjat vain liittyvät letkan jatkoksi. Harvempi sieltä TV:stä pelkkiä uutisia katselee.

Salkkarit on joo umpityhmä sarja ja just siks sitä pitää katsoa :D Mut ei jaksais enää Eero&Aaro-sontaa, sitä on jo vuosia jankattu niin kyllä mulle ainakin riittäis jo.

Yhteistyössä