Ellu68 Jäsen 11.07.2004 465 0 16 06.04.2009 #1 olen etsinyt tytön c-lausuntoa ja hoitotukihakemusta koko aamun. Mihin ihmeeseen mä sen nyt oon jemmannu. Kun ei löydy mistään..
olen etsinyt tytön c-lausuntoa ja hoitotukihakemusta koko aamun. Mihin ihmeeseen mä sen nyt oon jemmannu. Kun ei löydy mistään..
V vieras Vieras 06.04.2009 #2 missäs luit viimeksi tai kirjekuoressa laukusasi ,makkarissa ,jossain korkealla että muistaisit...
H hmm Vieras 06.04.2009 #3 olet sujauttanut sen jonnekkin keittiönkaappiin.. tai jossain laukussa.. jossain laatikossa jossa on tärkeitä papereita...
olet sujauttanut sen jonnekkin keittiönkaappiin.. tai jossain laukussa.. jossain laatikossa jossa on tärkeitä papereita...
Ellu68 Jäsen 11.07.2004 465 0 16 06.04.2009 #4 MInulla kaikki tärkeät papreit keittiön hyllyssä. Sieltä löytyi Kelan lappu jossa kerrottiin hoitorahan loppumisesta mutta uutta hakemusta eikä c-lausuntoa löytynyt siitä nipusta. En edes muista mihin sen laitoin.
MInulla kaikki tärkeät papreit keittiön hyllyssä. Sieltä löytyi Kelan lappu jossa kerrottiin hoitorahan loppumisesta mutta uutta hakemusta eikä c-lausuntoa löytynyt siitä nipusta. En edes muista mihin sen laitoin.