sammaslääke, vaarallinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utas

Vieras
onko kukaan antanut lääkärin määräämää lääkettä lapsen suun sammakseen? me annetaan nyt ku ei mikään muu tuntunu auttavan ja nyt on tyttö ripulilla ja oksenti ruuat kerran eilen. on siis muutenki flunssassa mut aattelin et onkohan nyt fiksu tää lääkekuuri? auttakee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Joo, on jouduttu antaan paria eri sammaslääkettä. Mutta ei ole aiheuttanut ripulia tai oksennusta. Mikä lääke teille on määrätty?

vitsi ku oon ite töissä enkä muista laatua mutta joku sano et noi sammaslääkkeet on tosi vahvoja.
onko teillä auttanut lääkkeet heti vai miten pitkään ootte kuuria jatkaneet?

meille määrättiin daktarin merkkistä ainetta,auttoi kyllä paivässä parissa,eikä sen koommin sammasta tullut.ensin kokeiltiin kotikonstit (puolukka,vichy ja sitruunamehu) ei apua,sitten neuvolasta sitä violettia ainesta,ei myöskään apua,mut tää daktarin auttoi heti.ei mitään oireita tullut vaaville.

Meillä taisi olla daktariin geeliä mitä likka sai aikoinaan eikä aiheuttanut mitään sivuoireita.
Likka oli tuolloin 2kk vanha ja se sammas tarttui mulla rintoihin ja imettäminen yhtä tuskaa eikä likka osannut/suostunut pullosta juomaan.

Ärhäkkä sammas voi kuulemma levitä myös vatsan ja suoliston lima kalvoille niin ainakin se lääkäri silloin sanoi, kun käytiin.
Autto tosi nopeesti sikäli mikäli muistan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Meillä taisi olla daktariin geeliä mitä likka sai aikoinaan eikä aiheuttanut mitään sivuoireita.
Likka oli tuolloin 2kk vanha ja se sammas tarttui mulla rintoihin ja imettäminen yhtä tuskaa eikä likka osannut/suostunut pullosta juomaan.

Ärhäkkä sammas voi kuulemma levitä myös vatsan ja suoliston lima kalvoille niin ainakin se lääkäri silloin sanoi, kun käytiin.
Autto tosi nopeesti sikäli mikäli muistan oikein.

kiitoksia näistä kommenteista. toivottavasti meilläkin auttaa, mä varasin nyt lääkärille ajan lapselle, en saanu kyl ku vasta huomiselle, mutta kuitenkin, onhan se paras tarkistaa et oisko jotain tehtävissä ettei pienen tarviis koko joululomaa sairastaa..
jouluja!