Sama vanha keskenmeno vai mikä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Eli noin 5viikkoa sitten aloin vuotamaan ja rajuspontaani keskenmeno ambulanssin kera tapahtui tasan 1kk.

Tuplista oli kyse, nyrkin kokosia hyytymiä tms ja ultrassa katsottii ettei tyhjennystä tarvita kun oli sen verran "helppo" tyhjennys.

No toissapäivänä OLETIN että nyt ne menkat sitten alko, puolenpäivän jälkeen lorahti siteeseen selvä sikiö :ashamed:

kyseessä oli avocadon kiven kokoinen pieni ihminen, eli mistä oli oikeen kysymys?

luulisi että tossa 1kk aikana olis tulehdus tullut ja ultra (sisätutkimus) oli puhdas, keskenmenon jälkeen seksiä on ollut ehkäisyllä ja sikiö oli sen verran iso ettei se vastannu 1kk ikäistä sikiötä.

Soitin lääkäriin ja ne ei osannu mua auttaa :kieh:

Millä viikoilla olit? Mulla lääkkeellinen tyhjennys ei täysin toiminut ja muutaman viikon kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä aloin vuotamaan uudestaan raskausmateriaalia kuin sikaa lahdattaisi kamalien kipujen kera :|

Ilmeisesti ei sitten kaikki ollut tullut ulos. Onneksi mikään ei tulehtunut. Suosittelisin että varaat ajan ultraan niin tarkistavat että nyt on kohtu tyhjä!

Olen pahoillani keskenmenosta.

Yhteistyössä