saliohjelmasta, voiko olla totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tt

Vieras
että jos haluan että mulle tehdään ohjelma jonka mukaan sitten käytän laitteita, niin se maksaa täällä meillä 50e!! mitä rahastusta herranjestas sentään!

onko muuallakin niin kallista vai onko meidän tuppukylä vaan ylihinnoiteltu?

en tod halua maksaa pelkästä ohjelmasta noin paljon, mut uitenkin jotain ohjeita/neuvoja haluaisin kun en ole koskaan enenn salilla käynyt.

tarkoituksena olisi kiinteytyä (ei laihtua) joten mistä voisin mahollisesti saada etittyä tietoa millä vehkeillä mun kannattas treenata ja montako sarjaa/toistoa..?

kiitos kaunis jos joku osaa auttaa.

Minun suosimallani salilla saliohjelma maksaa kympin, henkilökohtainen ohjaus saman verran. Eikä ole jäsenyyksiä eikä muuta turhaa. Eikö sulla ole ketään kaveria, joka vois katsoa sulle saliohjelmaa tai antaa neuvoja? Pakkotoisto on tietenkin hyvä paikka, mutta jos et ole ikinä ennen käynyt salilla, niin olisi hyvä olla opastusta siellä paikan päällä.

Tuo 50 e kuulostaa ihan normaalihintaiselta, jos kysessä on sellainen ohjelma johon kuuluu tunnin tai puolentoista henkilökohtainen opastus ja sun tarpeiden kartoitus. Siinä lähdetään liikkeelle siitä, onko sulla jotain henkilökohtaisia erityistarpeita, haluatko esim. laihtua vai kasvattaa lihasta, onko sulla esim. jotain niskahartia-ongelmia tai jotain muuta, kuinka usein haluat treenata jne. Sitten ohjaaja ihan kädestä pitäen opettaa sulle kaikkien laitteiden käytön ja etsii sulle oikeat asetukset ja sopivat painot, ja lopuksi saat sen ohjelman. Osa ohjaajista saattaa puhua ravitsemuksestakin, jos sua kiinnostaa.

50 e tunnista tai puolestatoista tunnista henkilökohtaista opastusta on mun mielestä aika vähän. Ohjaaja palkka, verot, tilavuokrat, laitteet jne... ei siinä jää sali kovin paljon plussalle välttämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Tuo 50 e kuulostaa ihan normaalihintaiselta, jos kysessä on sellainen ohjelma johon kuuluu tunnin tai puolentoista henkilökohtainen opastus ja sun tarpeiden kartoitus. Siinä lähdetään liikkeelle siitä, onko sulla jotain henkilökohtaisia erityistarpeita, haluatko esim. laihtua vai kasvattaa lihasta, onko sulla esim. jotain niskahartia-ongelmia tai jotain muuta, kuinka usein haluat treenata jne. Sitten ohjaaja ihan kädestä pitäen opettaa sulle kaikkien laitteiden käytön ja etsii sulle oikeat asetukset ja sopivat painot, ja lopuksi saat sen ohjelman. Osa ohjaajista saattaa puhua ravitsemuksestakin, jos sua kiinnostaa.

50 e tunnista tai puolestatoista tunnista henkilökohtaista opastusta on mun mielestä aika vähän. Ohjaaja palkka, verot, tilavuokrat, laitteet jne... ei siinä jää sali kovin paljon plussalle välttämättä.

Niinpä. Kyllä kummeksuttaa, kun nykyään kaikki pitäisi saada melkein ilmaiseksi. Jos ei ole valmis maksamaan itselle räätälöidystä palvelusta, sitten pitää tehdä itse. :)

Mulla maksoi muistaakseni 54e, kun fysikaalisen hoitaja teki ohjelman ja tuli alakerran salille mun kanssa käymään sen läpi. Oli silloin pahoja niska-hartiaongelmia. Sain siihen Kela-korvauksen ja maksoin muistaakseni jotain 30 tienoolla omavastuun. Se kuului mun kuntoutusohjelmaan.

Yhteistyössä