salmiakki-pätkis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Onko sitä keleen salmiakkia pakko tunkee JOKA PAIKKAAN. Mielenkiinnolla odotan kun mies tuo mulle näytteitä Fazerin uutuuksista ja siinä näytepussissa oli kuulemma salmiakki-Pätkistä... ei VOI olla hyvää

eräs päivä syötiin ukon kanssa pätkistä ja lisänä salmiakkia ja se on meidän lempparia. Siinä mietittiin pitäiskö pyytää niiden tekeen salmiakkipätkistä niin nyt sitten tullut. JES!

Alkuperäinen kirjoittaja salmiakkifani:
Tuo mistä??? Koska sellaista saa kaupasta???

Sen on pakko olla taivaallisen hyvää!

Työpaikalleen aina tuodaan säännöllisin väliajoin noita uutuustuotteiden näytteitä... huoltis kyseessä. Edustajat niitä sinne aina tuo

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Salmiakki ja suklaan sekotus on kamalaa... :x Harvoin nirsoilen suklaan suhteen, mutta siitä ajatuskin rupee oksettaan.

Mäkään en kauheesti välitä... se salmiakkisuklaalevy on ihan ok, mutta jotenkin kuulostaa toi pätkiksen ja salmiakin yhdistelmä tosi kierolta. No, saatte tuomion heti kun mä sitä saan :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Salmiakki ja suklaan sekotus on kamalaa... :x Harvoin nirsoilen suklaan suhteen, mutta siitä ajatuskin rupee oksettaan.

Mäkään en kauheesti välitä... se salmiakkisuklaalevy on ihan ok, mutta jotenkin kuulostaa toi pätkiksen ja salmiakin yhdistelmä tosi kierolta. No, saatte tuomion heti kun mä sitä saan :D

must se on liian suolasta.

"Onko sitä keleen salmiakkia pakko tunkee JOKA PAIKKAAN. " <---no ÄLÄ SYÖ sitä helevetti. Tuohonkin aikaan tavallista pätkistä sai kyllä. Älä valita siinä. Mieti minun kohtaloani: Minua harmittaa...en saa enää salmiakkipätkistä...olen yksin...

Yhteistyössä