SALO nälkäiset ja janoiset

Selvä hommeli... Etsin siis konttaavia ihmisiä pitkin ravintolaa.... heh...

Juu, mutta mulla kova lääkekuuri päällä ja en itse kyllä voi mitään juoda, mutta moikkaamaan kyllä voisin tulla. Pitää nyt kattoa mihin aikaan tullaan Turusta takas ja kui väsy oon sillo.

terve! hyvän päivän olette valinneet, sillä minä oon juuri silloin viemässä lapsen hoitoon ja lähdössä viihteelle.... mihis aikaan syömään mentäisiin :p

kyllä sitä varmasti viihtyy rikala saleissa paremmin kuin pubissa... hyviä bändejä nääs, vaikka ikä ei 40 ihan ..ei edes melkein olekkaan :D

Hei ketäs meitä nyt oikein oli tulossa jo kuudelta?

Salsai ja SuviTuuli ja Emiilia olivat alkuillasta muualla, vai?

Miikuli?

Ja Pilkullinen pikkupöksy (vai mikä alushousu se nyt olikaan), olet tulossa?

Ja Milka?

(siksi pohdin, että tiedetään odottaa, ennen kuin tilataan)

Niin, ja mukaan kai mahtuisi vielä uusiakin! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 16:53 salsai kirjoitti:
Min tulen joskus apauttia 22-23..
Silloin meiä teatterireissu on käyty ja ollaan paikalla. :p

Jos mä en löydä teit niin Honollaha on mun numba vielä, ja mulla sun? ;)

Ei mulla sun nummeroo oo, et oo mulle antanu :snotty: Saas nähä kannanko kännyä ees mukana, mulla ei oo varaa käsveskaan :/ Onkos Ruusalla puhelin koko illan mukana? :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 09:05 Honostooppari kirjoitti:
\

Ei mulla sun nummeroo oo, et oo mulle antanu :snotty: Saas nähä kannanko kännyä ees mukana, mulla ei oo varaa käsveskaan :/ Onkos Ruusalla puhelin koko illan mukana? :attn:

ööööh, jos mä löydän jostain jonkin käsiveskan.

Ei yleensä kuulu varustukseen... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 11:46 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 09:05 Honostooppari kirjoitti:
\

ööööh, jos mä löydän jostain jonkin käsiveskan.

Ei yleensä kuulu varustukseen... :whistle:
Ei mulka mittä käsiveskaa ole. En käytä. B)
Mä käytän aina kavereitten veskoja. :laugh:

No niin, mä en sitten pääse ketään konttaavia etsimään..... Molemmat lapset kipeinä ni ei niitä voi miehen harteille jättää.... No katotaan sit enskerralla....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 20:38 Emiilia harmaana kirjoitti:
No niin, mä en sitten pääse ketään konttaavia etsimään..... Molemmat lapset kipeinä ni ei niitä voi miehen harteille jättää.... No katotaan sit enskerralla....

:( Ootko varma että miehes ei oo ansainnut iltaa kahden potilaan kanssa :whistle: ;) Koska sä ansaitsisit illan meidän seurassa :D ja me sun :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 09:10 Honostooppari kirjoitti:
\

:( Ootko varma että miehes ei oo ansainnut iltaa kahden potilaan kanssa :whistle: ;) Koska sä ansaitsisit illan meidän seurassa :D ja me sun :p

Heh.. Kyllä mieli tekiskin tulla, ku ne valmistujaisetkin jäävät nyt väliin.... Niin oliko se 18 syömään fransmanniin? Niin täytyy kattoa mitä mies meinaa. Syömään voin tulla ja hetken istuskella, ku en kuitenkaan mitään alkoholia kuitenkaan voi juoda. Mutta älkää turhaan tilatessa mua odotelko. Mä tuun jos pääsen jollen, niin pitäkää hauskaa munki puolesta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 11:05 Emiilia harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 09:10 Honostooppari kirjoitti:
\

Heh.. Kyllä mieli tekiskin tulla, ku ne valmistujaisetkin jäävät nyt väliin.... Niin oliko se 18 syömään fransmanniin? Niin täytyy kattoa mitä mies meinaa. Syömään voin tulla ja hetken istuskella, ku en kuitenkaan mitään alkoholia kuitenkaan voi juoda. Mutta älkää turhaan tilatessa mua odotelko. Mä tuun jos pääsen jollen, niin pitäkää hauskaa munki puolesta.

Tuletuletule!

Yhteen lasilliseen minäkin alkoholit jätän.

Yhteistyössä