Salon sairaalassa tuli tänään käytyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
rv38+3 on tänään ja neuvolassa lääkäri varasi mulle tämän ajan, koska synnytykset olleet todella nopeita ja siksi ajatteli josko saisin käynnistyksen..
Salossa oli tyly lääkäri, :"Kerros nyt oikeen mulle minkä takii oot täällä"???"
Tuli vähän sellainen olo, et anteeksi kun oon täällä..
Ja huvittavinta kysyin että mistä johtuu kun mulla on kaksi kertaa yöllä tullut erittäin oksettava olo jne, lääkäri kysyi vain oletko syönyt illalla tuhdisti. Sanoin, että en (ja kuuluvasti sanoin) niin lääkäri alkaa selittämään että johtuu siitä varmasti kun maha on täynnä ja siksi yöllä tulee oksettavaa oloa... :whistle: :whistle: Aijaa, kas kun ei oo ennen tullut. Ja tosiaankin en oo illal mitenkään tuhdisti syönyt - ihmetytti tuo kommentti.
Viimeksi kun toista odotin, ja Salossa kävin.. Sanottiin että kaikki on hyvin, menin sitten vielä Tyksiin, sanottiin että maksa-arvoissa oli häikkää ja käynnistykseen pääsin heti.. :/ :| (samat "testit" tekivät molemmissa paikoissa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:
Pitäisköhän taas mennä tyksiin? Yleensä siellä kuuntelee ja tutkii tosi hyvin.

Menisin vaikka heti, mutta saanko itse aikaa varatuksi?? Seuraava neuvola aika mulla on vasta ensi viikon lopulla.. :/

Kolme nopeeta oon Tyksissä synnyttänyt. En tiedä kuinka nopee pitää olla että saa käynnityksen. Viimeinen syntyi just ja just sisäpuolella. Kun kyselin etukäteen ohjeita miehelle, naurettiin. Aikaa et välttämättä saa itse varattua, neuvolasta voivat varata.

tuli mieleen, että näkeehän vaikka netistä labrakokeiden viite-arvot joten jos epäilet heidän siellä salossa tulkinneen huolimattomasti/välinpitämättömästi niin voit ne tarkistaa ihan kotikoneella nytkin...

Menisin vaikka heti, mutta saanko itse aikaa varatuksi?? Seuraava neuvola aika mulla on vasta ensi viikon lopulla.. :/

Kyllä, soitat sinne ja selität tilanteet... Sanot että olet todella huolissasi... Varmasti saat ajan ellei joku ihan tohelo satu vastaamaan... Ajanvaraus on kai neljään...(?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kolme nopeeta oon Tyksissä synnyttänyt. En tiedä kuinka nopee pitää olla että saa käynnityksen. Viimeinen syntyi just ja just sisäpuolella. Kun kyselin etukäteen ohjeita miehelle, naurettiin. Aikaa et välttämättä saa itse varattua, neuvolasta voivat varata.

Ahaa, ok. Mä ton vanhan äitiyskortin oikeen kaivoin kun alko mietityttää tuo synntyksen kesto.. Ja tuossa lukee et 1. kesto 01.25 2. 00.06
Ja todella nopeesti meni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ahaa, ok. Mä ton vanhan äitiyskortin oikeen kaivoin kun alko mietityttää tuo synntyksen kesto.. Ja tuossa lukee et 1. kesto 01.25 2. 00.06
Ja todella nopeesti meni.

No kolmannesta mulla meni lapsivesi kotona ja tunnin päästä oli lapsi maailmassa ja eikä meilläkään ihan lyhyt matka oo Tyksiin. Eka kesti 1.30 kaikkinensa alusta loppuun. Ajattelinkin että olisivat kertoneet miehelle että pitääkö vetää vai työntää jos lähtee kotona syntymään.

Kyllä, soitat sinne ja selität tilanteet... Sanot että olet todella huolissasi... Varmasti saat ajan ellei joku ihan tohelo satu vastaamaan... Ajanvaraus on kai neljään...(?)

15asti ollu auki, tässä tutkinut oon tuota Tyksin sivua samalla.
Ja Salosta vielä, se kun katsoi ultralla, kesti vaivaiset (noin) 5sekkaa.. Lopetti heti kun huomasin et missä se monitori on missä näkyy.. Mies meinasi sukupuolta kysyä, ja mä painoarviota, mut tuli vähän hölmö olo siinä kun niin nopeesti oli se ultraus ohitse ja mä sit en saannut mitään kysyttyä edes..

No voihan sinne synnytysosaston puolellekkin soittaa "päivystykseen" mulle ainakin oltiin tosi mukavia aina kun soittelin millon mistäkin ja jos tänään vastaa joku ketä ei ota niin tosissaan niin soitat huomenna uudestaan...

Yhteistyössä