Salo + ympäristö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aksuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aksuliini

Uusi jäsen
10.11.2005
6
0
1
Heips!!
Olen 26 -vuotias ja kahden pienen pojan äippä. Pojat iältään 2 vee ja 5 viikkoa.
Juuri Saloon muuttaneena olis kiva tutustua muihin äiteihin & lapsiin.
Laittakaahan meiliä tulemaan!!
tikrut79@hotmail.com

Moi!

Olen 31.v Salosta 8kk vanhan pojan äiti. Olis kiva treffata ja tutustua muihin äiteihin. Olen tänne aikaisemmin laittanut viestiä,mutta kukaan ei ole vastannnut. :/

Moikka

Täällä äippä Salosta kans. tyttö reilut 8kk ja poika reilut 1v 8kk. Ite olen 28v. Kahvittelu ja lenkki seura olisi tervetullutta. Sarke, laita mailiosoite tai tee itsellesi nimimerkki niin suhun voi ottaa yhteyttä. =) :flower:

:wave: :wave: :wave:

Sitä kahvittelu- ja lenkkiseuraa kaivattais myös täällä !!!
Olen kolmikymppinen ja pikkupimu on 6 kk.

enkelimeili@yahoo.com

saa laittaa meiliä !

:hug:

Täällä oltais myös kiinnostuneita siitä Plazan "mammatapaamisesta" !
Itse olen 29-vuotias mamma ja tytöllä ikää on reilut 5 1/2 kuukautta.

Nyt vaan mietitään mikä aika sopis kaikille ? Vai mitä ?

huppsbaby@yahoo.co.uk

Heissan! :attn:

Sopeisko ensi viikolla 28.11 alkava vko kahvittelun merkeissä?
Mikä päivä ja kellon aika?
Kummassa plazan kahvilassa? Vai Anttilan kahvio?

Meille sopii ensi viikolla kaikki päivät. Kellon aikaa olis n.11.00-11.30.
Poika ottaa viel aamupäikkärit niin sen jälkeen. Tai jos hyvä ilma niin voin lähteä vaunuilla jo aamustakin liikenteeseen niin,että poika hyytyy vaunuihin aamupäikkärit ottaa.

T: Sarke

Mulle käy mikä päivä tahansa, paitsi ei viikonloppuna. Eikä mielellään ennen klo 10 koska meidän tyttö herää vasta yleensä 9-10 aikoihin.
Anttilan kahvila vois olla ehkä parempi koska se on isompi eli ei ois nii ahdasta lastenvaunujen kanssa. Mutta Plazakin käy.

Oikein yllätyin kun pääsin koneelle ja huomasin et vastauksia on tullut.
Olis tosiaan kiva tavata muita äitejä&lapsia tälläisen mammatapaamisen merkeissä:) Mulle sopii aika ja paikka hyvin. Vanhempi poitsu menee nukkuun vasta klo 14 aikoihin.

Heips!

Täytyy katsoa pääsemmekö tulemaan huomenna. Rikulle on tullut yskä. Katsotaan huomenna vointi :/
Mitä mieltä muut ovat uskallatteko tulla jos me tullaan? En halua tartuttaa toisille.

T:Sarke

Yhteistyössä