Sama ihminen, joka tässä pari vuotta pyöräili kesät talvet - aamuin illoin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni-hiiri harmaana

Vieras
...hädin tuskin nyt pääsee sängystä ylös ja köpittelee huonekaluista kiinni pitäen :(
En tiedä, mikä iski lauantaiaamuna selkään ja vei kirjaimellisesti jalat alta.

Vois... sanonko! Kyllä pistää vihaks!

Kurja juttu. Mä pystyi yli parikymppisenä pyöräilemään mutta nyt kohta 40v en pysty kun menierin tauti vuosia kiusannut ja huimaa niin paljon että tasapaino tosi huono.

Onko teidän paikkakunnalla/naapurissa hierojaa tai paremminkin niksauttajaa joka sais selän kuntoon? Voi nimittäin kestää aika kauan ilman apuja. Lääkäriin on turha mennä.

Kyllä tässä kohta pitää apuja ruveta kyselemään. Terkkaan oon yrittäny aamun soittaa.

Ja "arja": sun tilanteesi on kyllä vielä kurjempi juttu. Oon pahoillani :(

Miten se pyöräily liittyy selkävaivoihin? Ei se selän telominen liity mitenkään liikkumattomuuteen tms. Itse treenaan 5 krt viikossa salilla/ryhmäliikuntatunneilla, mutta n- kerran vuodessa jostain syystä tulee täydellinen yläselän jumi, ja silloin en pääse edes sängystä ylös ilman apua. Kestää viikon verran, mutta levolla ja lihasrelaxanteilla menee kyllä ohi. Samoin jos iskee paha noidannuoli, niin kyllä siinä täytyy vähän hieronnassa/jäsenkorjauksessa käydä, ennen kuin pystyy itse tekemään asialle mitään.

Selän hoitoon suosittelisin kyllä muutakin liikuntaa kuin pelkkä pyöräily...

[QUOTE="aloittaja";28437860]Kyllä tässä kohta pitää apuja ruveta kyselemään. Terkkaan oon yrittäny aamun soittaa.

Ja "arja": sun tilanteesi on kyllä vielä kurjempi juttu. Oon pahoillani :([/QUOTE]

Kokenut niksauttaja on parempi vaihtoehto kuin lääkäri. Lääkäristä saat vaan särkylääkettä/kipupiikin. Mutta todellakin pitäis tietää kelle menee. Keski-pohjanmaalta tiedän mutten muualta. Mutta yritä kysellä tietäiskö kukaan.

[QUOTE="vieras";28437863]Miten se pyöräily liittyy selkävaivoihin? Ei se selän telominen liity mitenkään liikkumattomuuteen tms. Itse treenaan 5 krt viikossa salilla/ryhmäliikuntatunneilla, mutta n- kerran vuodessa jostain syystä tulee täydellinen yläselän jumi, ja silloin en pääse edes sängystä ylös ilman apua. Kestää viikon verran, mutta levolla ja lihasrelaxanteilla menee kyllä ohi. Samoin jos iskee paha noidannuoli, niin kyllä siinä täytyy vähän hieronnassa/jäsenkorjauksessa käydä, ennen kuin pystyy itse tekemään asialle mitään.

Selän hoitoon suosittelisin kyllä muutakin liikuntaa kuin pelkkä pyöräily...[/QUOTE]

Eipä se pyöräily liitykään tähän, kunhan ihmettelen. Sitä kun on päässyt suht vaivoitta tähän saakka. Oisko tää nyt se noidannuoli?
Alaselkään se kipu iski ihan vaan sänkyä pedatessa.

[QUOTE="vieras";28437871]Kokenut niksauttaja on parempi vaihtoehto kuin lääkäri. Lääkäristä saat vaan särkylääkettä/kipupiikin. Mutta todellakin pitäis tietää kelle menee. Keski-pohjanmaalta tiedän mutten muualta. Mutta yritä kysellä tietäiskö kukaan.[/QUOTE]
Pitää tosiaan kysellä. Jotenkin pelkään niksauttajia. Tyttö on kyllä käynyt niillä.

[QUOTE="aloittaja";28437910]Eipä se pyöräily liitykään tähän, kunhan ihmettelen. Sitä kun on päässyt suht vaivoitta tähän saakka. Oisko tää nyt se noidannuoli?
Alaselkään se kipu iski ihan vaan sänkyä pedatessa.[/QUOTE]

Se voi olla issias tosiaan ja se voi olla kyllä hyvin lamauttava vaiva. Itse olen 2 kertaa elämässäni sen kokenut raskauksien jälkeen ja ei siinä ole auttanut muu kuin jäsenkorjaajalla käynti. Suosittelen kalevalaista jäsenkorjaajaa.

[QUOTE="aloittaja";28437918]Pitää tosiaan kysellä. Jotenkin pelkään niksauttajia. Tyttö on kyllä käynyt niillä.[/QUOTE]

Meillä mies on käyny todella monella. Enkä kyllä muista että ykskään ois ikinä pahentanu vaivaa. Joskus kyllä ollu sellasia joista ei juuri apua ole ollut eli yhtä tyhjän kans se käynti. Meillä Kaustinen tuossa vieressä ja sieltä yleensä löytynyt apua.
Mutta kysele siltä tyttäreltäs jos tietää jonkun johon voisit luottaa.

[QUOTE="vieras";28437952]Meillä mies on käyny todella monella. Enkä kyllä muista että ykskään ois ikinä pahentanu vaivaa. Joskus kyllä ollu sellasia joista ei juuri apua ole ollut eli yhtä tyhjän kans se käynti. Meillä Kaustinen tuossa vieressä ja sieltä yleensä löytynyt apua.
Mutta kysele siltä tyttäreltäs jos tietää jonkun johon voisit luottaa.[/QUOTE]
Kaustisella tyttökin kävi ja kehu kovasti :) Täältä on sinne turhan paljon matkaa, mutta uskoisin lähempääkin löytyvän.

Tuossa ihan vieressä toimii urheiluhieroja, mutta sehän ei oo sama kuin niksauttaja?

Yhteistyössä