Salo + ympäristö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aksuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille käy huominen ti 13.12 klo 11.oo. Missä? Anttilan kahvio?
Lähden vaunuilla liikenteeseen,että Riku saa ottaa aamu unet vaunuissa,jos hyvä ilma.
tarttis isännälle keksi lahja,et vähän ostoksille myös.

T:Sarke

Heissan kamut!

Mites on mennyt Joulut porukoilla?
Nähtäiskö taas jossain vai mennäänkö lenkkeilemään kinkut pois?

Ensi viikko vko 1 on mulla varattu,mutta sen jälkeen.

T: Sarke

Mulle sopis vko2 kun nyt tuleva viikko on aika kiireinen. Ja lenkille olis kiva mennä porukassa. Meillä lenkkeillään myös iltapäivisin klo 12-14.30 välillä riippuen päivästä milloin tyttöä väsyttää.
:hug:

Riku menee meillä päikkäreille klo 13-14.00.

vko 2, ti-to meillä ei ole vielä mitään.

Emiilia: Sun vanhemmat asuu meidän naapurissa. Kylväjänkadullako?
Me asutaan vanhempiesi kuusiaidan takana,punainen talo ;)

Juu kiva että aika samoihin aikoihin. Miltä kuulostaa jos tuutte tänne meille ja sit tästä porukassa läfhdetään....?4 lenkin jälkeen on hyvä jättää muksut pihaan parkkiin unille.

Sepä mukavaa! =) Niin tässä olis mun meili osoite.. Ilveskissa@suomi24.fi Jos jotain äksöniä on niin ilmoitelkaa niin voisin hyökätä paikalle näyttäytymään. B)

:attn: :hug:

HUHUU porukat,missä te olette,kun mitään vastausta ei tule?????

Niin treffataanko me vko 2 ,ti 10.1 vai to 12.1????? Missä ja mihin aikaa? Lenkillä niin kuin Emiilia ehdotti vai kahvilla?

Moikka

Juu taas on vähä ollut kiirettä... Eli siis mulle sopii toi torstai kans tosi kivasti. Onkohan sen kamalan hankalaa jos täällä meillä treffataan ja sit lähdetään täältä lenkille. Lenkin jälkeen vedetään vaunut parkkiin pihalle ja keitetään kuumat kahvit?

No sovitaanko torstaina klo 12.30 ? Meilläkin on ollut yöt nyt vähän aikaa aika katkonaisia.... Emiilia voitko laittaa osoitteen mihin tullaan vaikka maililla ? huppsbaby @ yahoo.co.uk

Yhteistyössä